Gå til innhold

Student-trening torsdag 15. juli.


Torfinn Nome

Anbefalte innlegg

Du kunne ikke heller tenkt deg å legge treningen til Gardermoen rundt klokken 19 i denne annledning?

Da får du både trafikk, og pilotene slipper å velge mellom Student test og groupflight.

Bare en tanke.. ""

 

Nå må du huske på at dette er min første trenings-økt. Tror ikke jeg får lov til å bemanne ENGM ennå... "" Og dessuten skal jo passe for min "mentor" også.

 

Men takk til dere andre som kommer!

 

(Og, Ivar, da jeg gikk på skolen, og fikk geografiundervisning, lært vi at det heter Estland, ikke Estonia, på norsk. "")

 

--

Torfinn Nome, SAS779/NOW1121/LN-TNO

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Oi, beklager!

Var helt sikker på at jeg leste Senior Student, har du virkelig ikke vært ATC i Norge før? Mulig det er jeg som roter.

Skulle gjærne tatt meg en tur til Sola, men kommer ikke hjem fra Estland før klokken 20:10 UTC.

Vil på forhånd ønske deg mye trafikk, og håper vi kan dele på kvoten.. ""

Lenke til kommentar
Del på andre sider

(Men "be gentle, please". "" )

Keep dreaming. Vi kommer til å lage et sant h... for deg "" Her blir det trening på ALT... Neida, vi er så snille så "". Endelig en torsdag som jeg får anledning til å fly. Kommer ganske sikkert.... som WIF112

 

Pass deg Ole Jørgen "" Gjett hvem som sitter i kulissene og titter??!! ""

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Puh.

 

Takk til dere som fløy! (Og E. Halvorsen!) Dette var gøy, og lærerikt. (Spesielt av feilene jeg gjorde, sorry BU255. "")

 

Da er det klart for den skikkelige (student-)testen:

 

Søndag kl. 20:00 og utover. Jeg vil bemanne ENZV_V_APP, og tar også hånd om ENBR-trafikk, hvis det ikke skulle bli alt for mye trafikk.

 

--

Torfinn Nome, SAS779/NOW1121/LN-TNO

Lenke til kommentar
Del på andre sider

--------------------------------------------------------------------------------

 

LN-TKS vert nok å observera i området ja

 

 

--------------------------------------------------------------------------------

 

 

sorry må nok gå tilbake på den der... Må vere med Malin på Torsdag kveld... einaste sjans denne veka... før helga.. hehe

 

Jamen til søndag har jo eg fått meg mus og ""

 

???????? nårtid får du den da Torstein?????? lørdag kveld????????? ""

 

 

""""""

 

 

(jaja, unødvendig innlegg, men klarte ikke å dy meg "")

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jamen til søndag har jo eg fått meg mus og ""

 

???????? nårtid får du den da Torstein?????? lørdag kveld????????? ""

 

Njaaa... det har dun INGENTING med... men det er laurdag ja... ""

 

(PS... Anar eg nokon som er desperate her?? """" )

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg tror ikke på kjøpt kjærlighet ""

 

Dette innlegget sporet vel egentlig litt av, men det er jo ikke akkurat mye annet å finne på, kl 22 var det 5+ grader her i midtnorge """"""

 

Måtte ha redningsaksjon i fiskedammen, de holder på å gå i vinterdvale. Har tatt fram isøksa og har den i beredskap i tilfelle de må hugges ut ""

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i diskusjonen!

Du kan poste innlegg nå og registrere deg senere. Hvis du har en brukerkonto kan du logge inn nå for å poste med din egen konto.

Gjest
Skriv svar til emnet …

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere innhold har blitt gjenopprettet.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Opprett ny...