Sindre Grut Hilstad Skrevet 22. juni 2004 Del Skrevet 22. juni 2004 Jeg fikk nylig kjennskap til noen videosnutter fra Adla (det franske flyvåpenet), det greske flyvåpenet samt USAF (noen av filene krever tilgang til WinRAR): Denne viser et mer eller mindre uavhengig stuntprosjekt i Tsjad (?) i regi av anonymt personell innen det franske flyvåpenet. Mirage F1- pilotene som deltok er visstnok etterlyst av flere flytryggingsoffiserer, noe jeg forstår svært godt. Jeg mener f.eks. at den første low-pass'en var totalt uforsvarlig mtp. risikoen for sjokk- og hørselsskader hos personene og schæferen (?) på bakken. Jeg nå likevel innrømme at high AoA- takeoff'ene var litt imponerende. Døm selv! HUD-video fra greske Mirage F-1. Heftig innblikk i utsjekkingen av amerikanske F-15C- elever på Tyndall AFB! Nokså flaut å tabbe seg ut litt for ofte! Hissig video med ulike F-16- snutter som inkluderer LANTIRN/LITENING- opptak, avlevering av diverse våpentyper etc. Til slutt en veldig bra video med amerikanske F-16C og -D som omfatter avlevering av "live" CBUs, JSOW, JDAM etc., DACT mot F/A-18 og F-15 samt mye skarpskyting med Sidewinders og AMRAAMs. Anbefales på det sterkeste for enhver F-16- entusiast med respekt for sine underholdningsmessige behov! Legg merke til at filen har en størrelse på 146 Mb. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Fredrik Edvardsen Skrevet 22. juni 2004 Del Skrevet 22. juni 2004 Så på den første Mirage filmen...og kan vel si meg enig i at det var "litt" uforsvarlig flyging der ja...men seriøst så tøff den var også...tror nok det er en fordel at piloten(e) vi ser i filmen flyr med visiret nede ja Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gjest Skrevet 24. juni 2004 Del Skrevet 24. juni 2004 Kom over en liten video her nå. Video Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Halvdan Hellenes Skrevet 24. juni 2004 Del Skrevet 24. juni 2004 Fin liten flyfilm det der . Utrulige bevegelser man kan få det SU-flyet til å gjøre i lufta ja. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Erlend Andrè Larssen Skrevet 25. juni 2004 Del Skrevet 25. juni 2004 Denne er også ganske heftig Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jim Vold Skrevet 25. juni 2004 Del Skrevet 25. juni 2004 Sindre: De 5 url'ene til filmene du henviste oss, finnes ikke Har så lyst å se alle disse...... Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Sindre Grut Hilstad Skrevet 25. juni 2004 Forfatter Del Skrevet 25. juni 2004 Denne er også ganske heftig Det er helt vilt hva enkelte kan prestere med grunnlag i god erfaring og rett utstyr! Air sickness er vel et heller ukjent begrep for Goulian.. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Thomas Berg Skrevet 25. juni 2004 Del Skrevet 25. juni 2004 Sindre: De 5 url'ene til filmene du henviste oss, finnes ikke Har så lyst å se alle disse...... Jeg også, noen som kan uploade dem et annet sted? Ble sikkert for mye for serveren Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Sindre Grut Hilstad Skrevet 25. juni 2004 Forfatter Del Skrevet 25. juni 2004 Sindre: De 5 url'ene til filmene du henviste oss, finnes ikke Har så lyst å se alle disse...... Beklager! Jeg sjekket parent directory'en - samtlige filmer har av en eller annen grunn blitt fjernet... Film nr. 3 er forresten en promo for den amerikanske reality-serien American Fighter Pilot/Eagle Driver som ble vist på CBS (?) før 11. september. Bare noen få episoder ble vist før serien ble kansellert, visstnok pga. utilstrekkelig oppslutning blant seerne o.l. Ikke at CBC gjorde alt i sin makt for å promotere serien... AFP er så å si den eneste reality-serien jeg faktisk kunne ha tenkt meg å følge med på, sett bort i fra den danske dokumentar-/reality-serien Jagerpiloterne. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Aleksander Rønning Skrevet 25. juni 2004 Del Skrevet 25. juni 2004 Jeg har alle filmene nedlastet..Men såklart ikke på denne dataen Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Stig Sandnes Skrevet 25. juni 2004 Del Skrevet 25. juni 2004 Jeg kan laste opp filene til en server og poste URL her.. hvis dere gir meg noen få kvarter har bare 512 i upload Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Thomas Berg Skrevet 25. juni 2004 Del Skrevet 25. juni 2004 Det vil bli satt stor pris på! