Aleksander Berge Skrevet 17. august 2003 Del Skrevet 17. august 2003 HEI! Noen som vet om en BRA joystick med "flightthrottle"? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Henrik Bjørlo Skrevet 17. august 2003 Del Skrevet 17. august 2003 Jeg bruker Wingman Extreme Digital 3D. Den anbefales sterkt fra meg. Finnes bedre og mer avanserte saker, men jeg synes ikke man behøver mer til å fly FS hvertfall. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Aleksander Berge Skrevet 17. august 2003 Forfatter Del Skrevet 17. august 2003 Har den jeg å, men jeg lurte på om det fantes en med ordentlig fligtthrottle. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Roy Halvorsen Skrevet 17. august 2003 Del Skrevet 17. august 2003 Jeg har DENNE . Og er kjempefornøyd. KOMPLETT.NO har den Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Henrik Bjørlo Skrevet 17. august 2003 Del Skrevet 17. august 2003 Jeg kjøper aldri saitek igjen. Har sikkert forbedra seg siden den gangen jeg sleit med dem, men gidder ikke. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Fredrik Edvardsen Skrevet 17. august 2003 Del Skrevet 17. august 2003 Hvis du er ute etter flightstick og throttle hver for seg, altså slik som Saitek'en vist over, er vel HOTAS Cougar top of the pops, men dog rimelig dyr... Selv bruker jeg en Sidewinder FF2, og er mere enn fornøyd med den... Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Thomas W. Gauperaa Skrevet 17. august 2003 Del Skrevet 17. august 2003 Jeg har nettopp kjøpt en Saitek Cyborg 3D Gold (USB) som jeg så langt er godt fornøyd med. Den er relativt billig, i underkant av 500 kroner, har throttle samt rudder (ved å vri slik som på sidewinder-joystickene). Anbefales. Thomas. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Aleksander Berge Skrevet 17. august 2003 Forfatter Del Skrevet 17. august 2003 Jeg har nettopp kjøpt en Saitek Cyborg 3D Gold (USB) som jeg så langt er godt fornøyd med. Den er relativt billig, i underkant av 500 kroner, har throttle samt rudder (ved å vri slik som på sidewinder-joystickene). Anbefales. Thomas. Hvor kjøpte du den? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Thomas W. Gauperaa Skrevet 17. august 2003 Del Skrevet 17. august 2003 www.pcutstyr.no. Koster bare 424 kroner der nå. Jeg betalte 462 for en uke siden Thomas. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Stig Sandnes Skrevet 18. august 2003 Del Skrevet 18. august 2003 Jeg liker selv HOTAS Cougar, men som sagt lenger opp,- den er noe dyrere en de fleste andre stikkene Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Arne-Jørgen Venvik Skrevet 18. august 2003 Del Skrevet 18. august 2003 Komplett.no har også en del andre joysticker enn saitek. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Stian Nilsen Skrevet 18. august 2003 Del Skrevet 18. august 2003 Jeg har DENNE . Og er kjempefornøyd. KOMPLETT.NO har den går det ann å reversere med den throttlen...? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Aleksander Rønning Skrevet 18. august 2003 Del Skrevet 18. august 2003 Nei.Men du kan mye annet med den Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Roy Halvorsen Skrevet 18. august 2003 Del Skrevet 18. august 2003 Jeg har DENNE . Og er kjempefornøyd. KOMPLETT.NO har den går det ann å reversere med den throttlen...? Ja det går utmerket. Jeg reverserer med den trottlen. Den har en senter/idle posisjon. trekker du den bakover går motorene i reverse. Flaps, haleror, pushback, + + + + Nei.Men du kan mye annet med den Og Aleksander, du er kjapp på avtrekkeren med å svare. Har du denne stikka med trottle og får ikke reverse til å funke? Så kan jeg hjelpe deg. Og siden jeg har den, så kanskje spørsmålet var rettet til meg Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Aleksander Rønning Skrevet 18. august 2003 Del Skrevet 18. august 2003 Ja, jeg har den stikka. Er ikke så nødvendig for meg med reverse på den(hvis jeg forsto deg rett). Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Roy Halvorsen Skrevet 18. august 2003 Del Skrevet 18. august 2003 Ja, jeg har den stikka. Er ikke så nødvendig for meg med reverse på den(hvis jeg forsto deg rett). Den settes opp i FSUIPC. Under joystick settings. Der bestemmer man posisjonen for når reverse skal starte Hvis du vil Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Bli med i diskusjonen!
Du kan poste innlegg nå og registrere deg senere. Hvis du har en brukerkonto kan du logge inn nå for å poste med din egen konto.