Gå til innhold

Endelig kan me drita godt i Boeing...


TOS

Anbefalte innlegg

Hvordan toalettene ser ut, bryr jeg meg ikke særlig mye om.

Så lenge de kan benyttes til det de er designet for, jeg tilbringer mest tid framme i cockpit uansett.. ""

Har ærlig talt aldri opplevd å måtte tvinge meg selv inn på toaletet fordi det ser så grufullt ut der inne, men personer har delte meninger.

Nå er det vel heller ikke så dårlig standard på skandinaviske flytoaletter, men drar vi lenger øst ville jeg vel kanskje hatt mine tvil om å avlegge et mer "sittende" besøk. ""

Men jeg klager heller ikke over at det kommer nytt toalett design, da ønsker vi oss bare vindu, ingen som ser inn på oss uansett, får vi håpe!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ahh.. Vindu på do ja.. Husker de B736'ene som SAS brukte på Torp tidligere.. Der var det jaggu vindu på business-dassen slik at de på business-klassen kunne bruke dassen og nyte utsikten... ""

 

Når jeg fløy på business hjem fra USA i forrige uke (A333), var det hele tre (muligens 2, husker ikke 100%) vinduer inne på toalettet!! SAS "skrøt" også av i en broskjyre at de var det første flyselskapet i verden som hadde det ""

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hehe, jeg glemmer ikke turen tilbake fra Thailand i jula, jeg hadde selvfølgelig blitt kraftig matforgifta og måtte derfor på do noen ganger, og gjett om de var skitne! Urin utover det hele, samt en håpløs lukt... Er det noe jeg HATER så er det flytoaletter, spesielt når de ikke er skikkelig rengjort og grisete medpassasjerer ikke greier å bruke det på en anstendig måte! ""

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hehe, jeg glemmer ikke turen tilbake fra Thailand i jula, jeg hadde selvfølgelig blitt kraftig matforgifta og måtte derfor på do noen ganger, og gjett om de var skitne! Urin utover det hele, samt en håpløs lukt... Er det noe jeg HATER så er det flytoaletter, spesielt når de ikke er skikkelig rengjort og grisete medpassasjerer ikke greier å bruke det på en anstendig måte! ""

Mange som ikke er så flinke til å gå på do ""

Skulle tro at mesteparten er 3 år når de sitter på en flydo!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Da jeg for to år siden reiste med en Boeing 737 (SAS) fra Umeå til Arlanda var det vindu på det fremste toalettet "". Helt genialt faktisk, og jeg må innrømme at jeg tok noen minutter ekstra bare for å nyte utsikten. For at folk ikke skulle se inn var montert en slags type persinennere som man selv kunne styre.

 

Ja, det er helt plagsomt med folk utenfor som kanskje kan se inn når man benytter flydoen, som tross alt kun benyttes i luften. Tror heller det er for å kunne dempe plagsomt lys i ryggen/fleisen eller kanskje så nervøse personer med flyskrekk som holder på å pisse på seg ikke må se ut der også! Greit å ha et avkoblingssted ""

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Øhm.. om du pisser pådeg når du set deg på do så må du gjere noko med deg sjølve. Du ska lliksom trekke buksa NED FØR du set deg på do hehe

 

Ja, men folk som spyr av store høyder og lager krangel hvis dem ikke får sitte inntil midtgangen. Hva med dem. Når dem spyr og har spydd seg ferdig, reiser seg opp igjen fra den krumbøyde stillingen over dobøtta og ser rett ned i et nabolag 10.000 meter lenger nede. Hva da? Da er det på'n igjen...

 

Greit med persienner! ""

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i diskusjonen!

Du kan poste innlegg nå og registrere deg senere. Hvis du har en brukerkonto kan du logge inn nå for å poste med din egen konto.

Gjest
Skriv svar til emnet …

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere innhold har blitt gjenopprettet.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Opprett ny...