Gå til innhold

Da var Student treningen ferdig


Christian Sager

Anbefalte innlegg

Ivar ja med ATR72ern ja..... men en 747 med teknikere og ny APU er forventet i ettermidag.... så den er vel klar igjen på søndag tror jeg vet da [sensurert] kor lang tid det tar men flyet er hvertfall taua inn i hangar.... det er meldt lyn og torden ved ENVA i dag.....

 

PK, du sitter med en simulator, du har sittet for mye ved PC'en når du ikke klarer å skille mellom virtuelt og real, ta deg en tur ut i stedet, det er real.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har mine alvorlige tvil på at det er noen hangar på Værnes som er stor nok til å romme en 747.. ""

Og om det skulle finnes så tilhører de forsvaret. ""

 

Når begynte du å tvile på Per Kristian's ord Ivar? Respektløst! Jeg vet at det finnes en hangar laget for den fremtidige A380 der! "" For ikke å glemme det enorme fedex cargobygget med innebygget havn som også eksisterer der! ""

 

""

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Greit nok at du tar simmen utrolig alvorlig Per-Kristian, men jeg bryr meg for å være ærlig 0% om hvor du er og hvilke tekniske problemer du har (noe jeg går utifra de fleste andre på forumet er enige i).

 

Gratulerer Christian, flott detta ""

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vel, men jeg oppfatter det sånn at PKJs "tekniske problemer med flyet" vi stadig hører om foregår i hans fantasi og angår oss andre levende veldig lite. ""

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i diskusjonen!

Du kan poste innlegg nå og registrere deg senere. Hvis du har en brukerkonto kan du logge inn nå for å poste med din egen konto.

Gjest
Skriv svar til emnet …

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere innhold har blitt gjenopprettet.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Opprett ny...