Gunnar Flak Skrevet 24. august 2004 Del Skrevet 24. august 2004 Mange som skal dit? Se: http://www.jfs.no/stevne2004.html Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Fredrik Edvardsen Skrevet 24. august 2004 Del Skrevet 24. august 2004 Ikke noe intressant på programmet dessverre... Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Lars Chr. Hansen Skrevet 24. august 2004 Del Skrevet 24. august 2004 Da frister vel åpnet hus på Gardermoen Flystasjon mere? Der har dem konsert med IDOL-Sandra Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Fredrik Edvardsen Skrevet 24. august 2004 Del Skrevet 24. august 2004 Nei, egentlig ikke Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ola Nordmann Skrevet 25. august 2004 Del Skrevet 25. august 2004 Da frister vel åpnet hus på Gardermoen Flystasjon mere? Der har dem konsert med IDOL-Sandra Er det åpent hus på Gardermoen på Søndag? Høres litt kult ut, Finnes det en nettside hvor jeg kan lese om dette, program, åpningstider osv.? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Andreas Grindvoll Skrevet 25. august 2004 Del Skrevet 25. august 2004 http://www.mil.no/start/article.jhtml?articleID=81686 bør være en god start, Frich Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Thomas Ericsson Skrevet 25. august 2004 Del Skrevet 25. august 2004 NEI! Sandra kommer! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ola Nordmann Skrevet 25. august 2004 Del Skrevet 25. august 2004 Tusen takk Andreas Og jeg må bare si att jeg drar IKKE til Gardermoen for å høre på Sandra. Bare så det er sagt. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Thomas Ericsson Skrevet 25. august 2004 Del Skrevet 25. august 2004 Hehe, har en følelse at det kommer mange fjortiser. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ola Nordmann Skrevet 25. august 2004 Del Skrevet 25. august 2004 Ja huff , men Sandra skal visst ikke synge før klokken 12, så det lønner seg nok å være tidlig ute. Er vel stor sjanse for at jeg er der når det åpner. Er det noen andre som har tenkt til å dra dit? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
JM Skrevet 25. august 2004 Del Skrevet 25. august 2004 Jeg skal nok vurdere sterkt å ta en tur opp dit tidlig og være der noen timer, ihvertfall om jeg får bil... Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jan Gulliksen Skrevet 26. august 2004 Del Skrevet 26. august 2004 Å ja! Det blir selvsagt Jarlsberg på meg på søndag! Batteriene til kameraet skal snart på lading, meteorologene meldte i kveld at det blir opphold, litt sol og varmere i helgen. Dette kan bli en fin søndag tror jeg! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kenneth G. Sørensen Skrevet 26. august 2004 Del Skrevet 26. august 2004 Jaggu blir det Jarlsberg i helgen ja... Experimental-treff på Lørdagen, og flystevne på Søndagen... Skal være vakt på stevnet, og skal se en kollega fly diplay med sin 2,2 meter lange F-16 modell, se en annen kollega henge etter et fly i 1.500 fot, og deretter se en flygende kollega fly display i en Super Decathlon... ...for ikke å glemme at RNoAF kommer med to F-16 som skal slåss litt da... Sett før, men alltid like artig.. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gunnar Flak Skrevet 27. august 2004 Forfatter Del Skrevet 27. august 2004 Tønsbergs Blad har artikkel om stevnet i dag. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Marius Sparby Skrevet 27. august 2004 Del Skrevet 27. august 2004 Synes synd på de to husene som ligger omtrent oppå rullebanen når Viper'ne flyr show De kommer nok til å høre det en smule, for å si det sånn Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jan Gulliksen Skrevet 27. august 2004 Del Skrevet 27. august 2004 Tønsbergs Blad har artikkel om stevnet i dag. Og regionsendinga til Vestfold, Telemark og Buskerud har innslag på NRK1 mellom 18.40 og 19.00 i kveld. En av kollegene mine var med opp i en Super Decathlon, og det jeg har sett av råopptakene så svært lovende ut! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Bli med i diskusjonen!
Du kan poste innlegg nå og registrere deg senere. Hvis du har en brukerkonto kan du logge inn nå for å poste med din egen konto.