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jim Vold Skrevet 26. juni 2004 Del Skrevet 26. juni 2004 Jeg kan laste opp filene til en server og poste URL her.. hvis dere gir meg noen få kvarter har bare 512 i upload Tiden går!!!! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Sindre Grut Hilstad Skrevet 30. juni 2004 Forfatter Del Skrevet 30. juni 2004 Jeg kan laste opp filene til en server og poste URL her.. hvis dere gir meg noen få kvarter har bare 512 i upload Tiden går!!!! Hva er status, Stig? Det virker som de greske server-administratorene har sikret video- directory'en med krav om brukernavn og passord. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Stig Sandnes Skrevet 1. juli 2004 Del Skrevet 1. juli 2004 10hi Hehe, skal se om de er lastet opp nå EDIT: Film: F-15 Film: F1 HUD Film: F-16 (Skull Vipers eller noe slikt, den beste av de ) Det var de filmene jeg lastet ned. Vet dere om flere slike som dere vil ha lastet opp, så bare si ifra. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Aleksander Rønning Skrevet 1. juli 2004 Del Skrevet 1. juli 2004 Jeg har den siste F1-filmen lastet ned, den med de franske F1'ene. Men såklart ikke på denne dataen. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ola Nordmann Skrevet 1. juli 2004 Del Skrevet 1. juli 2004 Jeg får ikke unzippet F-15 filmen. Jeg får en feilmelding som sier noe om en "Bad block" Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Martin Børs-Lind Skrevet 1. juli 2004 Del Skrevet 1. juli 2004 Jeg og... Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Sindre Grut Hilstad Skrevet 1. juli 2004 Forfatter Del Skrevet 1. juli 2004 Jeg går ut i fra at dere har installert siste versjon av WinRar? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ola Nordmann Skrevet 1. juli 2004 Del Skrevet 1. juli 2004 Virker fortsatt ikke, men det er sånt som skjer. Verden går jo ikke under hvis jeg ikke får se den filmen, men takk allikevel Sindre Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Stig Sandnes Skrevet 1. juli 2004 Del Skrevet 1. juli 2004 Hmm, se om jeg ikke kan laste den opp unzippet da EDIT: F-15 (ikke zippet) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ola Nordmann Skrevet 2. juli 2004 Del Skrevet 2. juli 2004 Nå virker det Tusen takk Stig for at du tok deg bryet med å laste opp filmen. Tenkte å sende en E-post til produksjonsselskapet å spørre om det er mulig å kjøpe serien på DVD (tviler på at en Norsk tv kanal vil sende serien ) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Stig Sandnes Skrevet 2. juli 2004 Del Skrevet 2. juli 2004 Ingen problem det Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Sindre Grut Hilstad Skrevet 2. juli 2004 Forfatter Del Skrevet 2. juli 2004 Nå virker det Tusen takk Stig for at du tok deg bryet med å laste opp filmen. Tenkte å sende en E-post til produksjonsselskapet å spørre om det er mulig å kjøpe serien på DVD (tviler på at en Norsk tv kanal vil sende serien ) DVD-versjonen av AFP skulle opprinnelig slippes på markedet ett år etter kansellering, altså sommeren/høsten 2003 (noe av informasjonen i mitt forrige innlegg var feil - de to første episodene ble vist på CBS sommeren 2002). Produsentene har imidlertid fjernet alle muligheter for førbestilling av en eventuell DVD. Du kan henvende deg til denne siden for ytterligere informasjon. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ola Nordmann Skrevet 27. april 2005 Del Skrevet 27. april 2005 Til slutt en veldig bra video med amerikanske F-16C og -D som omfatter avlevering av "live" CBUs, JSOW, JDAM etc., DACT mot F/A-18 og F-15 samt mye skarpskyting med Sidewinders og AMRAAMs. Anbefales på det sterkeste for enhver F-16- entusiast med respekt for sine underholdningsmessige behov! Legg merke til at filen har en størrelse på 146 Mb. Sorry for at jeg bumper denne gamle tråden, men jeg lurer på hva den sangen som spilles i begynelsen av Skull Vipers 02 heter. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Bli med i diskusjonen!
Du kan poste innlegg nå og registrere deg senere. Hvis du har en brukerkonto kan du logge inn nå for å poste med din egen konto.