Gå til innhold

Bra flymusikk!!


Frode Sveinungsen

Anbefalte innlegg

Hei igjen!

Fikk tips om Dos Gringos av en i klassen for et par mnd siden, og har hørt en del på sangene dems... Har akkurat bestilt CD'n dems også ""

Dette er musikk som du lett blir glad i, med mindre du føler deg truffet i enkelte låter da selvsagt...

Favorittlåtene er I'm a Pilot og Jeremiah Weed

Den sistnevnte passer utrolig bra på vorspiel blant flyvenner ""

Anbefales, anbefales... EG E HEKTA!!! hehe

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Personlig syns jeg DT blir for mye vokalbasert, derfor var LT midt i blinken for meg. Hørte en del på Rush og Yes før, nå er det erstattet med god gammel ELP samt gamle-keyboardisten i Yes sine soloalbum (Rick Wakeman). Anglagård scorer også høyt.

 

Hehe, når man snakker om det virkelig syke: Spiral Architect eller Farmers Market... Uttrykket "døds-jazz" syns jeg passet perfekt ""

Lenke til kommentar
Del på andre sider

lite som slår Pink Floyd - Learning To Fly (P-U-L-S-E versjonen)...

 

Så enig så enig. Noe som kanskje kan være bortimot like bra er Pink Floyds "The Great Gig In The Sky" med 5.1 surround (som de har på 30-årsjubileums versjonen av DSOTM ""). Det er det absolutt villeste man kan oppleve av musikk etter min mening...

 

Jan Hammers "Crocketts Theme" er ikke så verst den heller...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hehe, når man snakker om det virkelig syke: Spiral Architect eller Farmers Market... Uttrykket "døds-jazz" syns jeg passet perfekt

 

ja der er jeg helt enig. Det låter bra det "". For å nevne Rick Wakeman.. så synest jeg den den råeste keyboardprestasjonen ble framført på albumet An Evening With Yes "" regner med du har hørt den "".. har hørt litt på LT og synest det er helt ok musikk.. Det er vel ikke akkurat min type prog i øra da.. men men hver sine ører :-).

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i diskusjonen!

Du kan poste innlegg nå og registrere deg senere. Hvis du har en brukerkonto kan du logge inn nå for å poste med din egen konto.

Gjest
Skriv svar til emnet …

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere innhold har blitt gjenopprettet.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Opprett ny...