Gå til innhold

Virtual Kato AIr


Andreas Eriksen

Anbefalte innlegg

  • Svar 79
  • Opprettet
  • Siste svar

Mest aktive medlemmer

i'm inn men når vi har onnlinekvelder der vi har training og slikt er det mulig og lage en egen MPserver der man slipper og koble seg opp med SqawckBox? har nemlig problemer med VATSIM. dette er tatt opp før og jeg har prøvd ALT! skjønner ikke ka som er feil. Men IVAO tror jeg er no problem og logge på og IVAO står jo for InternasjonalVirtualAirlineOrganization. OBS! Jeg er proff på narvik-Bodø og røst. Dere har vel tenkt og ta de rutene som de faktisk driver? her er hjemmesiden deres: KatoAir

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Men det er ikke obligatorisk å fly online, og det er heller ikke så sikkert at det blir så mange online kvelder i begynnelsen ""

det jeg mente var at vi kunne ha training kvelder. Ok det med at egen server blir vanskelig. Da kan jo jeg og noen flere dra på FS.no for T&Goes på Narvik. (hovedbase er der).

Jeg melder meg gjerne som KatoAir_ATC. Kunne ha foretrukket RogerWilco men fordi de ferreste har det og pga. at jeg mangler Mic (Mikrofon) så blir det litt vannskelig. Micen min er ødelagt.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i diskusjonen!

Du kan poste innlegg nå og registrere deg senere. Hvis du har en brukerkonto kan du logge inn nå for å poste med din egen konto.

Gjest
Skriv svar til emnet …

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere innhold har blitt gjenopprettet.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Opprett ny...