Torfinn Nome Skrevet 12. juli 2004 Del Skrevet 12. juli 2004 Hei, Jeg er i ferd med å prøve å få meg student-status på VATSIM. I den forbindelse skal jeg få prøve meg som Sola approach torsdag 15. juli, fra 20:00 (lokal tid) og utover. Kom og fly! (Men "be gentle, please". ) -- Torfinn Nome, SAS779/NOW1121/LN-TNO Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Steinar Grindstein Skrevet 12. juli 2004 Del Skrevet 12. juli 2004 BRA199 kommer Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
TOS Skrevet 12. juli 2004 Del Skrevet 12. juli 2004 LN-TKS vert nok å observera i området ja Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ivar Skaugstad Skrevet 12. juli 2004 Del Skrevet 12. juli 2004 Du kunne ikke heller tenkt deg å legge treningen til Gardermoen rundt klokken 19 i denne annledning? Da får du både trafikk, og pilotene slipper å velge mellom Student test og groupflight. Bare en tanke.. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Torfinn Nome Skrevet 12. juli 2004 Forfatter Del Skrevet 12. juli 2004 Du kunne ikke heller tenkt deg å legge treningen til Gardermoen rundt klokken 19 i denne annledning? Da får du både trafikk, og pilotene slipper å velge mellom Student test og groupflight. Bare en tanke.. Nå må du huske på at dette er min første trenings-økt. Tror ikke jeg får lov til å bemanne ENGM ennå... Og dessuten skal jo passe for min "mentor" også. Men takk til dere andre som kommer! (Og, Ivar, da jeg gikk på skolen, og fikk geografiundervisning, lært vi at det heter Estland, ikke Estonia, på norsk. ) -- Torfinn Nome, SAS779/NOW1121/LN-TNO Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ivar Skaugstad Skrevet 12. juli 2004 Del Skrevet 12. juli 2004 Oi, beklager! Var helt sikker på at jeg leste Senior Student, har du virkelig ikke vært ATC i Norge før? Mulig det er jeg som roter. Skulle gjærne tatt meg en tur til Sola, men kommer ikke hjem fra Estland før klokken 20:10 UTC. Vil på forhånd ønske deg mye trafikk, og håper vi kan dele på kvoten.. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ole-Jørgen Søberg Skrevet 12. juli 2004 Del Skrevet 12. juli 2004 (Men "be gentle, please". ) Keep dreaming. Vi kommer til å lage et sant h... for deg Her blir det trening på ALT... Neida, vi er så snille så . Endelig en torsdag som jeg får anledning til å fly. Kommer ganske sikkert.... som WIF112 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Einar Halvorsen Skrevet 12. juli 2004 Del Skrevet 12. juli 2004 (Men "be gentle, please". ) Keep dreaming. Vi kommer til å lage et sant h... for deg Her blir det trening på ALT... Neida, vi er så snille så . Endelig en torsdag som jeg får anledning til å fly. Kommer ganske sikkert.... som WIF112 Pass deg Ole Jørgen Gjett hvem som sitter i kulissene og titter??!! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Christian Sager Skrevet 13. juli 2004 Del Skrevet 13. juli 2004 Da var det klart for å ha litt trening her også. Torsdag kl. 2030 (lokal tid) da er det Værnes som gjelder. heh.. får jeg et fly eller to? men vær litt snill med meg også da;) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
TOS Skrevet 13. juli 2004 Del Skrevet 13. juli 2004 LN-TKS vert nok å observera i området ja sorry må nok gå tilbake på den der... Må vere med Malin på Torsdag kveld... einaste sjans denne veka... før helga.. hehe Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ivar Skaugstad Skrevet 13. juli 2004 Del Skrevet 13. juli 2004 Her skjer alt på samme kveld, så hvis det ikke blir noe fly i luften over Norge så vet ikke jeg råd! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kristoffer Rivedal Skrevet 13. juli 2004 Del Skrevet 13. juli 2004 Skal se om jeg ikke kommer meg i luften også.. