Gå til innhold

Braathens kutter ut all gratis servering


Steinar Grindstein

Anbefalte innlegg

Det er jo akkurat derfor de dropper gratis mat, for å kunne tilby et billigere produkt...

 

Det er det nordmenn vil ha idag, så da får de det som de vil...

 

Men billigere reiser betyr også mindre seteplass, færre avganger, og et generellt lavere service-nivå...

 

Det selskapene som nå kryper ned i "mellom-sjiktet" også tilbyr, i motsetning til lavpris-selskapene, er gjennomgående innsjekking, billettsalg over skranke, aviser, flere destinasjoner, og det er derfor man ikke er rene lavpris-aktører, men heller ligger i "mellom-sjiktet" mellom LCC og fullpris-selskap...

 

Selv synes jeg flymat generellt er godt, og en del av flyturen...

 

...og jeg har fått flymat som faktisk har smakt helt utmerket, og som faktisk innbød til flere porsjoner.. ..og det på monkey-class faktisk (men ikke i Norge)... ""

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kenneth: Ja flymat er generelt godt, særlig når man skal ut på lange reiser. Synes da BA kunne servere litt oftere på sine langdistanseruter. Fra San Fransisco fikk vi bare et måltid en time etter takeoff og en time før landing, og bare en liten snack imellom. Det er bare min personlige meninger, da sikkert alle ikke blir like sultne som meg på flyet. ""

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

For oss er jo dåkker sør-norge """"""

I kirkenes har de vel 2 pr dag og en lørdag/søndag

Ønsker norwegian velkommen med åpne armer ""

 

Litt feil dette da.. Trur dem har to avganger Søndager, Mandager og Fredager. Alle andre dager er det kun formiddagsflyer som kommer direkte fra Oslo som BU flyr.. ellers så er det kun WF der borte.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Litt feil dette da.. Trur dem har to avganger Søndager, Mandager og Fredager. Alle andre dager er det kun formiddagsflyer som kommer direkte fra Oslo som BU flyr.. ellers så er det kun WF der borte.

 

Uansett! de skjønner tegninga ""

Men da står det jo egentlig enda værre til enn det jeg tenkte ""

Norwegian: Kirkenes-Høybuktmoen til oslo 455.- """"""

Får nesten lyst til og reise til oslo bare på gøy ""

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i diskusjonen!

Du kan poste innlegg nå og registrere deg senere. Hvis du har en brukerkonto kan du logge inn nå for å poste med din egen konto.

Gjest
Skriv svar til emnet …

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere innhold har blitt gjenopprettet.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Opprett ny...