Gå til innhold

Skal vi?


Christian Sager

Anbefalte innlegg

Hold your possition!

Det er allerede planlagt en "invasjon" på Tyskland denne fredagen!

Uten at jeg har fått dette bekreftet, Fredrik Hoel er i ledelsen for dette og regner med at han kommmer med mer informasjon om ikke lenge.

Men hadde du fulgt med på VACCSCA sitt forum så hadde du vist dette.. ""

Så avvent heller, å bli med på stormen på fredag, det er ventet at både dansker og svensker blir med. ""

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ikke kom med at du er trøtt Per-Kristian, du har til stadighet skrivefeil, eller kanskje du er konstant trøtt? ""

For å si litt om Fredag, så forlater vi Gardermoen klokken 19:30, og skal fly til Munich (EDDM).

Regner med at Fredrik kommer med mer informasjon her på forumet om ikke lenge.

Men sett av Fredags kveld til å vise tyskerne at vi er minst like aktive som de.. Klarer vi det? ""

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Forslag folkens. Dersomd ere seriøst planlegger en flight til Tyskland/Østerike fredag, så finn ut hvor mange dere blir og send mail til eventansvarlig i det/de landene slik at de er oppmerksom på at dere kommer. På den måten kan de sørge for ATC og dere får en flott ankomst.

 

Det desidert verste dere gjør er å planlegge en slik flight som en "hevnaksjon" for forige mandagens flight, (som ikke bare var fra Tyskland, men også Østerike). Dersom flighten kan oppfattes som en slik "hevnaksjon" så vil dette ikke bli til ære for Scandinavia.

 

Så derfor, meld fra om at dere kommer, hvor mange som er med og til hvilket tidspunkt og flyplass dere forventes å ankomme. Send mailen i god tid før den aktuelle dagen slik at de kan få tid til å planlegge mottakelsen.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tviler på at Fredrik hadde ment denne turen som en hevn aksjon, men må si meg enig i at det nesten kan virke som enkelte har den innstillingen.

Dette vil jo selvfølgelig være et vennlig besøk, som gjenngjeld for at de ga oss litt trafikk.

Så Fredrik, send en mail til eventansvarlig, som Einar sier slik at de vet at vi kommer.

Forøvrig kan det jo bli litt vanskelig å kartlegge hvor mange vi blir..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hevneaksjon.. for noe tull.

Dette er kun ment som en hyggelig tur ned for å besøke de og, hvorfor skulle man hevne seg på at noen gir oss litt trafikk?

 

Jeg kommer med info iløpet av kort tid nå. Men kort så blir det den 9. på kvelden.

 

Jeg skal ta kontakt med event managerene i SAG og så de kan mobilisere litt ATC ""

 

Tror vi får en fin tur jeg, og ingen hevneaksjon fra min side!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Altså gutter, nå misoppfatter dere.

Einar mener at man ikke bare skal hevne seg på tyskland, men på østerriket og!

 

"" Så feil kan man ta.

 

Neida folkens, jeg trodde/tror heller ikke dette er noen hvenkasjon, men grunnen til at jeg skrev det jeg skrev var at noen begynte å tittulere dette som en slik en.

 

Tror også dere får en fin tur. God tur alle sammen

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i diskusjonen!

Du kan poste innlegg nå og registrere deg senere. Hvis du har en brukerkonto kan du logge inn nå for å poste med din egen konto.

Gjest
Skriv svar til emnet …

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere innhold har blitt gjenopprettet.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Opprett ny...