Stian Svensen Skrevet 19. september 2003 Del Skrevet 19. september 2003 Dessverre tok jeg ikke turen opp idag huff hehe !!.... Rundt kl 11 var det overflyving med F16 der oppe så jeg !...... Og nå for to min siden kom det en Awacs i vanvittig lav høyde over Groruddalen (for ei lekker lyd), så de som er på Hellerudsletta har nok sett litt av hvert da ja ! Får se om jeg tar turen opp i morgen !! Forstsatt en fin helg, både med og uten Awacs UPDATE: Skrivende stund er det 2x F-16 som sirkler over Hellerudsletta Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
michael8210 Skrevet 19. september 2003 Del Skrevet 19. september 2003 Det var derfor jeg så de to F-16 i tett formasjon over skolen min i dag... Hørte AWACS'en også, men da hadde jeg tysk... Boring Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Henrik Bjørlo Skrevet 19. september 2003 Del Skrevet 19. september 2003 Hørte dem jeg også. Hadde forbanna dårlig tid på en nynorsk stil så... Blei ikkje mykkje tid til å sjå på dei vakre flyane. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Andreas F. Tollefsen Skrevet 19. september 2003 Del Skrevet 19. september 2003 Var på vei ned til jobben på alnabru da jeg plutselig hørte et brak bak meg. Lurte på om det var en lastebil som var på vei over meg. Men så tittet jeg opp og så to nydelige fugler. Med ett de paserte meg hørte jeg grom lyden. Så ut som de to lekte seg. De tok en long turn rundt groruddalen mens de rollet et par ganger. Synd jeg ikke fikk tatt meg en tur opp dit. Noen som var på hellerudsletta? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Aleksander Berge Skrevet 19. september 2003 Del Skrevet 19. september 2003 Var der med skolen idag. Flott, men noe var rett og slett kjedelig. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jan Halsteinrud Brende Skrevet 19. september 2003 Del Skrevet 19. september 2003 Jasså! Det er ikke dit disse Hercules-flya skal da? Det flyr jo Hercules over her jeg bor nesten hver 3. time Fælt til aktivitet det har blitt i forsvaret det siste Mvh Jan H. Brende Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Fredrik Edvardsen Skrevet 19. september 2003 Del Skrevet 19. september 2003 Brende: De vil veldig gjerne vise fram hva de har, men ikke bruker vettu Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Bli med i diskusjonen!
Du kan poste innlegg nå og registrere deg senere. Hvis du har en brukerkonto kan du logge inn nå for å poste med din egen konto.