Per-kristian Jensen Skrevet 9. mai 2004 Del Skrevet 9. mai 2004 ja nå er jeg tilbake etter en stund uten Mic... ENBO_V_APP sitter fra klokken 16.00Z-18.00Z d.v.s 18.00-20.00 lokal tid.. Håper på mange fly Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Agnor Bertheussen Skrevet 9. mai 2004 Del Skrevet 9. mai 2004 Jeg ska fly =) ENVD-ENKR-ENBV-ENAT-ENSR-ENTC-ENDU-ENEV-ENBO Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Steinar Grindstein Skrevet 9. mai 2004 Del Skrevet 9. mai 2004 Da var kl 1857! Og ingen ATC ved Bodø lengre! Skal si at Per Kristian har noen korte to tima ja Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jan Tore Elvheim Skrevet 9. mai 2004 Del Skrevet 9. mai 2004 hmm ja, no sit han ENBR_V_APP.... Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Per-kristian Jensen Skrevet 9. mai 2004 Forfatter Del Skrevet 9. mai 2004 Innlegg slettet av Per-kristian Jensen Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Vegar Mikalsen Skrevet 9. mai 2004 Del Skrevet 9. mai 2004 ja jeg flytta til ENBR klokka 7.... hehe kom og fly sry hvis jeg ødela for noen Agnor bare fly kan godt hene jeg flytter meg til Bodø når du nermer deg Evenes Edit: Vinner glimt i dag flytter jeg til ENBO når kampen er ferdig stillingen er nå 5-2 hmmmmmmmmmm Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Thomas Lorentzen Skrevet 9. mai 2004 Del Skrevet 9. mai 2004 ja jeg flytta til ENBR klokka 7.... hehe kom og fly sry hvis jeg ødela for noen Agnor bare fly kan godt hene jeg flytter meg til Bodø når du nermer deg Evenes Edit: Vinner glimt i dag flytter jeg til ENBO når kampen er ferdig stillingen er nå 5-2 Når skal du skjønne at du er medlem av ett FELLESSKAP, og at du ikke alltid kan gjøre som du vil? tell til 10 Thomas... Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Vegar Mikalsen Skrevet 9. mai 2004 Del Skrevet 9. mai 2004 nei, må si meg litt enig med deg Thomas. Blir litt dumt om en fotballkamp skal avgjøre hvor du skal sitte som flygeleder....(og det er greit å gjøre som annonsert, hvis ikke, så bør videre informasjon bli gitt til de som skal fly). Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Stig Sandnes Skrevet 9. mai 2004 Del Skrevet 9. mai 2004 Hmm.. tviler i alle fall på at det er slik de ordner med vaktskifte IRL! Mener å huske noe slikt som at når man har ropt på ulven X antall ganger, kom det til slutt ingen for å skyte den... det kan nok sammenlignes med VATSIM, roper man nok mange ganger til pilotene at de må komme å fly, så er ikke den som roper på de der når de kommer! Håper virkelig at dere som flyr på VATSIM ikke tenker likt om alle virtuelle flygeledere! Man kan jo bare lure på om ikke disse utsjekkene burde blitt noe hardere... Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ivar Skaugstad Skrevet 9. mai 2004 Del Skrevet 9. mai 2004 Ok, nå synes jeg du begynner å falle litt av lasset her Per-Krisian. Når man annonserer at man skal sitte ATC på en plass, så bør man forholde seg til det! En er jo selvfølgelig unnskyldt om det kommer opp noe som gjør det umulig å sitte, men at man "flytter" flyplass når man har annonsert ATC en annen plass synes jeg blir alt for dumt! Selv om det kanskje var labert med trafikk en periode, så kan det godt tenkes at flere gjør slik som meg, planlegger en stund i forveien, at de skal fly på det og det tidspunket. Og når de er klare for departure, har ATC'en flyktet til Bergen? Stå og hold deg til det du annonserer Per-Kristian Jensen! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Bli med i diskusjonen!
Du kan poste innlegg nå og registrere deg senere. Hvis du har en brukerkonto kan du logge inn nå for å poste med din egen konto.