Einar Kristiansen Skrevet 24. juni 2004 Del Skrevet 24. juni 2004 Helgens begivenhet i Bodø: http://www.an.no/nyheter/article1161294.ece Merk: Kl. 11:40 på Lørdag vil 12-18 F-16 fly over byen i 2000ft Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Per-kristian Jensen Skrevet 24. juni 2004 Del Skrevet 24. juni 2004 å herregud... her skal jeg ut på lørdag ja... da får nok alle og enhver nok av alt flybrålket hehehe... 12 F-16 på en gang over Bodø by... syns faktisk litt synd på de som bor i området og fortsatt sover Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gjest Skrevet 24. juni 2004 Del Skrevet 24. juni 2004 å herregud... her skal jeg ut på lørdag ja... da får nok alle og enhver nok av alt flybrålket hehehe... 12 F-16 på en gang over Bodø by... syns faktisk litt synd på de som bor i området og fortsatt sover Hva er det jeg ser? Det heter ikke flybråk, jeg liker å kalle det flylyd . Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Per-kristian Jensen Skrevet 25. juni 2004 Del Skrevet 25. juni 2004 ja men så har du jo de derre sure naboene til flyplassen Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Vidar Martinsen Skrevet 25. juni 2004 Del Skrevet 25. juni 2004 TA BILDER!!! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Per-kristian Jensen Skrevet 25. juni 2004 Del Skrevet 25. juni 2004 skal se om jeg får tatt med meg digital kameraet hehe men ikke forvent for mye av meg første gang jeg tar flybilder Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Stig Sandnes Skrevet 25. juni 2004 Del Skrevet 25. juni 2004 Lørdag ja... det blir 26? Når var det at det skulle være fstreff? Blir det? Hehe. Til Bodø skal jeg i alle fall! =) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gjest Skrevet 25. juni 2004 Del Skrevet 25. juni 2004 Overflygningen blir akkurat 20 minutter før vi skal møtes på flymuseet . Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Stig Sandnes Skrevet 25. juni 2004 Del Skrevet 25. juni 2004 Nemen så DIGG Børge, hvor er den BESTE spotte-plassen for det da? Taket på tårnet på luftfartssenteret? Sjekkliste: * Scanner * Kamera * Godt humør * Store forventninger Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Sindre Grut Hilstad Skrevet 25. juni 2004 Del Skrevet 25. juni 2004 ja men så har du jo de derre sure naboene til flyplassen En av de tidligere romkameratene mine fra tiden i Rusta leir er blant dem. Hvis han er tilstede (evt. sover) vil han sannsynligvis være nokså misfornøyd på det tidspunktet i morgen... Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Sindre Grut Hilstad Skrevet 25. juni 2004 Del Skrevet 25. juni 2004 å herregud... her skal jeg ut på lørdag ja... da får nok alle og enhver nok av alt flybrålket hehehe... 12 F-16 på en gang over Bodø by... syns faktisk litt synd på de som bor i området og fortsatt sover Hva er det jeg ser? Det heter ikke flybråk, jeg liker å kalle det flylyd . Selv liker jeg å kalle det harmonisk akustikk... Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gjest Skrevet 25. juni 2004 Del Skrevet 25. juni 2004 Selv liker jeg å kalle det harmonisk akustikk... ..for eksempel Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Einar Kristiansen Skrevet 25. juni 2004 Forfatter Del Skrevet 25. juni 2004 Ja,simmer-treffet går som planlagt.Oppmøte kl.12:00 ved flymuseeumet.Men siden vi må få med oss overflyginga,så kan jo vi møtes ved MP-brakka (innkjøringa til flystasjonen)en stund før begivenheten..Kl.11:00? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Stig Sandnes Skrevet 25. juni 2004 Del Skrevet 25. juni 2004 Einar, tror nok du finner meg der ja Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Steinar Grindstein Skrevet 26. juni 2004 Del Skrevet 26. juni 2004 Einar! det forslaget om oppmøte kl 11 med MP brakka er herved enstemig vedtatt Dette blir en knalldag elv liker jeg å kalle det harmonisk akustikk... Skal si meg helt enig i den definisjonen av flydur. Desvere er den sorten for "musikk" Alt for sjelden å høre her i Sulis Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Rune Barmark Skrevet 26. juni 2004 Del Skrevet 26. juni 2004 Noen som vet priser og sted på flystasjonen i morgen? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Espen Furfjord Skrevet 26. juni 2004 Del Skrevet 26. juni 2004 Noen som vet priser og sted på flystasjonen i morgen? ?? Utenfor Portvakta ..dvs. lengst nord mot flymuseet. Helt gratis Ikke prøv å spaser inn på flystasjonen Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Rune Barmark Skrevet 26. juni 2004 Del Skrevet 26. juni 2004 Takker! Når åpner dørene.. eh.. PORTENE i morgen? Leste en annonse i AN der det sto "Ved kjøp av minst 10 billetter med postgiro blir det 200kr per billett".. Bare lurte Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gjest Skrevet 26. juni 2004 Del Skrevet 26. juni 2004 Takker! Når åpner dørene.. eh.. PORTENE i morgen? Leste en annonse i AN der det sto "Ved kjøp av minst 10 billetter med postgiro blir det 200kr per billett".. Bare lurte Du har fått med deg at vi skal på flymuseet, ja? EDIT: Nå vet jeg vel og merke ikke om du skal på flightsim-treffet da men.. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Per-kristian Jensen Skrevet 26. juni 2004 Del Skrevet 26. juni 2004 noen som har info om DC3en som skulle komme opp hit? kom den? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Per-kristian Jensen Skrevet 26. juni 2004 Del Skrevet 26. juni 2004 da var jeg tilbake fra flyplassen.... vel gratis var det ikke.... kun for de under 12år... måtte betale 50kr.... Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Aleksander Rønning Skrevet 26. juni 2004 Del Skrevet 26. juni 2004 Har du ikke penger til lørdags-godt nå? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Per-kristian Jensen Skrevet 26. juni 2004 Del Skrevet 26. juni 2004 lol da.... Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gjest Skrevet 26. juni 2004 Del Skrevet 26. juni 2004 Har du ikke penger til lørdags-godt nå? Hehe, den var god! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Martin Nylund Skrevet 26. juni 2004 Del Skrevet 26. juni 2004 Har du ikke penger til lørdags-godt nå? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gjest Skrevet 26. juni 2004 Del Skrevet 26. juni 2004 Overflygning med F-16 var jo imponerende. Bilder vil sikkert dukke opp senere. Konklusjon; vellykket arrangement Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Einar Kristiansen Skrevet 26. juni 2004 Forfatter Del Skrevet 26. juni 2004 Overflygning med F-16 var jo imponerende. Bilder vil sikkert dukke opp senere. Konklusjon; vellykket arrangement Ja,kjempe bra! Litt synd at været ikke viste seg på den beste side under overflyginga,men uansett et imponerende syn.Takk for en flott dag vi fire fs-simmere hadde sammen.Gleder med til bildene Børge. Edit): Per-Kristian,var det ikke verdt å satse lørdagsgodt pengene på litt flyshow? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Per-kristian Jensen Skrevet 26. juni 2004 Del Skrevet 26. juni 2004 joda... men lit godter ble det nok i kveld ja.... Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Bli med i diskusjonen!
Du kan poste innlegg nå og registrere deg senere. Hvis du har en brukerkonto kan du logge inn nå for å poste med din egen konto.