Gå til innhold

SNAKK OM Å SKYTE SEG I FOTEN


Åge Lyster

Anbefalte innlegg

Greia er at det ser ut som at SAS blir en slags hybrid mellom tradisjonelt flyselskapg og billigselskapg. Med førstnevntes priser og sistnevntes service, da blir det i såfall som å pisse i buksa... det er varmt i begynnelsen... Og Sveinung vet du hvilket fly Spanair skal bruke fra OSL til LPA i morgen?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hehe...jeg må jo bare flire av SAS. Innsparingene inkluderer også slutt på kaffeservering, men de forsøker å kamuflere det hele med at kabinpersonalet ikke har tid til å servere kaffe på ruter i Sør-Norge dersom det er mer enn 25 pax pr. cabincrew ""

 

Nå har de jo servert kaffe siden tidenes morgen på samtlige ruter, tror SAS at kundene deres er komplette idioter?

 

Men jeg synes egentlig synd på dem også, kjemper nå for å overleve. Hørte i dag at den økonomiske situasjonen i selskapet er meget alvorlig. SAS er i dyp krise sies det... ""

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Här är verkligen något som går ut över säkerheten!

Får inte PAXen kaffe så får ju heller inte piloterna kaffe! Och DÅ är det fara på färde! ""

 

Poänget är väl att de ska flyga med färre C/A. Använda minimum antal, igen, som konkurrenterna gör...

Men min. antal är ju 1 C/A per 50 säten... Och på Fokkern, som ju har 50 säter, är det endast 1 C/A, Och vi får kaffe på flygningar som är mer än 30min, oftast.

Nu är ju inte jag flygvärdinna, så detta är endast observationer från min sida...

 

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i diskusjonen!

Du kan poste innlegg nå og registrere deg senere. Hvis du har en brukerkonto kan du logge inn nå for å poste med din egen konto.

Gjest
Skriv svar til emnet …

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere innhold har blitt gjenopprettet.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Opprett ny...