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Steinar Grindstein Skrevet 13. juli 2004 Del Skrevet 13. juli 2004 BRA199 som tidligere har meldt seg til å fly på Testen på torsdag må desverre melde avbud grunnet hjemmreise til Begravelse Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Torfinn Nome Skrevet 15. juli 2004 Forfatter Del Skrevet 15. juli 2004 Puh. Takk til dere som fløy! (Og E. Halvorsen!) Dette var gøy, og lærerikt. (Spesielt av feilene jeg gjorde, sorry BU255. ) Da er det klart for den skikkelige (student-)testen: Søndag kl. 20:00 og utover. Jeg vil bemanne ENZV_V_APP, og tar også hånd om ENBR-trafikk, hvis det ikke skulle bli alt for mye trafikk. -- Torfinn Nome, SAS779/NOW1121/LN-TNO Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ole-Jørgen Søberg Skrevet 15. juli 2004 Del Skrevet 15. juli 2004 Du gjorde en kjempejobb . Forhåpentligvis kommer det mer trafikk på søndag. Litt dumt at jeg hadde problemer med voice, men det gikk da på et vis. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kristoffer Rivedal Skrevet 15. juli 2004 Del Skrevet 15. juli 2004 Spesielt av feilene jeg gjorde, sorry BU255. Hehe gjør ikke noe det. Bortsett fra den lille greien der gikk det jo storartet.. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
TOS Skrevet 15. juli 2004 Del Skrevet 15. juli 2004 Jamen til søndag har jo eg fått meg mus og Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Einar Halvorsen Skrevet 15. juli 2004 Del Skrevet 15. juli 2004 Jamen til søndag har jo eg fått meg mus og ???????? nårtid får du den da Torstein?????? lørdag kveld????????? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Thomas Gundersen Skrevet 15. juli 2004 Del Skrevet 15. juli 2004 -------------------------------------------------------------------------------- LN-TKS vert nok å observera i området ja -------------------------------------------------------------------------------- sorry må nok gå tilbake på den der... Må vere med Malin på Torsdag kveld... einaste sjans denne veka... før helga.. hehe Jamen til søndag har jo eg fått meg mus og ???????? nårtid får du den da Torstein?????? lørdag kveld????????? (jaja, unødvendig innlegg, men klarte ikke å dy meg ) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ivar Skaugstad Skrevet 16. juli 2004 Del Skrevet 16. juli 2004 Jeg kaster meg på lasset! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
TOS Skrevet 16. juli 2004 Del Skrevet 16. juli 2004 Jamen til søndag har jo eg fått meg mus og ???????? nårtid får du den da Torstein?????? lørdag kveld????????? Njaaa... det har dun INGENTING med... men det er laurdag ja... (PS... Anar eg nokon som er desperate her?? ) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gjest A. H. Skrevet 16. juli 2004 Del Skrevet 16. juli 2004 Vart avslørt der kjære nabo fra Bømlo! LOL! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
TOS Skrevet 16. juli 2004 Del Skrevet 16. juli 2004 Avslørt?.. jau må ha meg ny mus.. kjøper den i morgon... kun venstre musetast som funkar av ein eller anna teit grunn jo!!! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gjest Skrevet 17. juli 2004 Del Skrevet 17. juli 2004 Jeg tror ikke på kjøpt kjærlighet Dette innlegget sporet vel egentlig litt av, men det er jo ikke akkurat mye annet å finne på, kl 22 var det 5+ grader her i midtnorge Måtte ha redningsaksjon i fiskedammen, de holder på å gå i vinterdvale. Har tatt fram isøksa og har den i beredskap i tilfelle de må hugges ut Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Bli med i diskusjonen!
Du kan poste innlegg nå og registrere deg senere. Hvis du har en brukerkonto kan du logge inn nå for å poste med din egen konto.