Vegar Mikalsen Skrevet 3. januar 2004 Del Skrevet 3. januar 2004 Nå er det live streaming av Gardermoen delivery, ground, tower, departure, approach på FAST adresse. Den virker hele tiden så lenge ikke jeg er flygeleder eller sover om natta. Enjoy!!! http://icecast.nome.no:8000/engm http://icecast.nome.no:8000/engm Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Stian Nilsen Skrevet 3. januar 2004 Del Skrevet 3. januar 2004 Ahhh Deilig Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Erlend Andrè Larssen Skrevet 3. januar 2004 Del Skrevet 3. januar 2004 Topp! Fint at du streamer Vegar, fortsett med det Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Stian Nilsen Skrevet 3. januar 2004 Del Skrevet 3. januar 2004 Bytter du om, av å til mellom App, twr, ctr osv.? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Julian Barratt-Due Skrevet 3. januar 2004 Del Skrevet 3. januar 2004 Utrolig bra!!! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Simen F Røiseland Skrevet 3. januar 2004 Del Skrevet 3. januar 2004 Her skjer det ikke noe, det står bare 'laster ned fra området http://icecast.nome.no:8000/engm' lenge uten at noe skjer Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Stian Svensen Skrevet 3. januar 2004 Del Skrevet 3. januar 2004 Simen, skjer ting der !......og husk en ting til, ENGM er ikke veldig traffikert i helgene !.. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Simen F Røiseland Skrevet 3. januar 2004 Del Skrevet 3. januar 2004 ..men åpnes den i Winamp eller spilles den bare rett av i explorer? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Julian Barratt-Due Skrevet 3. januar 2004 Del Skrevet 3. januar 2004 Jeg spiller av i Windows Media Player, fungerer veldig bra! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Simen F Røiseland Skrevet 3. januar 2004 Del Skrevet 3. januar 2004 åpnes den automatisk da eller? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Stian Nilsen Skrevet 3. januar 2004 Del Skrevet 3. januar 2004 Nei må nok legges inn av seg selv Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Simen F Røiseland Skrevet 3. januar 2004 Del Skrevet 3. januar 2004 Fikk det til nå Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Simen F Røiseland Skrevet 3. januar 2004 Del Skrevet 3. januar 2004 merkelig stille der akkurat nå Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Vegar Mikalsen Skrevet 3. januar 2004 Forfatter Del Skrevet 3. januar 2004 Streamingen surrer og går...står på delivery / ground nå. Har mulighet til å skifte...da er kvaliteten litt dårligere, men si i fra. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
TOS Skrevet 3. januar 2004 Del Skrevet 3. januar 2004 Nyyydelig Østlandsengelsk heheheh Knallbra tiltak Vegar Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Vegar Mikalsen Skrevet 3. januar 2004 Forfatter Del Skrevet 3. januar 2004 nå skal jeg være litt flygeleder, fortsetter like etterpå. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Stian Nilsen Skrevet 3. januar 2004 Del Skrevet 3. januar 2004 ok Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Fredrik Bachke Skrevet 3. januar 2004 Del Skrevet 3. januar 2004 fatte ingen ting av dette : når jeg trykker på linken kommer det opp en sånn nedlastings rute der det står : "engm" åsså : "lagre" eller "åpne" hva skal jeg gjøre???? VIL JO HØRE PÅ TRAFIKKEN PÅ ENGM Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
TOS Skrevet 3. januar 2004 Del Skrevet 3. januar 2004 Trykk åpne... Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Per-kristian Jensen Skrevet 3. januar 2004 Del Skrevet 3. januar 2004 går det ikke ant og gjøre sånn at vi kan lytte på ATC,VATSIM? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Vegar Mikalsen Skrevet 3. januar 2004 Forfatter Del Skrevet 3. januar 2004 jo, det skal vel fungere...skal sjekke ut etter hvert...nå er i hvert fall Gardermoen ATC oppe igjen! Og dere: ISAK er på!!!!!!!!!!!!!! http://icecast.nome.no:8000/engm Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Julian Barratt-Due Skrevet 3. januar 2004 Del Skrevet 3. januar 2004 går det ikke ant og gjøre sånn at vi kan lytte på ATC,VATSIM? Det er mulig! Skaff deg servinfo, og der kan du høre på frekvensene, men det går kun med Roger Wilco, ikke AVC! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Per-kristian Jensen Skrevet 3. januar 2004 Del Skrevet 3. januar 2004 JA.. Jippi takk for hjelp... Hvor finner jeg ServInfo? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
T. Paulsen Skrevet 3. januar 2004 Del Skrevet 3. januar 2004 Her Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
JM Skrevet 3. januar 2004 Del Skrevet 3. januar 2004 Får det ikke til å virke jeg Når jeg trykker på linken får jeg opp åpne, lagre, anslutt, trykker jeg på åpne eller lagre begynner den å laste ned en over 50 mb fil, med kun 3,5 kb/s... Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Thomas Gundersen Skrevet 3. januar 2004 Del Skrevet 3. januar 2004 Og dere: ISAK er på!!!!!!!!!!!!!! Hva/hvem er ISAK? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Thomas Gundersen Skrevet 3. januar 2004 Del Skrevet 3. januar 2004 Får det ikke til å virke jeg Når jeg trykker på linken får jeg opp åpne, lagre, anslutt, trykker jeg på åpne eller lagre begynner den å laste ned en over 50 mb fil, med kun 3,5 kb/s... Jeg får samme greia! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Steinar Grindstein Skrevet 3. januar 2004 Del Skrevet 3. januar 2004 Noen som hørte den Spanair maskinen på Gardermoen for noen minutter siden? Piloten hørtes ut som en tennåring Steinar Grindstein Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
T. Paulsen Skrevet 3. januar 2004 Del Skrevet 3. januar 2004 Funker ikke hos meg heller. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Stian Nilsen Skrevet 3. januar 2004 Del Skrevet 3. januar 2004 Ja jeg hørte det hehe Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Bli med i diskusjonen!
Du kan poste innlegg nå og registrere deg senere. Hvis du har en brukerkonto kan du logge inn nå for å poste med din egen konto.