Gå til innhold

En vrien en !


Jan Vold

Anbefalte innlegg

Ja, denne var vrien ""

Har foreløpig ikke noe svar, denne plassen ligner jo på en del andre, men mangler noen detaljer slik og slik for at det kan stemme med de jeg har sjekket ut. Sånn utformingsmessig ligner den på en standard "Kyllingmark", men jeg har vurdert flere private flystriper også... Inkl. Oppdal. Det som er spesiellt med denne er veien som går rundt, krysset like ved baneenden og oppstillingsplass med en avkjøring, i tillegg til at det ser ut som det er en tjern like ved.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Enig med Kjell Arild. Du har gjort en god jobb. Kan ikke fatte hvor dette kan være. Har trålet både AIP og Jeppesen, samt ymse nettsider. Om stripa feks er 30m bred vil det være omkring 1050m med fast dekke. Baneretning ser ut til å være 12/30, om du da ikke har vridd og herjet. "" Wild guess: kurvene oppe til høyre viser en stigning, siden det er vann/elver som ser ut til å renne andre veien.

 

Venter på fasit. ""

Lenke til kommentar
Del på andre sider

For å hjelpe litt:

Seilflygere fra Starmoen vet nok om den, men jeg tviler

på at noen har landet der.

De har vel heller fått beskjed om å holde seg unna. ""

 

Rena!!! Er vel landbart for seilfly der, men sleperne er ikke ønsket dit?

Det er vel også en annen mil stripe der borte? Husker ikke helt.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i diskusjonen!

Du kan poste innlegg nå og registrere deg senere. Hvis du har en brukerkonto kan du logge inn nå for å poste med din egen konto.

Gjest
Skriv svar til emnet …

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere innhold har blitt gjenopprettet.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Opprett ny...