TOS Skrevet 14. april 2004 Skrevet 14. april 2004 Ja som sagt... no kan me endelig drita godt i Boeing....bokstavelig tala... Drit i Boeing Siter
Vegar Mikalsen Skrevet 14. april 2004 Skrevet 14. april 2004 ja, nå kan vi drite så hardt og lenge i Boeing vi bare vil....nei, huff! Ja, men fint at de oppgraderer litt! Siter
Ivar Skaugstad Skrevet 14. april 2004 Skrevet 14. april 2004 Hvordan toalettene ser ut, bryr jeg meg ikke særlig mye om. Så lenge de kan benyttes til det de er designet for, jeg tilbringer mest tid framme i cockpit uansett.. Har ærlig talt aldri opplevd å måtte tvinge meg selv inn på toaletet fordi det ser så grufullt ut der inne, men personer har delte meninger. Nå er det vel heller ikke så dårlig standard på skandinaviske flytoaletter, men drar vi lenger øst ville jeg vel kanskje hatt mine tvil om å avlegge et mer "sittende" besøk. Men jeg klager heller ikke over at det kommer nytt toalett design, da ønsker vi oss bare vindu, ingen som ser inn på oss uansett, får vi håpe! Siter
Øyvind Hansen Skrevet 14. april 2004 Skrevet 14. april 2004 Flytoaletter er jo generelt gufne, og alle forsøk på forbedringer mottas med glede. Siter
Arne-Jørgen Venvik Skrevet 14. april 2004 Skrevet 14. april 2004 , ingen som ser inn på oss uansett, får vi håpe! Nei,lite sannsynlig det Men hva skal man med vindu på toalettet?. Hmmm.. Jo dersom man hadde kunnet sitte mot vindue så hadde det det vert en ren nytelse å sitte på toalettet. Siter
Vegar Mikalsen Skrevet 14. april 2004 Skrevet 14. april 2004 det er vel for at det ikke skal virke så trangt, og at det skal bli litt mer åpent og lyst, og folk med klaustrofobi klarer seg bedre. Siter
Kenneth G. Sørensen Skrevet 14. april 2004 Skrevet 14. april 2004 Ahh.. Vindu på do ja.. Husker de B736'ene som SAS brukte på Torp tidligere.. Der var det jaggu vindu på business-dassen slik at de på business-klassen kunne bruke dassen og nyte utsikten... Siter
Kim-Remi Sandvær Skrevet 15. april 2004 Skrevet 15. april 2004 Da jeg for to år siden reiste med en Boeing 737 (SAS) fra Umeå til Arlanda var det vindu på det fremste toalettet . Helt genialt faktisk, og jeg må innrømme at jeg tok noen minutter ekstra bare for å nyte utsikten. For at folk ikke skulle se inn var montert en slags type persinennere som man selv kunne styre. Siter
JM Skrevet 15. april 2004 Skrevet 15. april 2004 Ahh.. Vindu på do ja.. Husker de B736'ene som SAS brukte på Torp tidligere.. Der var det jaggu vindu på business-dassen slik at de på business-klassen kunne bruke dassen og nyte utsikten... Når jeg fløy på business hjem fra USA i forrige uke (A333), var det hele tre (muligens 2, husker ikke 100%) vinduer inne på toalettet!! SAS "skrøt" også av i en broskjyre at de var det første flyselskapet i verden som hadde det Siter
Gjest Skrevet 15. april 2004 Skrevet 15. april 2004 Hehe, jeg glemmer ikke turen tilbake fra Thailand i jula, jeg hadde selvfølgelig blitt kraftig matforgifta og måtte derfor på do noen ganger, og gjett om de var skitne! Urin utover det hele, samt en håpløs lukt... Er det noe jeg HATER så er det flytoaletter, spesielt når de ikke er skikkelig rengjort og grisete medpassasjerer ikke greier å bruke det på en anstendig måte! Siter
Gjest Skrevet 15. april 2004 Skrevet 15. april 2004 Hehe, jeg glemmer ikke turen tilbake fra Thailand i jula, jeg hadde selvfølgelig blitt kraftig matforgifta og måtte derfor på do noen ganger, og gjett om de var skitne! Urin utover det hele, samt en håpløs lukt... Er det noe jeg HATER så er det flytoaletter, spesielt når de ikke er skikkelig rengjort og grisete medpassasjerer ikke greier å bruke det på en anstendig måte! Mange som ikke er så flinke til å gå på do Skulle tro at mesteparten er 3 år når de sitter på en flydo! Siter
Arild Oldervoll Skrevet 15. april 2004 Skrevet 15. april 2004 Da jeg for to år siden reiste med en Boeing 737 (SAS) fra Umeå til Arlanda var det vindu på det fremste toalettet . Helt genialt faktisk, og jeg må innrømme at jeg tok noen minutter ekstra bare for å nyte utsikten. For at folk ikke skulle se inn var montert en slags type persinennere som man selv kunne styre. Ja, det er helt plagsomt med folk utenfor som kanskje kan se inn når man benytter flydoen, som tross alt kun benyttes i luften. Tror heller det er for å kunne dempe plagsomt lys i ryggen/fleisen eller kanskje så nervøse personer med flyskrekk som holder på å pisse på seg ikke må se ut der også! Greit å ha et avkoblingssted Siter
TOS Skrevet 15. april 2004 Forfatter Skrevet 15. april 2004 Øhm.. om du pisser pådeg når du set deg på do så må du gjere noko med deg sjølve. Du ska lliksom trekke buksa NED FØR du set deg på do hehe Siter
Lars B. Frostad Skrevet 15. april 2004 Skrevet 15. april 2004 SAS har lenge hatt vindu på toalettet, med sine MD90 fly (og dette begynner å bli en stund siden..) Her kan man uten problem site på dossen, mens man beundrer skyene. Stadig er det ofte folk som drar ned "gardinen" før de setter seg også, hadde jo vært litt kjipt hvis noen så inn ja.. Siter
Christer Elde Skrevet 16. april 2004 Skrevet 16. april 2004 Øhm.. om du pisser pådeg når du set deg på do så må du gjere noko med deg sjølve. Du ska lliksom trekke buksa NED FØR du set deg på do hehe Ja, men folk som spyr av store høyder og lager krangel hvis dem ikke får sitte inntil midtgangen. Hva med dem. Når dem spyr og har spydd seg ferdig, reiser seg opp igjen fra den krumbøyde stillingen over dobøtta og ser rett ned i et nabolag 10.000 meter lenger nede. Hva da? Da er det på'n igjen... Greit med persienner! Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i diskusjonen!
Du kan poste innlegg nå og registrere deg senere. Hvis du har en brukerkonto kan du logge inn nå for å poste med din egen konto.