Gå til innhold

Sør-Norge Fly-In reminder!


Ivar Skaugstad

Anbefalte innlegg

Hei folkens!

Nå kan jeg tenke meg at det er mange som har "glemt" Søndagens event for VACCN!

Hvis dere tenker 2 uker tilbake, vil dere sikkert huske at vi bemannet store deler av Nord-Norge med ATC, og dette ble en knallsuksè i mine øyne!

 

På søndag er det Sør-Norges tur til å bli bemannet, og være Norges "senter" for dere piloter og flygeledere!

Siden forrige event var så vellykket, håper jeg at vi får en reprise på dette + at vi garantert kommer til å få fly fra andre land, noe som var en skjelden stjerne i Nord-Norge.

Derfor, sett av Søndag 8. Februar mellom klokken 20:00 og 23:00 norsk tid til flygning og "ATC'ing!".

 

Disse possisjonene skal bemannes:

ENTR_CTR

ENVA_APP/TWR

ENOS_CTR

ENGM_APP/TWR

ENCN_APP/TWR

ENSV_CTR

ENZV_APP/TWR

ENBR_APP/TWR

 

Enkelte av possisjonene er allerede bemannet, så ta en titt på VACCN ATC Booking side, og reserver den plassen du ønsker så fort som mulig!

 

Da ønsker jeg dere alle vel møtt på Søndag!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei folkens!

Nå kan jeg tenke meg at det er mange som har "glemt" Søndagens event for VACCN!

Hvis dere tenker 2 uker tilbake, vil dere sikkert huske at vi bemannet store deler av Nord-Norge med ATC, og dette ble en knallsuksè i mine øyne!

 

På søndag er det Sør-Norges tur til å bli bemannet, og være Norges "senter" for dere piloter og flygeledere!

Siden forrige event var så vellykket, håper jeg at vi får en reprise på dette + at vi garantert kommer til å få fly fra andre land, noe som var en skjelden stjerne i Nord-Norge.

Derfor, sett av Søndag 7. Februar mellom klokken 20:00 og 23:00 norsk tid til flygning og "ATC'ing!".

 

Disse possisjonene skal bemannes:

ENTR_CTR

ENVA_APP/TWR

ENOS_CTR

ENGM_APP/TWR

ENCN_APP/TWR

ENSV_CTR

ENZV_APP/TWR

ENBR_APP/TWR

 

Enkelte av possisjonene er allerede bemannet, så ta en titt på VACCN ATC Booking side, og reserver den plassen du ønsker så fort som mulig!

 

Da ønsker jeg dere alle vel møtt på Søndag!

 

Søndag den 8 Februar, ja ""

 

Hvis dette er blir ett heidundranes flyinn så hadde det ikke vært så dumt om en person hadde tatt ENGM_TWR også, nå som CTR og APP allerede er booka.

 

BTW: App og CTR er også i Kveld, Lørdag den 7 booka, så kom gjerne og varm opp til morgen dagen! ""

Lenke til kommentar
Del på andre sider

"Gardermoen tower this is Nor Shuttle 007... eehhmm I'm standing at runway 01R with a collapsed nose gear and is evacuating the aircraft..." hehe den måtte eg sendeut.. var litt ivrig med å komme ned og nasa gjekk litt haaardt i bakken hehe

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i diskusjonen!

Du kan poste innlegg nå og registrere deg senere. Hvis du har en brukerkonto kan du logge inn nå for å poste med din egen konto.

Gjest
Skriv svar til emnet …

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere innhold har blitt gjenopprettet.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Opprett ny...