Gå til innhold

Senior Student test 2. Februar


Gjest

Anbefalte innlegg

Tenkte jeg skulle være tidlig ute.

 

Mandag 2. Februar skal jeg ha min Senior Student test på Bodø (ENBO). I den forbindelse hadde det vært kjempeflott om det kom trafikk. Alle monner drar "".

 

Da vet dere det...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Se der ja, Børge (som forøvrig ble Student nesten samtidig som meg) har fortsatt opp mot Senior Student!

VATSIM har til og med sluttet å sende prøven til meg, noen i de høyere grader som gidder hjelpe meg med dette?

Men tilbake til Børge, jeg stiller vel mest sannsynlig opp for deg mate, lage litt trafikk til deg! ""

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fikk vite i dag av Torstein at denne testen er i dag (2. Feburar.)

Eller, jeg viste det, men han ga meg en liten reminder, for den hadde helt gått i glemmeboken!

Derfor så minner jeg om denne testen til dere andre, for jeg har lovt meg bort til lekselesing i morgen, har en del innleveringer som skal være ferdig i neste uke.

Men du får ha lykke til Børge, håper du ikke bærer nag mot meg! ""

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fikk vite i dag av Torstein at denne testen er i dag (2. Feburar.)

Eller, jeg viste det, men han ga meg en liten reminder, for den hadde helt gått i glemmeboken!

Derfor så minner jeg om denne testen til dere andre, for jeg har lovt meg bort til lekselesing i morgen, har en del innleveringer som skal være ferdig i neste uke.

Men du får ha lykke til Børge, håper du ikke bærer nag mot meg! ""

 

Den er grei Ivar, rett at utdanning må prioriteres foran fritid "". Ellers så håper jeg at det kommer nok trafikk, slik at testen blir gyldig. Gjenstår vel bare å ønske meg selv lykke til "".

Lenke til kommentar
Del på andre sider

For lite trafikk, må avtale ny dato.

Ellers så må jeg si takk til de som stilte opp.

 

Har fått feedback fra Einar, så neste gang skal jeg unngå større mistake's "".

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Synd at det ble for få fly ""

Jeg anbefaler alle å stille opp neste gang. Utmerket service, glimrende ATC-lyd (jeg sliter av og til med det..) og bra flyvær gjorde dette til en svært positiv opplevelse. Og så fikk jeg en god del trening selv, noe jeg sårt trenger. Tusen takk for tålmodigheten med meg, Børge ""

 

Jeg flyr gjerne neste gang også dersom jeg kan.

 

WIF112

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Beklager Børge at jeg ikke kom å fløy,fikk ikke tid denne gang.Vel,det at Børge fikk lite trafikk kan vel ha en årsak . Det har vært mange tester nå i det siste. Å stille opp på 3 tester som skal gå på 5 dager er vel kansje litt for mye.Til dere som planlegger dette (Jan/Einar) prøv heller å fordel dette over litt tid kansje.Bare et innspill fra meg ""

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Beklager Børge at jeg ikke kom å fløy,fikk ikke tid denne gang.Vel,det at Børge fikk lite trafikk kan vel ha en årsak . Det har vært mange tester nå i det siste. Å stille opp på 3 tester som skal gå på 5 dager er vel kansje litt for mye.Til dere som planlegger dette (Jan/Einar) prøv heller å fordel dette over litt tid kansje.Bare et innspill fra meg ""

 

Ikke noe å beklage. Kanskje like greit, siden det var diverse ting som Einar fikk meg til å tenke på i ettertid som jeg må lese litt på. Skal møte bedre forberedt til neste test. Stand by for dato.

 

Datovalg ble gjort av meg. Tenkte ikke videre over at trafikken kanskje ikke var særlig høy på dette tidspunkt. Skal sende inn forspørsel om ny dato så fort som mulig.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i diskusjonen!

Du kan poste innlegg nå og registrere deg senere. Hvis du har en brukerkonto kan du logge inn nå for å poste med din egen konto.

Gjest
Skriv svar til emnet …

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere innhold har blitt gjenopprettet.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Opprett ny...