Gjest Skrevet 6. januar 2004 Del Skrevet 6. januar 2004 Ja dette var morro...nå skal jeg kjøre igang også. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
TOS Skrevet 6. januar 2004 Del Skrevet 6. januar 2004 God natt til deg og Vegar Knallskoi å høyre på hehe.. men skru av mobilen Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Vegar Mikalsen Skrevet 6. januar 2004 Forfatter Del Skrevet 6. januar 2004 hehe...fint at dere liker dette her.. Ja, den lå litt for nærme...hehe Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Thomas Olsen Skrevet 6. januar 2004 Del Skrevet 6. januar 2004 MEGET artig dette her! =) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Christer Elde Skrevet 6. januar 2004 Del Skrevet 6. januar 2004 Det var bra! Lite trafikk der akkurat nå, men det kommer vel etterhvert... Hvordan kan man gjøre opptak av streamingen til mp3-format? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
TOS Skrevet 6. januar 2004 Del Skrevet 6. januar 2004 Eg lurar og litt på det same som Christer.. korleis gjere det til WAV eller MP3? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Vegar Mikalsen Skrevet 6. januar 2004 Forfatter Del Skrevet 6. januar 2004 ha et lydprogram som kan gjøre opptak. Sett windows recordingsvindu på "what you hear" eller lignende hvis dere har det, slik at den tar opp lyden som høres på datamaskinen. Så kan det lagres som mp3 eller wav. Det er i hvert fall èn løsning. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jan Erik Kristoffersen Skrevet 7. januar 2004 Del Skrevet 7. januar 2004 hehe...på en bra dag kan du se flya lande fra vestfjorden da Ja sid ut av Torp før den deler seg til Tivol 1t og Artor 1t går jo rett over jobben min.. Løper ut hver eneste gang jeg hører et fly.. Hehe... Dere jobber på feil sted... Satt på østsiden av rullebanen og kikket på flyene fra 06:30 til 14:30 idag jeg... ...og fikk betalt for det... 04.30 - 14.30 på meg Også godt betalt for det Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
T. Paulsen Skrevet 7. januar 2004 Del Skrevet 7. januar 2004 Ja jeg får bli millionær og parkere meg i turstolen ved siden av rullebanen.. Muligheten for at jeg blir sittende der så lenge er nok ikke så stor av forskjellige årsaker kanskje. Og å vinne i Lotto er jo like vanskelig som å,,,,,,,,,,, ehhh vinne i lotto kanskje... En annen ting er at jeg ikke får dette til å virke. Med eller uten firewall. Har lagt inn linkene i Winamp. Har trykket direkte på linkene, men ingenting skjer. Hva har jeg gjort for noe galt nå?? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jan Erik Kristoffersen Skrevet 7. januar 2004 Del Skrevet 7. januar 2004 Du får sjekke i options (Høyreklikk i venstre hjørne) Preferences--->files Types om pls er valgt (Dette er Winamp) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
T. Paulsen Skrevet 7. januar 2004 Del Skrevet 7. januar 2004 Du får sjekke i options (Høyreklikk i venstre hjørne) Preferences--->files Types om pls er valgt(Dette er Winamp) Hmmmmmm.. Skal vi se her.... Står ingenting i Options om pls her... Fant det nå.. Den står på.. Error resolving proxy står det.. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jan Erik Kristoffersen Skrevet 7. januar 2004 Del Skrevet 7. januar 2004 Sorry men da kan jeg ikke hjelpe deg. Hakke peiling på hva det kan være Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Vegar Mikalsen Skrevet 7. januar 2004 Forfatter Del Skrevet 7. januar 2004 Det er ikke streaming om natta. Når jeg sover er det av...sånn må det være...dessverre... Nå er det oppe igjen: http://icecast.nome.no:8000/engm Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
T. Paulsen Skrevet 7. januar 2004 Del Skrevet 7. januar 2004 Virker fortsatt ikke her. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Sondre Aabø Skrevet 7. januar 2004 Del Skrevet 7. januar 2004 Nå har jeg hørt delivery lenge, kan du være så snill å sette over til app ? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Sondre Aabø Skrevet 7. januar 2004 Del Skrevet 7. januar 2004 Sitter å følger med på osl.no sine sider så jeg vet hva som kommer og går! Hei, har en direkte URL til den siden ? (ikke www.osl.no), men til der det står. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Stian Nilsen Skrevet 7. januar 2004 Del Skrevet 7. januar 2004 OT: Hva betyr det når han sier noe nummer til flya, Feks 118 just smaal 3, skjønne ingenting, Just smaal hva er nu d? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ole Reidar Dvergsdal Skrevet 7. januar 2004 Del Skrevet 7. januar 2004 Hei, har en direkte URL til den siden ? (ikke www.osl.no), men til der det står. Avgang for øyeblikket finn du her, og ankomst her. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
T. Paulsen Skrevet 7. januar 2004 Del Skrevet 7. januar 2004 Åssen får dere dette til å virke?? Dette fungerer ikke uansett hva jeg enn prøver her... Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Thomas Gundersen Skrevet 7. januar 2004 Del Skrevet 7. januar 2004 Er det nede nå, eller er det null trafikk? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Stian Nilsen Skrevet 7. januar 2004 Del Skrevet 7. januar 2004 Snodig, skal være masse fly som skal dra nå, menne det er dødt, neida den er ikke nede Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Marius Seljedal Skrevet 7. januar 2004 Del Skrevet 7. januar 2004 Åssen får dere dette til å virke?? Dette fungerer ikke uansett hva jeg enn prøver her... Skriv inn http://icecast.nome.no:8000/engm i WMP i stedet for http://torfinn.nome.no/engm.pls som ble foreslått tidligere i forumet Da funka det for meg Marius Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
John Haugaard Skrevet 7. januar 2004 Del Skrevet 7. januar 2004 Hvad gør jeg forkert? Når jeg klikker på http://icecast.nome.no:8000/engm downloader jeg bare en fil på 51,4 MB. Jeg bruger Real Player. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Julian Barratt-Due Skrevet 7. januar 2004 Del Skrevet 7. januar 2004 Hehe, så lenge du ser at media player/winamp eller hva du bruker kommer på, så går den! Det er bare når du får feilmelding, og at media spilleren ikke kommer opp at den ikke går! Nå er det rimelig stille ja Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Per-kristian Jensen Skrevet 7. januar 2004 Del Skrevet 7. januar 2004 får forsatt unknown host..... Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
John Haugaard Skrevet 7. januar 2004 Del Skrevet 7. januar 2004 Nu fik jeg det til at virke med WMP Der er bare lidt stille i øjeblikket. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Stian Nilsen Skrevet 7. januar 2004 Del Skrevet 7. januar 2004 Veldig rart det skulle ha gått masse fly nå. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Thomas Gundersen Skrevet 7. januar 2004 Del Skrevet 7. januar 2004 ikke et jern på 20 min!!!!!!!! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Julian Barratt-Due Skrevet 7. januar 2004 Del Skrevet 7. januar 2004 Hehe! Det er ikke så mye trafikk på formidaggen! Dessuten er dette delivery, som man hører bare clearence... Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Stian Nilsen Skrevet 7. januar 2004 Del Skrevet 7. januar 2004 Jaja, men de burde jo gi clearence til alle flya som skal dra Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Bli med i diskusjonen!
Du kan poste innlegg nå og registrere deg senere. Hvis du har en brukerkonto kan du logge inn nå for å poste med din egen konto.