TOS Skrevet 28. mars 2004 Del Skrevet 28. mars 2004 Er det nokon som kan vera ATC for meg på VATSIM Fredag 2. April frå kl 1900 og utover? Skal vise ein kompis med VATSIM og litt avansert flightsim. Flyr Oslo-Bergen-Oslo så det hadde vore greitt om desse plassane var bemanna: Gardermoen Tower/Approach Oslo Control Stavanger Control Flesland Tower/Approach Håpar eg er såpass tidleg ute at ein eller annan kan vere litt snill den kvellden hehe Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jan Tore Elvheim Skrevet 28. mars 2004 Del Skrevet 28. mars 2004 Du kan regne med Bergen Approach(om eg hugsar det ) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
TOS Skrevet 28. mars 2004 Forfatter Del Skrevet 28. mars 2004 Flott.. men det ser ut til at det blir frå 1800 otg utover kvelden. Må passe med rutetabellen til Virtual Norwegian og veit du hehe... 1805 så tek Nor Shuttle 643 av frå Flesland med destinasjon Gardermoen. 1925 tek Nor Shuttle 646 av frå Gardermoen mot Flesland. Edit: Tida er lokal tid. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Daniel Eliassen Skrevet 28. mars 2004 Del Skrevet 28. mars 2004 Jeg stiller som Flesland tower hvis jeg har tid Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
TOS Skrevet 28. mars 2004 Forfatter Del Skrevet 28. mars 2004 Flott flott Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Arild Oldervoll Skrevet 28. mars 2004 Del Skrevet 28. mars 2004 Ikke utenkelig at jeg tar turen til Stavanger Controll Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Daniel Eliassen Skrevet 29. mars 2004 Del Skrevet 29. mars 2004 Mangler bare Oslo Ctr/App/Twr og masse piloter, så blir det reneste fly-in'et det her Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
TOS Skrevet 29. mars 2004 Forfatter Del Skrevet 29. mars 2004 hehe ja sant Håpar folk stiller opp.. så kanskje me får eit nytt medlem hehe Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ole-Jørgen Søberg Skrevet 29. mars 2004 Del Skrevet 29. mars 2004 Alt for den gode sak så dersom du har bruk for litt trafikk så får jeg kanskje være med? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
TOS Skrevet 29. mars 2004 Forfatter Del Skrevet 29. mars 2004 Alle som vil får lov hehe Er vel berre skoi med masse liv og røre? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Julian Barratt-Due Skrevet 31. mars 2004 Del Skrevet 31. mars 2004 Jau, jeg kommer i hvertfall som pilot, tenkte å fly hjem fra USA på Fredag, men jeg fikk gjort det i dag, så da blir det vel en ENGM-ENBR-ENGM med departure fra ENGM 18.05 Local hehe Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Rune Trøftmoen Skrevet 31. mars 2004 Del Skrevet 31. mars 2004 Hmm... Jeg og Thomas Lorentzen booker da herved Oslo Control og Oslo Approach fredag fra 1700Z til 2100Z.... Hilsen Rune Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Julian Barratt-Due Skrevet 31. mars 2004 Del Skrevet 31. mars 2004 Rune, kan du ikke booke fra 1600Z da? (ikke glem at norsk lokal tid er UTC + 2 nå ) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
TOS Skrevet 31. mars 2004 Forfatter Del Skrevet 31. mars 2004 Ser ut til at me vert ein fin liten gjeng då ehe.. får berre håpe at ikkje kommunikasjonen min slår seg vrang... hehe Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Rune Trøftmoen Skrevet 31. mars 2004 Del Skrevet 31. mars 2004 Rune, kan du ikke booke fra 1600Z da? (ikke glem at norsk lokal tid er UTC + 2 nå ) Takk Julian... Herved booked fra 1600Z Oslo Control og Oslo Approach Hilsen Rune Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Per-kristian Jensen Skrevet 31. mars 2004 Del Skrevet 31. mars 2004 får vel slenge meg på jeg... enten som pilot eller ATC da blir det nok enten ENBR eller ENBO... Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
TOS Skrevet 31. mars 2004 Forfatter Del Skrevet 31. mars 2004 Hmm.eg har nok diverre dårleg nytt Eg er nødt til å hente nokre folk som kjem på besøk på fredag og sjølvsagt kom dei såpass seint at eg ikkje rekk tilbake før kl 2200 på kvelden Håpar folk ikkje vert sure på meg no Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jan Tore Elvheim Skrevet 31. mars 2004 Del Skrevet 31. mars 2004 Kjempe sur Går nok bra for min del Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Christian Sager Skrevet 31. mars 2004 Del Skrevet 31. mars 2004 Tar meg sikkert en tur med Fokkeren, 737`en eller Bombardier CRJ en min jeg da;) ENKB-ENBR-ENGM-ENBR-ENKB blir mest sannsynlig ruten for min del.. tar vel Dep. fra ENKB i 5 tiden... Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Julian Barratt-Due Skrevet 31. mars 2004 Del Skrevet 31. mars 2004 Ja, det var synd Torstein, men dere ATC`er kommer vel fordet? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Daniel Eliassen Skrevet 31. mars 2004 Del Skrevet 31. mars 2004 Joda, jeg står fortsatt ved mitt ord Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Per-kristian Jensen Skrevet 31. mars 2004 Del Skrevet 31. mars 2004 hvor er dere??? er ikke verken ett fly eller ATC no Norge.... Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Thomas Lorentzen Skrevet 31. mars 2004 Del Skrevet 31. mars 2004 Enten får du skaffe deg briller eller lære deg å lese. Det er snakk om Fredag 2 April, og det er ikke idag. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Per-kristian Jensen Skrevet 31. mars 2004 Del Skrevet 31. mars 2004 feil post men uansett: se her du! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Julian Barratt-Due Skrevet 31. mars 2004 Del Skrevet 31. mars 2004 Kanskje du må lære deg å poste i riktig innlegg! Er enig med Thomas, skaff deg briller... Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Bli med i diskusjonen!
Du kan poste innlegg nå og registrere deg senere. Hvis du har en brukerkonto kan du logge inn nå for å poste med din egen konto.