Ivar Skaugstad Skrevet 6. juli 2004 Skrevet 6. juli 2004 HEHEHEHEHE!!!!! Den var bare dritt bra!! Siter
Stig Sandnes Skrevet 6. juli 2004 Skrevet 6. juli 2004 Hmm, passer tittelen helt til innholdet? Vet ikke om dere andre, kanskje jeg er dårlig å lete, men fant ingen dato for release Siter
TOS Skrevet 6. juli 2004 Skrevet 6. juli 2004 Nåja... ein kan nok få grisar til å fly.. rett nok ikkje for eigen maskin, men sjå for deg ein gris i Hangglider hehe... Siter
Geir Fjellro Løitegård Skrevet 6. juli 2004 Skrevet 6. juli 2004 Tja, håper for hans skyld at det en avledningsmanøver - hvis ikke har han gjort mye arbeid for nesten ingenting Siter
Stig Sandnes Skrevet 6. juli 2004 Skrevet 6. juli 2004 Sry folks, tok ikke den, så liksom etter ett 6-siffra tall eller noe i den duren... Siter
Ståle Andre Ustad Skrevet 6. juli 2004 Skrevet 6. juli 2004 en gris i hangglider: HER KOMMER TORSTEIN SØNSTADBØ hehe den var morsom da torstein..måtte si det til deg ettersom d var du som sa: "se for deg en gris i hangglider da" Siter
Stian Nilsen Skrevet 6. juli 2004 Skrevet 6. juli 2004 "When pigs fly" Eller: "Når høna får tenner" Siter
T. Paulsen Skrevet 7. juli 2004 Skrevet 7. juli 2004 Litt synd hvis den ikke kommer ut da synes jeg. Virket som om den skulle være bra. Siter
Ivar Skaugstad Skrevet 7. juli 2004 Skrevet 7. juli 2004 Virker som det er flere som tror at Squawkbox3 ikke kommer ut, og jeg tviler på at dette er realiteten. Den kommer nok ut, men det tar nok litt tid, var nok mer ment som en spøk, og jeg likte den. Siter
Ole Almenningen Skrevet 12. juli 2004 Skrevet 12. juli 2004 Hehe, artig For seff er det en spøk. Bare sjekk den (med rette) stolt fremførte oversikten over hvor enkelt det er å bruke v3 fremfor v2.3 ! Skrevet etter spøken Dette ser jo veldig lovende ut ! Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i diskusjonen!
Du kan poste innlegg nå og registrere deg senere. Hvis du har en brukerkonto kan du logge inn nå for å poste med din egen konto.