Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Gå inn på hovedsiden til vACCSCA. I menyen finner dere en "log in" funksjon. Når dere så er loget inn får dere adgang til å booke ATC-posisjon. Velg aktuell dato og fyll inn nødvendige opplysninger. Foreløpig er datolisten frem til den 23. juni tilgjengelig, men vent noen dager så kommer også den 27. juni opp.

Dere MÅ være medlem/registrert i vACCSCA før dere kan loge in og booke ATC-posisjon.

vACCSCA

Skrevet

Skulle gjærne sittet ATC, men skal på jobb klokken 07:00 neste morgen, kunne ha sittet 1 time, men synes det er bedre at noen som kan sitte litt lengre tar på seg deg annsvaret.

Kan jo steppe inn om det blir sterkt behov for det.

Men jeg garanterer dere at jeg skal fly, så trafikk blir det nok.

Det er forøvrig ikke noe problem å booke en ATC possisjon langt fram i tid.

Det er sikkert mulig å booke for 9. Juni neste år om dere vil.

Alt dere gjør er å logge dere inn på VACCSCA sine sider som normalt, når dere kommer til booking sonen, limer dere bare inn http://www.vaccsca.org/site/include/booking/atc/booking.atc.form.php?date=2004-06-27 i adresselinjen.

Da skal dere få muligheten til å booke for den 27. Juni.

Legg merke til at den siste delen av URL'en bestemmer dato dere vil booke for.

Dere får nok opp en feilmelding når dere har trykket "finish", men det er bare å lukke siden, bookingen er fullført.

Skrevet

Jeg kan la det bli jomfruturen min med den nye maskinen fullstendig på plass! Regner med å ankomme som VKG001 fra Seattle til København før jeg flyr den opp til ENGM "" Får håpe på at en del ATC og piloter dukker opp da ""

Skrevet

Hei

Dette er tydeligvis en svakhet med det nye bookingsystemet. Jeg ser flere ganger tidligere er det blitt dobbel og trippel booking på enkelte flyplasser. Sikkert en bug som trenger å bli rettet opp i.

Bli med i diskusjonen!

Du kan poste innlegg nå og registrere deg senere. Hvis du har en brukerkonto kan du logge inn nå for å poste med din egen konto.

Gjest
Skriv svar til emnet …

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

Only 75 emoji are allowed.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere innhold har blitt gjenopprettet.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Opprett ny...