Gå til innhold

North Flying har åpnet nettsiden


Ståle Andre Ustad

Anbefalte innlegg

Dette var jo bare rot. Dere har ikke åpna logginga eller noe, bare ei webside med fullt av unødvendige og rotete tabeller, en FS.no annonse og en haug skriveleifer.

 

Logo har dere heller ikke, og med bare en underside, en paint og resten tomme tabeller, hvordan kan dere egentlig si at dere har åpna? ""

Lenke til kommentar
Del på andre sider

jeg regner med at det ekte North Flying har gitt sin samtykke til bruk av identisk navn og domenenavn (eneste forskjell er at dere bruker .tk mens det ekte har .com).

 

Jan Roar Rød

 

Ville vel tro at så lenge de lager en logo som klart og tydelig viser virtual North Flying, så ville det vel mulig bli godtatt vel..?

 

Men er enig at siden er ganske rotete ja. ""

Lenke til kommentar
Del på andre sider

ståle da... du vet jo at det er noe som heter Copyright. Og da regner jeg med at du har sendt søknad til NorthFlying.com. men seff har du det, du kan jo alt om detta ""

 

Du er klar over at de som eier NorthFlying.com kan saksøke deg og at du kan få en skikkelig bot. Dette står det klart og tydelig om i Åndtverks låven!!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tviler på at North Flying kan gjøre noe som helst med at dere bruker nesten samme URL.. En kjent sak er jo www.google.no som www.google.com har prøvd og saksøke, men har tapt alle rettsaker hittil..

 

Sålenge dere bare har lignende URL og lignende navn kan de ikke gjøre noe, en annen sak er jo om dere begynner å stjele logoer og sånt..

 

 

Lars

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tviler på at North Flying kan gjøre noe som helst med at dere bruker nesten samme URL.. En kjent sak er jo www.google.no som www.google.com har prøvd og saksøke, men har tapt alle rettsaker hittil..

 

Sålenge dere bare har lignende URL og lignende navn kan de ikke gjøre noe, en annen sak er jo om dere begynner å stjele logoer og sånt..

 

 

Lars

 

 

Man kan faktisk ikke stjele domenenavn fra selskaper som har en god grunn til å kreve domenenavnet.

Hadde jeg registrert f.eks cocacola.no (hvis den hadde vært ledig) så kunne faktisk The Coca-Cola Company saksøkt meg å krevd retten til domenet.

Så dette er nok noe Virtual North Flying bør ha i bakhode før de lager en ny internettside

 

Og når det gjelder den saken med Google så les her:

http://www.itavisen.no/art/1303974.html

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i diskusjonen!

Du kan poste innlegg nå og registrere deg senere. Hvis du har en brukerkonto kan du logge inn nå for å poste med din egen konto.

Gjest
Skriv svar til emnet …

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere innhold har blitt gjenopprettet.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Opprett ny...