T. Paulsen Skrevet 25. juni 2004 Del Skrevet 25. juni 2004 Åssen er det med streaming her for tiden? Noen som overhode gjør det lenger? Var jo en del før som holdt på med det, men jeg har ikke vært så mye innom denne siden i det siste, så jeg må bli litt oppdatert her. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Simen F Røiseland Skrevet 25. juni 2004 Del Skrevet 25. juni 2004 Tror det er dårlig med streaming for tiden Likte så godt å sitte å høre på det, får håpe noen starter opp med streaminga igjen! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Frank Ånstad Skrevet 25. juni 2004 Del Skrevet 25. juni 2004 Ja, det håper jeg også. Frank. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
T. Paulsen Skrevet 26. juni 2004 Forfatter Del Skrevet 26. juni 2004 Hmmm.. Ja da så. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
T. Paulsen Skrevet 26. juni 2004 Forfatter Del Skrevet 26. juni 2004 Det er noe greier her Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Freddy Ulvseth Skrevet 26. juni 2004 Del Skrevet 26. juni 2004 Ikke noe der gitt... prøvde akkurat... Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
T. Paulsen Skrevet 26. juni 2004 Forfatter Del Skrevet 26. juni 2004 Ikke noe der gitt... prøvde akkurat... Ja men det var noe der i sta iallfall. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Freddy Ulvseth Skrevet 27. juni 2004 Del Skrevet 27. juni 2004 Ikke noe der gitt... prøvde akkurat... Ja men det var noe der i sta iallfall. Får bare timeout når jeg prøver.. Har forsøkt å åpne linken både i explorer og WinAmp.. får timeout på begge.. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
T. Paulsen Skrevet 27. juni 2004 Forfatter Del Skrevet 27. juni 2004 Her er den. Virker fint her iallfall. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Per-kristian Jensen Skrevet 27. juni 2004 Del Skrevet 27. juni 2004 virker fint her også endelig oppe igjen.... hadde ikke Vegar Mikalsen noe på den IPen før? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Per-kristian Jensen Skrevet 27. juni 2004 Del Skrevet 27. juni 2004 når begynte Northwest og Delta og fly på ENGM? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Martin Foss Skrevet 27. juni 2004 Del Skrevet 27. juni 2004 Sikkert dumt spørsmål, men hvordan får jeg lyttet? Jeg går inn på siden, trykker på "Listen", Winamp åpnes, og så skjer det ikke noe mer. Helt lydløst.. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ole Reidar Dvergsdal Skrevet 27. juni 2004 Del Skrevet 27. juni 2004 Sikkert dumt spørsmål, men hvordan får jeg lyttet? Jeg går inn på siden, trykker på "Listen", Winamp åpnes, og så skjer det ikke noe mer. Helt lydløst.. Eg kopierte adressa og valgte play - location og limte inn adressa i winamp. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Sondre Aabø Skrevet 27. juni 2004 Del Skrevet 27. juni 2004 Har problemer med at den "Buffer" hele tiden. Noen som har et forslag på hva jeg kan gjøre med det ? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Lars Chr. Hansen Skrevet 27. juni 2004 Del Skrevet 27. juni 2004 når begynte Northwest og Delta og fly på ENGM? vel dem gjør ikke det da.. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Per-kristian Jensen Skrevet 27. juni 2004 Del Skrevet 27. juni 2004 jo... i følge osl.no.... Delta til EHAM og Northwest til LFPG Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Thomas Lorentzen Skrevet 27. juni 2004 Del Skrevet 27. juni 2004 jo... i følge osl.no.... Delta til EHAM og Northwest til LFPG Skal vel ikke ta alt for gitt, men har du hørt om ordet codeshare før? Nei, tenkte meg det.. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Lars Chr. Hansen Skrevet 27. juni 2004 Del Skrevet 27. juni 2004 nei.. hvis du ser litt nærmere etter så ser du at det står en flight med KL (KLM) og en AF (Air France) nummer til samme plass og på samme tidspunkt.. dette er Codeshareflighter (dvs at dem flys med delta og Northwestrutenummer i tillegg til den ordinære flighten til KLM og Air France) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Aleksander Berge Skrevet 27. juni 2004 Del Skrevet 27. juni 2004 jo... i følge osl.no.... Delta til EHAM og Northwest til LFPG Nå er du iallefall helt ute på bærtur. Delta sammarbeider ikke med KLM og flyr ikke codeshare til EHAM , det gjør derrimot Northwest. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Frank Ånstad Skrevet 27. juni 2004 Del Skrevet 27. juni 2004 Trodde utgangspunktet i denne diskusjonen var Live ATC streaming. Når noen går inn på denne diskusjonen og vil se hva som er skrevet om Live ATC streaming, som får vedkommende seg en overraskelse da han kommer lenger nedover på sidene. Da står det fortsatt Live ATC streaming som overskrift, men diskusjonen nå dreier seg om helt andre ting!!!! Hold dere til det saken gjelder. Har dere andre ting å diskutere mener jeg dere bør skifte emne. Frank. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Freddy Ulvseth Skrevet 27. juni 2004 Del Skrevet 27. juni 2004 Her er den. Virker fint her iallfall. Jeg har forsøkt, men får bare timeout.. fungerer det bare når en person har på maskina si eller? Går inn i winamp, open location, legger inn web adressa.. men får bare timeout.. ¨får inn andre.. f.eks politiet i oslo på samme måte.. men her altså timeout. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
T. Paulsen Skrevet 27. juni 2004 Forfatter Del Skrevet 27. juni 2004 Streaminga er av nå. Du kommer litt sent. Den har vært oppe og gått idag rundt 11 timer. Mange andre her som har hørt ATC idag også. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Bli med i diskusjonen!
Du kan poste innlegg nå og registrere deg senere. Hvis du har en brukerkonto kan du logge inn nå for å poste med din egen konto.