Thomas Gundersen Skrevet 26. april 2004 Del Skrevet 26. april 2004 Oppe nå! ENZV-streaming Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Fawzi Attia Skrevet 26. april 2004 Del Skrevet 26. april 2004 Det ser ikke ut som det virker altså... Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Thomas Gundersen Skrevet 26. april 2004 Forfatter Del Skrevet 26. april 2004 PC-en krasja rett etter at jeg la det ut. Prøv på ny nå... Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Daniel Eliassen Skrevet 26. april 2004 Del Skrevet 26. april 2004 Da virker det igjen Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gjest Skrevet 26. april 2004 Del Skrevet 26. april 2004 Funker som bare det Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jan Gulliksen Skrevet 26. april 2004 Del Skrevet 26. april 2004 Streaming ja! Jeg trodde tårnet på Sola skulle rengjøres med steam.... (ref. tittelen) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Thomas Gundersen Skrevet 26. april 2004 Forfatter Del Skrevet 26. april 2004 Streaming ja! Jeg trodde tårnet på Sola skulle rengjøres med steam.... (ref. tittelen) jaja *pirke pirke* det er endret nå Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anders Forseth Skrevet 26. april 2004 Del Skrevet 26. april 2004 Streaming ja! Jeg trodde tårnet på Sola skulle rengjøres med steam.... (ref. tittelen) Kjenner jeg enkelte koleger rett, hadde det kommet godt med...... Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Thomas Gundersen Skrevet 26. april 2004 Forfatter Del Skrevet 26. april 2004 Stikker ut en tur nå. Hvis det blir et laaaaaaangt opphold uten at ATC eller piloter sier noe er det fordi scanneren er tom for strøm Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
T. Paulsen Skrevet 26. april 2004 Del Skrevet 26. april 2004 Funker den enda eller? Får ikke koblet meg til. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Thomas Gundersen Skrevet 26. april 2004 Forfatter Del Skrevet 26. april 2004 funker som bare det.... Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Thomas Gundersen Skrevet 27. april 2004 Forfatter Del Skrevet 27. april 2004 Oppe igjen nå...... her Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Bjørn Erik Hansen Skrevet 28. april 2004 Del Skrevet 28. april 2004 Hviket program skal jeg bruke får å åpne den da? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Øyvind Grassdal Skrevet 28. april 2004 Del Skrevet 28. april 2004 du kan bruke winamp. det finner du her men det ser ut som den er nede nå... Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Thomas Gundersen Skrevet 28. april 2004 Forfatter Del Skrevet 28. april 2004 Oppe nå...... Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Thomas Gundersen Skrevet 28. april 2004 Forfatter Del Skrevet 28. april 2004 Kan noen bekrefte at den virker? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Seb Skrevet 28. april 2004 Del Skrevet 28. april 2004 Virker fint, den. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Bjørn Erik Hansen Skrevet 28. april 2004 Del Skrevet 28. april 2004 HoHo! Det er et fly rett over hodet på meg nå, og her sitter jeg å hører hva han sier! Litt kult! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Hans Kyrre Hultgren Skrevet 28. april 2004 Del Skrevet 28. april 2004 Moro moro!! sitter i england å hører på en eller annen luring som driver å flyr touch and go med flyet mitt mellom alle de store gutta!! hehe Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tarjei Lundarvollen Skrevet 28. april 2004 Del Skrevet 28. april 2004 La meg bare får dette helt straight: han flyr T&G med flyet ditt ? Og han bruker ikke rullebanen som alle andre, men flyr mellom noen store gutter ? Og hvor står isåfall disse guttene, på parkeringsplassen ? Tror politiet er interessert i denne meldingen, stjålet fly som driver T&G trening mellom noen store gutter på parkeringsplassen er sikkert ikke lovlig Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gjest Skrevet 28. april 2004 Del Skrevet 28. april 2004 Moro moro!! sitter i england å hører på en eller annen luring som driver å flyr touch and go med flyet mitt mellom alle de store gutta!! hehe Blaniken? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Stian Nilsen Skrevet 29. april 2004 Del Skrevet 29. april 2004 Hva i all værden skal jeg legge inn i Winamp for å få fart på dette? Har du ikke det jeg skal legge dit Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Thomas Gundersen Skrevet 29. april 2004 Forfatter Del Skrevet 29. april 2004 Du skal bare klikkepå linken lenger oppe. Men akkurat nå er den nede. Kommer kanskje opp utpå kvelden, etter at jeg har vært på Sola og flydd helikopter Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Thomas Gundersen Skrevet 2. mai 2004 Forfatter Del Skrevet 2. mai 2004 oppe igjen nå.... streaming Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
sven erik johne Skrevet 2. mai 2004 Del Skrevet 2. mai 2004 Thomas, jeg lagrer streminga men jeg får ikke lagt den te winamp'n non i det slikk at jeg kan få lytta?? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Thomas Gundersen Skrevet 2. mai 2004 Forfatter Del Skrevet 2. mai 2004 Det er bare å dobbelklikke på linken, så spretter den opp i winamp av seg selv. Er ikke verdens beste streameforhold i dag, så det er desverre litt støy inne i mellom.... Edit: Det er så dårlige forhold i dag at jeg skrur av. Sorry... Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Thomas Gundersen Skrevet 3. mai 2004 Forfatter Del Skrevet 3. mai 2004 Oppe nå i noen timer fremover..... Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Simen F Røiseland Skrevet 3. mai 2004 Del Skrevet 3. mai 2004 Hva er adressen? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Øyvind Grassdal Skrevet 3. mai 2004 Del Skrevet 3. mai 2004 Her er den Men er den oppe, jeg får den ikke til å virke... Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Thomas Gundersen Skrevet 3. mai 2004 Forfatter Del Skrevet 3. mai 2004 jeg stakk ut rett etter at jeg satten den på. I mellomtiden har min kjære (les: !@€$}£#) søster vært og skrudd av scanneren Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Bli med i diskusjonen!
Du kan poste innlegg nå og registrere deg senere. Hvis du har en brukerkonto kan du logge inn nå for å poste med din egen konto.