Gå til innhold

Hvor langt kan en 737 fly?


Aleksander Berge

Anbefalte innlegg

Du kommer sikkert til å få utrolig mange astronomiske svar på dette spørsmålet. Angående climbrate, pax, FL, etc etc etc .

En 737-800 kan være i luften over 7 timer. en -400 har noe mindre. Har merka at den har problemer over 5,5 timer i fs. men hvor realistisk dette er vet jeg ikke. For de brukes jo til charter-fly på mellomlange ruter i virkeligheten

Lenke til kommentar
Del på andre sider

det er stor forskjell mellom 737 NG (600-900) og 737-300/400/500. NG kan fly vesentlig lenger, Lufthansa flyr Dusseldorf - New York (Newark) med en -700 (operert av Private Air) det er ogsaa planer om Dusseldorf Chicago. Copa i fra Panama flyr 737-700 paa hele rutenettet sitt som strekker seg i fra Buenos Aires i syd, til New York i nord, riktignok allt via Panama City, men det er noen laaange strekninger....Aloha flyr i fra Vestkysten av USA til Hawaii med sine -700...og jeg vet at SAS teoretisk kan fly sine 737-600 Oslo New York, men de maa sertifiseres om foerts (sertifiseres for en hoeyere total vekt, og dermed utsettes for hoeyere landings avgifter.)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Dette gjelder en simulert B737 da...

Skulle sjekke hvor langt en BBJ kom med fulle tanker.

Det var en BBJ fra filbibl. her på flightsim.no jeg startet opp med fulle tanker, tok av fra ANDØYA, NORGE, climbet til FL ett eller annet på autopilot og +800ft/min climb for å bruke minst mulig motor...

la meg

våknet opp på BAKKEN/ØRKENEN i IRAN ""

 

*RWY-hdg ble holdt hele turen

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i diskusjonen!

Du kan poste innlegg nå og registrere deg senere. Hvis du har en brukerkonto kan du logge inn nå for å poste med din egen konto.

Gjest
Skriv svar til emnet …

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere innhold har blitt gjenopprettet.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Opprett ny...