Gå til innhold

Dataspill.


Karl R Pettersen

Anbefalte innlegg

Jeg husker den gangen jeg satt inne og spilte DF2! Mangen uker, måneder.. Så kom DF3 (land warrior).. Novalogic skuffa meg, så kom DF4(task for dagger) og Novalogic skuffe meg igjen.., så kom DF BHD.. Og denne gangen klarte Novalogic det igjen, BHD var noe sikkelig dritt!! De dumme folka du skal skyte står jo fa** bare i ro eller så står de og sikter til vegen og sier << Arramoo Bin adds>>.. Så etter noen minutter snur de seg og ser meg.. De skyter kanskje 5-10 ganger og bommer.. Graffiken var litt bedre, men skuffende.. Dette spillet er verdt 150,- på rema 1000..

 

Bruk heller pengene på fs addon's

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det beste krigsspillet(krigs simulator) etter min mening er operation flashpoint med resistance addon.

 

Visst du ikke har prøvd det, så har du gått glipp av noe ..

 

 

Nei da, det aller beste krigsspillet er helt klart battlefield 1942 online med desert combat 0.39 mod ""

 

Joa, enig at battlefield er gøy, men flashpoint er mer realistiskt.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Knut E.S:

 

Angående black hawk down: Har du fått til siste brett der den lokale informanten ikke vil gå lenger uten at du har ryddet veien for slemme folk? Der går det alltid på dunken for min del. Har for lengst gått over til Splinter Cell.

Hva er navnet på siste mission da?

Tror neppe jeg har kommet dit. Har kommet til en mission som heter "irene"

Når det gjelder Splinter Cell, så har jeg ikke spilt det ennå. Fikk en kopi av den i går.

 

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Splintercell er bra, men man sitter igjen med en slik ojj det gjekk fort følelse når man e ferdig med det, har bare spilt igjennom x-box versj. Bf1942 - Dc 39b er utrolig bugga, men er et bra spill da, Operation flashpoint er bra det oxo, men resistanse , er kjedelig, for mange like missions, Når det Gjelder mitt syn på online "Krigs sim" så kommer American Army ops. på første . "ww2 sim " il2 forgotten battles" Båtsim "hmm Enigma rising tide" .. men alle har jo sitt egent syn på spilla da. Huff nå tok jeg litt av her. ""

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i diskusjonen!

Du kan poste innlegg nå og registrere deg senere. Hvis du har en brukerkonto kan du logge inn nå for å poste med din egen konto.

Gjest
Skriv svar til emnet …

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere innhold har blitt gjenopprettet.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Opprett ny...