Ivar Skaugstad Skrevet 1. juli 2004 Del Skrevet 1. juli 2004 Tok en snart titt på ServInfo og fikk se at det akkurat nå er 6 tyskere på vei til Bøde fra Munich i tyskland. Kanskje noen kunne tenke seg å stille som ATC til våre kjære gjester? Jeg skulle så gjærne, men er på vei hjem fra Sardinia. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Sondre Aabø Skrevet 1. juli 2004 Del Skrevet 1. juli 2004 TYSKER ALARM !!!!! Alle mann til plassene !!! ENBO_V_APP Er det noen som har link til den siden med alle callsign ? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ivar Skaugstad Skrevet 1. juli 2004 Forfatter Del Skrevet 1. juli 2004 Åpne ServInfo og bruk den, trykk på flyet og du vil få opp callsign. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Sondre Aabø Skrevet 1. juli 2004 Del Skrevet 1. juli 2004 Takker For de som er så oppservange at det er SS test på ENGM i dag så råder jeg dere til å fly ENGM-ENBO eller andre veien. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Stig Sandnes Skrevet 1. juli 2004 Del Skrevet 1. juli 2004 Og nå har vi da ENBO TWR, ENBO APP og ENBD CTR oppe Kom å nyt naturen mellom Bodø og Oslo i kveld Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Geir G Skrevet 1. juli 2004 Del Skrevet 1. juli 2004 Ruten ENBR-ENGM eller ENGM-ENBR er også fin! ENBR_V_APP Online Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Johannes Winther Farstad Skrevet 1. juli 2004 Del Skrevet 1. juli 2004 skal fly enbr-engm-enbo... men så måtte jeg vente på no nøkler fra en kar, slik at jeg måtte vente i 30 min....*VEENTEEE* pliiiis ikke logg av! ATC'er! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Einar Kristiansen Skrevet 1. juli 2004 Del Skrevet 1. juli 2004 Tok en snart titt på ServInfo og fikk se at det akkurat nå er 6 tyskere på vei til Bøde fra Munich i tyskland. Kanskje noen kunne tenke seg å stille som ATC til våre kjære gjester? Jeg skulle så gjærne, men er på vei hjem fra Sardinia. Meget hyggelig at utenlandske piloter har oppdaget det vakre nord og Bodø, med det flotte landskapet rundt.(Norge består ikke bare av Gardermoen ) Denne kvelden gikk med til å innstallere et nytt skjermkort på PC'en,så det ble ikke tid til noe ATC service fra meg.Men ser at folk er i beredskap her, og bemanner posisjoner med en gang.Flott det! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Stig Sandnes Skrevet 1. juli 2004 Del Skrevet 1. juli 2004 Einar, nå kan du glede deg til du skal sitte ATC, kan du kjøre ASRC med høy FPS! PS! Jau, vi er på standby fra 1200 - 0300 local Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Einar Kristiansen Skrevet 1. juli 2004 Del Skrevet 1. juli 2004 Einar, nå kan du glede deg til du skal sitte ATC, kan du kjøre ASRC med høy FPS! PS! Jau, vi er på standby fra 1200 - 0300 local Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ivar Skaugstad Skrevet 2. juli 2004 Forfatter Del Skrevet 2. juli 2004 Greit å vite Stig, vet iallefall hvem jeg skal rope etter om jeg og Julian skal fly oss en tur! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Erlend Andrè Larssen Skrevet 2. juli 2004 Del Skrevet 2. juli 2004 Tips: Detsom dere ikke liker at tyskerne kommer 20-30 stykk av gangen, Fly nedover til Tyskland med en 40-50 WW2 fly som ett hint Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Theis h. thøgersen Skrevet 4. juli 2004 Del Skrevet 4. juli 2004 Jeg har spitfire,hurricane,corsair og mosquito i garagen hvis det er nødvendigt! MvH Theis Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Bli med i diskusjonen!
Du kan poste innlegg nå og registrere deg senere. Hvis du har en brukerkonto kan du logge inn nå for å poste med din egen konto.