Ståle Andre Ustad Skrevet 13. august 2004 Del Skrevet 13. august 2004 North Flying Sida Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Theis h. thøgersen Skrevet 13. august 2004 Del Skrevet 13. august 2004 Flot ståle! Jeg er glad for et nyt selskab med en enkel paint "Kort og godt" burde være jeres motto MvH Theis Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ståle Andre Ustad Skrevet 13. august 2004 Forfatter Del Skrevet 13. august 2004 god ide' Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Andreas Karlsen Skrevet 13. august 2004 Del Skrevet 13. august 2004 Et lite gramatisk tips: "Vi har fått " Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gjest Skrevet 13. august 2004 Del Skrevet 13. august 2004 Ikke akkurat den ryddigste siden jeg har sett Hvorfor bruker dere "flightsim.no annonse"? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gjest Skrevet 13. august 2004 Del Skrevet 13. august 2004 Dette var jo bare rot. Dere har ikke åpna logginga eller noe, bare ei webside med fullt av unødvendige og rotete tabeller, en FS.no annonse og en haug skriveleifer. Logo har dere heller ikke, og med bare en underside, en paint og resten tomme tabeller, hvordan kan dere egentlig si at dere har åpna? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ola Nordmann Skrevet 13. august 2004 Del Skrevet 13. august 2004 Jeg synes dere burde stenge siden, fikse feilene å starte opp igjen med en ny og bedre side. Ta dere god tid å husk at hastverk er lastverk Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gjest Skrevet 13. august 2004 Del Skrevet 13. august 2004 jeg regner med at det ekte North Flying har gitt sin samtykke til bruk av identisk navn og domenenavn (eneste forskjell er at dere bruker .tk mens det ekte har .com). Jan Roar Rød Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Theis h. thøgersen Skrevet 14. august 2004 Del Skrevet 14. august 2004 Gad vide hvad det ÆGTE North flying vil sige til det her!!! P.S. Ståle, Der er noget der hedder copyright©! MvH Theis Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Erlend Halvorsen Skrevet 14. august 2004 Del Skrevet 14. august 2004 Dere trenger en som har erfaring med web-design/programmering, eller så kommer dere nok ikkje så langt med en dere siden..Lykke til videre Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Andreas Johansen Bidne Skrevet 14. august 2004 Del Skrevet 14. august 2004 Og hvorfor står det "Design og innhold er copyright© 2004-2005 NintendoCentral" nederst?? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
T. Paulsen Skrevet 14. august 2004 Del Skrevet 14. august 2004 jeg regner med at det ekte North Flying har gitt sin samtykke til bruk av identisk navn og domenenavn (eneste forskjell er at dere bruker .tk mens det ekte har .com). Jan Roar Rød Ville vel tro at så lenge de lager en logo som klart og tydelig viser virtual North Flying, så ville det vel mulig bli godtatt vel..? Men er enig at siden er ganske rotete ja. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Halvdan Hellenes Skrevet 14. august 2004 Del Skrevet 14. august 2004 Flot ståle! Jeg er glad for et nyt selskab med en enkel paint "Kort og godt" burde være jeres motto MvH Theis Gad vide hvad det ÆGTE North flying vil sige til det her!!! P.S. Ståle, Der er noget der hedder copyright©! MvH Theis Nå får du bestemme deg hvilken side du er på da. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Joachim Skjønberg Skrevet 14. august 2004 Del Skrevet 14. august 2004 Var ærlig talt ganske rotete, ja. Eh...å lage et VA med samme navn som et RL airliner UTEN å fly verken samme ruter eller fly Regner med dere har søkt etter deres samtykke Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Bjørn Frederich Petersson Skrevet 14. august 2004 Del Skrevet 14. august 2004 ståle da... du vet jo at det er noe som heter Copyright. Og da regner jeg med at du har sendt søknad til NorthFlying.com. men seff har du det, du kan jo alt om detta Du er klar over at de som eier NorthFlying.com kan saksøke deg og at du kan få en skikkelig bot. Dette står det klart og tydelig om i Åndtverks låven!!! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Erlend Andrè Larssen Skrevet 15. august 2004 Del Skrevet 15. august 2004 Dæven! Finnes dette fra før Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ståle Andre Ustad Skrevet 15. august 2004 Forfatter Del Skrevet 15. august 2004 hmmm...vi bør visst skifte navn..jeg visste ikke at north flying finnes på orntli assa! *SIDEN ER HERVED NEDLAGT* til jeg finner på et nytt navn Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Lars K. Rønes Skrevet 15. august 2004 Del Skrevet 15. august 2004 Tviler på at North Flying kan gjøre noe som helst med at dere bruker nesten samme URL.. En kjent sak er jo www.google.no som www.google.com har prøvd og saksøke, men har tapt alle rettsaker hittil.. Sålenge dere bare har lignende URL og lignende navn kan de ikke gjøre noe, en annen sak er jo om dere begynner å stjele logoer og sånt.. Lars Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ola Nordmann Skrevet 15. august 2004 Del Skrevet 15. august 2004 Tviler på at North Flying kan gjøre noe som helst med at dere bruker nesten samme URL.. En kjent sak er jo www.google.no som www.google.com har prøvd og saksøke, men har tapt alle rettsaker hittil.. Sålenge dere bare har lignende URL og lignende navn kan de ikke gjøre noe, en annen sak er jo om dere begynner å stjele logoer og sånt.. Lars Man kan faktisk ikke stjele domenenavn fra selskaper som har en god grunn til å kreve domenenavnet. Hadde jeg registrert f.eks cocacola.no (hvis den hadde vært ledig) så kunne faktisk The Coca-Cola Company saksøkt meg å krevd retten til domenet. Så dette er nok noe Virtual North Flying bør ha i bakhode før de lager en ny internettside Og når det gjelder den saken med Google så les her: http://www.itavisen.no/art/1303974.html Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Bjørn Erik Hansen Skrevet 15. august 2004 Del Skrevet 15. august 2004 hmmm...vi bør visst skifte navn..jeg visste ikke at north flying finnes på orntli assa! *SIDEN ER HERVED NEDLAGT* til jeg finner på et nytt navn Vel, normalt så tar man en liten research først? Vel vel.. Skal man lykkes, må man også feiles. Lykke til videre da. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Erlend Andrè Larssen Skrevet 16. august 2004 Del Skrevet 16. august 2004 Riktig det Bjørn Erik Forresten, hvis jeg heter Donald kan ikke jeg ha donald.tk da? Ett sted må jeg grensa gå, en tegneserefigur kan vel ikke ha høyere prioritet enn ett menneske Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gjest Skrevet 16. august 2004 Del Skrevet 16. august 2004 Bare du ikke heter disney, så skal nok det gå bra (tror jeg) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Bli med i diskusjonen!
Du kan poste innlegg nå og registrere deg senere. Hvis du har en brukerkonto kan du logge inn nå for å poste med din egen konto.