Ivar Skaugstad Skrevet 7. februar 2004 Del Skrevet 7. februar 2004 Hei folkens! Nå kan jeg tenke meg at det er mange som har "glemt" Søndagens event for VACCN! Hvis dere tenker 2 uker tilbake, vil dere sikkert huske at vi bemannet store deler av Nord-Norge med ATC, og dette ble en knallsuksè i mine øyne! På søndag er det Sør-Norges tur til å bli bemannet, og være Norges "senter" for dere piloter og flygeledere! Siden forrige event var så vellykket, håper jeg at vi får en reprise på dette + at vi garantert kommer til å få fly fra andre land, noe som var en skjelden stjerne i Nord-Norge. Derfor, sett av Søndag 8. Februar mellom klokken 20:00 og 23:00 norsk tid til flygning og "ATC'ing!". Disse possisjonene skal bemannes: ENTR_CTR ENVA_APP/TWR ENOS_CTR ENGM_APP/TWR ENCN_APP/TWR ENSV_CTR ENZV_APP/TWR ENBR_APP/TWR Enkelte av possisjonene er allerede bemannet, så ta en titt på VACCN ATC Booking side, og reserver den plassen du ønsker så fort som mulig! Da ønsker jeg dere alle vel møtt på Søndag! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
TOS Skrevet 7. februar 2004 Del Skrevet 7. februar 2004 JIPPI!!!! Blir nok litt fyking på meg ja Kjem vel i 2100 tida kanskje Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Thomas Lorentzen Skrevet 7. februar 2004 Del Skrevet 7. februar 2004 Hei folkens! Nå kan jeg tenke meg at det er mange som har "glemt" Søndagens event for VACCN! Hvis dere tenker 2 uker tilbake, vil dere sikkert huske at vi bemannet store deler av Nord-Norge med ATC, og dette ble en knallsuksè i mine øyne! På søndag er det Sør-Norges tur til å bli bemannet, og være Norges "senter" for dere piloter og flygeledere! Siden forrige event var så vellykket, håper jeg at vi får en reprise på dette + at vi garantert kommer til å få fly fra andre land, noe som var en skjelden stjerne i Nord-Norge. Derfor, sett av Søndag 7. Februar mellom klokken 20:00 og 23:00 norsk tid til flygning og "ATC'ing!". Disse possisjonene skal bemannes: ENTR_CTR ENVA_APP/TWR ENOS_CTR ENGM_APP/TWR ENCN_APP/TWR ENSV_CTR ENZV_APP/TWR ENBR_APP/TWR Enkelte av possisjonene er allerede bemannet, så ta en titt på VACCN ATC Booking side, og reserver den plassen du ønsker så fort som mulig! Da ønsker jeg dere alle vel møtt på Søndag! Søndag den 8 Februar, ja Hvis dette er blir ett heidundranes flyinn så hadde det ikke vært så dumt om en person hadde tatt ENGM_TWR også, nå som CTR og APP allerede er booka. BTW: App og CTR er også i Kveld, Lørdag den 7 booka, så kom gjerne og varm opp til morgen dagen! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ivar Skaugstad Skrevet 7. februar 2004 Forfatter Del Skrevet 7. februar 2004 Hehe, det er endret til den 8. nå, går av og til litt raskt i svingene. Pappa skal feire bursdag i morgen + at jeg skal hente mamma som kommer hjem fra Tenerife på Værnes i morgen. Får se hva jeg får tid til, men det hadde virkelig vært synd å gå glipp av noe slikt! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Per-kristian Jensen Skrevet 7. februar 2004 Del Skrevet 7. februar 2004 synd jeg ikke har fått tatt praktisk test Får vel fly både i kveld og i morgen Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Thomas Gundersen Skrevet 7. februar 2004 Del Skrevet 7. februar 2004 synd jeg ikke har fått tatt praktisk test Får vel fly både i kveld og i morgen Det er nok best ja Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Geir G Skrevet 7. februar 2004 Del Skrevet 7. februar 2004 Jeg kan godt ta ENBR_APP store deler av kvelden. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Sondre Aabø Skrevet 8. februar 2004 Del Skrevet 8. februar 2004 KoKo, gutta har dere glemt det alt ? Kom og fly da, hele Oslo er ONLINE NÅ !! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kristian B.bood Skrevet 8. februar 2004 Del Skrevet 8. februar 2004 Står mellom 20:00 og 23:00 da.... Folk har litt over en halv time til på seg Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Sondre Aabø Skrevet 8. februar 2004 Del Skrevet 8. februar 2004 Kristian, hehe liker å være tidelig ute jeg se ! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
TOS Skrevet 8. februar 2004 Del Skrevet 8. februar 2004 "Gardermoen tower this is Nor Shuttle 007... eehhmm I'm standing at runway 01R with a collapsed nose gear and is evacuating the aircraft..." hehe den måtte eg sendeut.. var litt ivrig med å komme ned og nasa gjekk litt haaardt i bakken hehe Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Thomas Gundersen Skrevet 8. februar 2004 Del Skrevet 8. februar 2004 Kom og fly folkens! Det er jo helt dødt her!!!! vi trenger trafikk Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
TOS Skrevet 8. februar 2004 Del Skrevet 8. februar 2004 Skulle gjerne gjort det men eg har ikje tid til å fly meir no... kanskje neste gang Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ivar Skaugstad Skrevet 8. februar 2004 Forfatter Del Skrevet 8. februar 2004 Ja tok en titt på ServInfo nå nettopp, dette så veldig tamt ut! Selv var jeg i bursdagsselskap til pappa med familien på besøk, så jeg kunne ikke fly i kveld. Har akkurat kommet hjem, men har vært på farten så jeg er nok desverre farlig i luften slik min tilstand er. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Arnfinn Trønes Skrevet 8. februar 2004 Del Skrevet 8. februar 2004 Da var første flight på VATSIM med fungerende voice unnagjort. Ønsker å gi en stor takk til alle kontrollere på og mellom Flesland og Gardermoen for stor tålmodighet og god hjelp. Dette blir ikke siste gang Nok angang takk! LN-ATR Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Geir G Skrevet 11. februar 2004 Del Skrevet 11. februar 2004 Tålmodighet? Spør du meg hørtes du ut som om du hadde gjort dette 1000 ganger før Men takk alikavel Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Bli med i diskusjonen!
Du kan poste innlegg nå og registrere deg senere. Hvis du har en brukerkonto kan du logge inn nå for å poste med din egen konto.