Gå til innhold

Take off St.Maarten


Enok Liknes

Anbefalte innlegg

Får å si det sånn, så er det ikke veldig dyrt å reise ditt heller med fly.

 

Jeg sjekket prisen på 2 voksne + et barn og det kom på ca 14000 kroner tur/retur med vanlig klasse. Hotel må man selvfølgelig også ha, og det vet jeg ikke prisen på desverre.

Regner også med at det finnes fly/hotel pakker å kjøpe til en ikke så alt for dyr penge. ""

 

Vurderer sterkt selv akkurat nå. Telt, fotoutstyr,laptop og litt kaffe så er vel jeg reddet. """"""

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er alltid noen som bestrider fakta på FS.no. Corsair og Air France hadde ikke sendt nedover A340 og B747 om banen var for kort, men de flyr jo dit og da er det enkelt for folk flest å forstå at den er lang nok. Dessuten tror jeg de som bor på øya vet bedre hvordan det er og hvilke risikoer de tar med henhold til sikkerheten og den lave approachen over stranda. ""

 

Men stilig er det, skal se om jeg får meg noen stby billetter til noen hundrelapper og kan reise nedover dit. ""

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i diskusjonen!

Du kan poste innlegg nå og registrere deg senere. Hvis du har en brukerkonto kan du logge inn nå for å poste med din egen konto.

Gjest
Skriv svar til emnet …

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere innhold har blitt gjenopprettet.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Opprett ny...