Gå til innhold

Sola Airshow, lørdag 12. og søndag 13. Juni


Anbefalte innlegg

Det ser ut til at jeg kommer også en av dagene. Jeg skal pilotere 310'n over fjellet etter alt å dømme, siden eieren ikke er helt up to date på to motors flyging (og ei heller avionikken i flyet). Hvilken dag vi kommer er foreløbig ikke bestemt. Jeg har vel bestemt meg for å gi eieren en liten test på turen, kanskje det kommer til å gå gjeteord om det på flystevnet ? ""

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Var litt F-16 action her i dag også, går utifra at de trener til showet på Sola...if so, har dere som skal dit noe å glede dere til...ser ut til å bli noe ala dogfighten på Torp i fjor, bare med tre fly i steden for to denne gangen...var utrolig stilig da den ene kom inn for en høy AOA pass, mens de to andre kom med fulle etterbrennere under ham... ""

 

Etterpå kom alle tre over i formasjon med en Orion...første gang jeg har sett...og enda senere kom fire Bell-412 forbi i formasjon ""

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vet om opptil flere jenter som jeg tenker kommer gratis inn ""

 

Jepp "" Sitter som nestleder i brann/redning/sanitet. Dersom alt går som planlagt, har jeg lite å gjøre selve stevnedagen. De siste månedene, derimot, har stevnet lagt beslag på fritiden min.

 

Vi snakkes der!

 

Thomas: Ta med deg stevneplakater når du er innom SFK i dag. Tok med meg en ladning etter siste møte.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Noen fra "Siddisland" som har peiling på hvilken dag som er best med hensyn til "Flying Display" - eller er det likt begge dagene kun med værforbehold ?

 

En ekte entusiast er der begge dagene! ""

 

Hehe...tror pipen hadde hatt en annen lyd om det var du som måtte reise med ferje 4 ganger og passere x antall bomstasjoner for adskillelige hundrelapper ""

(NEI til bompenger "")

 

Jeg savner fremdeles et eller annet svar på mitt spørsmål. Ser der er flere som er innom her med litt "tilknytning" til arrangementet uten at noen svar trylles fram for det ""

 

For øvrig skjer det lite med sidene til tross for at "Programsidene vil bli løpende oppdatert så følg med!"

 

Ser noen snakker om plakater...send meg 4-5 stk. så skal jeg henge de opp på min arbeidsplass (ABB Offshore Systems i Haugesund)... Kan sendes med internpost om dere har bekjentskaper på ABB på Forus ""

 

K@OS OUT ""

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Noen fra "Siddisland" som har peiling på hvilken dag som er best med hensyn til "Flying Display" - eller er det likt begge dagene kun med værforbehold ?

 

Jeg har faktisk ikke sett det operative programmet ennå. Det ble vist på skjermen under møtet tirsdag, men for de av oss som ikke hadde sett det før, ble der ingen gjennomgang, dessverre. Skrift/skjermbilde var for smått til at jeg kunne lese det.

 

Regner med ulikt program for lørdag/søndag. Kan hende at noen fly på static lørdag flyr søndag, og motsatt. NB! Har ikke sett programmet! Sjekk websidene for oppdatert info. Ja, jeg vet at de ikke har blitt oppdatert så veldig mye, men nå er det bare 15 dager igjen!! ""

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Noen fra "Siddisland" som har peiling på hvilken dag som er best med hensyn til "Flying Display" - eller er det likt begge dagene kun med værforbehold ?

 

En ekte entusiast er der begge dagene! ""

 

Hehe...tror pipen hadde hatt en annen lyd om det var du som måtte reise med ferje 4 ganger og passere x antall bomstasjoner for adskillelige hundrelapper ""

(NEI til bompenger "")

 

 

Du kan jo campe i telt ""

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i diskusjonen!

Du kan poste innlegg nå og registrere deg senere. Hvis du har en brukerkonto kan du logge inn nå for å poste med din egen konto.

Gjest
Skriv svar til emnet …

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere innhold har blitt gjenopprettet.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Opprett ny...