Gå til innhold

Re: CPT / ENOS 4 april


Hans Utne

Anbefalte innlegg

Vil benytte anledningen til å takke dem som bisto som piloter under CPTen søndag, og håper at jeg ikke presterte altfor mye krøll for dere, spesielt i første fase.

 

En CPT skal være en praktisk eksamen, men desverre lider noen av oss "" av prestasjonsangst, og det kan derfor ta litt tid før man blir varm i trøyen.

 

Et forhold som ikke ble prøvet var "handling" av VFR. For det første var det mangel på piloter, og dernest fordi gjeldende værforhold ikke tillot VFR (utenfor VMC).

 

Noe endelig resultat av CPTen er ikke klart ennå.

Men uansett utfall så har CPTen gitt endel erfaringer som er nyttig videre fremover, og da er iallefall jeg fornøyd ""

 

Igjen, takk til de som deltok !

 

Mvh

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gratulerer så mye Hans!

 

Jeg sitter å venter på at min SC "Written Test" skal bli rettet, har ventet nå i over 1/2 år "" (Merkelig at det kan ta SÅ lang tid på noe som er gjort på 20 min "")

 

Til info så er det Serdar i Vateud som har testen for en manuell evaluering. Hvis det er noen som har noe kontakt med vedkommende eller som kan hjelpe meg å få litt orden på sakene så send meg gjerne en mail.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gratulerer..

 

og igjenn, jeg beklager virkelig at jeg ikke kom meg på den kvelden!!!

 

sitter og venter på test jeg også.. for student 1 rating er det vel... har ventet i et par måneder... forstår liksom ikke hva som tar slik tid, men men...

 

nå er det ikke noe fare å fly mer, nå som vi har fått en ny Senior Controller;) Grattis nok en gang

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Takker hjerteligst for gratulasjoner, men ikke glem at mye av takken også skal rettes til Jan Kristiansen, som tross alt har gjort en utmerket jobb som "vår" sensor!

 

Til Einar, og kilo: NEI !! ""

Men, det kommer nok. Er "gressenkemann" også for tiden, konemor er i Norge frem til over påske, så det er nok mulig at "mangel på hjemmelaget mat" også er en medvirkende årsak. ""

 

Til Jonas, se egen mail.

 

Generelt når det gjelder både Eurotest og trening, ta en titt på SCA VACC sin webside, sjekk deretter under ATC og Training.

 

Vær også obs på at VATEUD Training Department sin webside inneholder nå oppdatert info om begrensning i gyldighetstid for avlagte Eurotest-prøver. Dvs at det er nå begrenset hvor langt tid du har til å besvare, og deretter hvor lang tid det kan gå før anbefaling til ny Rating foreligger.

 

Mvh

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i diskusjonen!

Du kan poste innlegg nå og registrere deg senere. Hvis du har en brukerkonto kan du logge inn nå for å poste med din egen konto.

Gjest
Skriv svar til emnet …

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere innhold har blitt gjenopprettet.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Opprett ny...