T. Paulsen Skrevet 28. juli 2004 Del Skrevet 28. juli 2004 Hørte masse skriking og hyling på scanneren ifra et helikopter nå. Masse hakking men, de ble sagt et eller annet om at "Får ikke rørt stikka bzzz bzzz se frem bzz se ned bzzz" Plutselig ble det borte, men alle andre atc`r virker helt rolige rundt omkring nå. Kanskje det er en helikopterskole som har en elev som surrer litt. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Aleksander Rønning Skrevet 28. juli 2004 Del Skrevet 28. juli 2004 Vi får håpe at det ikke har skjedd en ulykke. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
T. Paulsen Skrevet 28. juli 2004 Forfatter Del Skrevet 28. juli 2004 Hadde det vært en ulykke, så hadde vel ikke atc`ne på Torp,skagerak osv. osv. vært så rolige etterpå vel?? Har ikke hørt noe snakk om helikopterstyrt nå iallfall. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Per Alnes Skrevet 28. juli 2004 Del Skrevet 28. juli 2004 Ingen skadet, men det var en hendelse på nordmøre et sted med et helikopter!! Om det var det du hørte, ikke vet jeg? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Aleksander Rønning Skrevet 28. juli 2004 Del Skrevet 28. juli 2004 Hadde det vært en ulykke, så hadde vel ikke atc`ne på Torp,skagerak osv. osv. vært så rolige etterpå vel?? Har ikke hørt noe snakk om helikopterstyrt nå iallfall. Sant nok. Men allikevel Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Halvdan Hellenes Skrevet 28. juli 2004 Del Skrevet 28. juli 2004 Siden du kommer fra Atlantis Tom Arne, må du nesten presisere litt nærmere på hvilken frekvens eller hvor du var når dette skjedde. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
T. Paulsen Skrevet 28. juli 2004 Forfatter Del Skrevet 28. juli 2004 Tønsberg. Vet ikke hvem frekvens scanneren stoppet på da jeg hørte dette. Den scanner hele østnorge. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Daniel Eliassen Skrevet 28. juli 2004 Del Skrevet 28. juli 2004 Du feilstilte vel ikke tilfeldighvis inn på "atc over min sønn" frekvensen? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Erlend Andrè Larssen Skrevet 28. juli 2004 Del Skrevet 28. juli 2004 Todd som fløy helikopter i fs, jeg vedder Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Runar Hvitsand Skrevet 28. juli 2004 Del Skrevet 28. juli 2004 HAR hørt om en nødlanding med helikopter her på nordmøre i dag,nærmere bestemt på Aure, men om det var dette du hørte vet jeg ikke. Har ikke flere opplysninger ennå, men skal høre litt utover kvelden. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Per Alnes Skrevet 28. juli 2004 Del Skrevet 28. juli 2004 HAR hørt om en nødlanding med helikopter her på nordmøre i dag,nærmere bestemt på Aure, men om det var dette du hørte vet jeg ikke. Det var heldigvis bare en KL. Piloten følte en risting som ikke var normalt, så han landet som sagt kontrollert. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
T. Paulsen Skrevet 28. juli 2004 Forfatter Del Skrevet 28. juli 2004 Du feilstilte vel ikke tilfeldighvis inn på "atc over min sønn" frekvensen? Todd som fløy helikopter i fs, jeg vedder Todd er på ferie hos mamma`n sin nå, så det er umulig han HAR hørt om en nødlanding med helikopter her på nordmøre i dag,nærmere bestemt på Aure, men om det var dette du hørte vet jeg ikke. Har ikke flere opplysninger ennå, men skal høre litt utover kvelden. Ja kanskje det var det jeg hørte, men Nordmøre er jo liskom et godt stykke herifra da. Ville vel vært rart at jeg skulle få inn det med scanneren. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ståle Andre Ustad Skrevet 28. juli 2004 Del Skrevet 28. juli 2004 snodi greier...kansje han kjørte ut av din scanner`s rekkevidde... Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ole-Jørgen Søberg Skrevet 28. juli 2004 Del Skrevet 28. juli 2004 Kontrollert "nødlanding" som tidligere antydet. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Bli med i diskusjonen!
Du kan poste innlegg nå og registrere deg senere. Hvis du har en brukerkonto kan du logge inn nå for å poste med din egen konto.