Einar Kristiansen Skrevet 29. april 2004 Del Skrevet 29. april 2004 Hei! I dag rundt kl 11:15 kom det to store fly fra sør i tett formasjon inn over Bodø.Da de passerte over flyplassen her svingte de ut mot havet i ei nord-vestlig retning.De fløy ganske høyt så det var umulig å se om det var fire eller to motors fly,det ble bare to kondensstriper etter hvert fly.Med mine flykunnskaper så tror jeg det var 2 stk AWACS maskiner.Flott syn var det i allefall.. Noen som vet noe mere? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Magnus Wiik Skrevet 29. april 2004 Del Skrevet 29. april 2004 Er det noe poeng i å fly to AWACS'er i formasjon? Jeg synes det høres litt rart ut, men du har vel rett Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Rune Rodahl Skrevet 29. april 2004 Del Skrevet 29. april 2004 Heisann! Jeg satt i bilen og spiste lunch på Ørnes (12 mil sør for Bodø) og da så jeg det bakerste flyet rett over kondenstripene til det fremste.... faktisk så jeg skyggen til det bakerste flyet i kondenstripene... så først ut som tre fly fra mitt synspunkt ... hehe... kunne ikke se hva slags maskiner det var nei.... kunne vært falcon'ene til forsvaret kanskje? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kristoffer Rivedal Skrevet 29. april 2004 Del Skrevet 29. april 2004 Ja, AWACS i formasjon høres litt rart ut.. Kanskje det var en AWACS som ble refulet av en KC-135? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Andreas Eriksen Skrevet 29. april 2004 Del Skrevet 29. april 2004 Åja det var kanskje de jeg så I elleve tiden så jeg bortover mot flyplassen (var på bremnes-fort) da jeg så to lange kondenstriper høyt oppe Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Espen Johansen Skrevet 29. april 2004 Del Skrevet 29. april 2004 Så også disse flyene, og så 4 kondensstriper fra flyene (med 7,5 X zoom på kameraet). tok 2 bilder, som jeg ikke har fått sett på enda... Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Einar Kristiansen Skrevet 29. april 2004 Forfatter Del Skrevet 29. april 2004 Er det noe poeng i å fly to AWACS'er i formasjon? Jeg synes det høres litt rart ut, men du har vel rett Ja,men det er jo mest sansynlig at de ikke var på noe overvåkningstokt,bare forflyttet på seg fra fra A til B. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anders Forseth Skrevet 29. april 2004 Del Skrevet 29. april 2004 Mitt tips: 2 stk KC-135 som skal trekke 10 stk F-16 over dammen til Maple Flag Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Per Steffen Skrevet 30. april 2004 Del Skrevet 30. april 2004 Korrekt Anders,de lå på holding utenfor lofoten og tok med seg de 5 siste F-16 til Maple flag Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Einar Kristiansen Skrevet 30. april 2004 Forfatter Del Skrevet 30. april 2004 Oki,da er mysteriet løst..takker1 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Bli med i diskusjonen!
Du kan poste innlegg nå og registrere deg senere. Hvis du har en brukerkonto kan du logge inn nå for å poste med din egen konto.