Bjørn Erik Hansen Skrevet 5. juli 2003 Skrevet 5. juli 2003 Hei Har laget en ny cabin film fra Alicante til Sola! Har planer om Sola Alicante, der filmer jeg masse spennende (som det ikke er så mye av i denne filmen ) Har lagt den ut på min server, sletter den når den kommer opp her på fs.no Klikk her får å laste ned Hva synes dere da? Siter
Aleksander Rønning Skrevet 5. juli 2003 Skrevet 5. juli 2003 Gleder meg til å se den. I morgen tidlig drar jeg til Risør på en ukes ferie! Siter
Fawzi Attia Skrevet 5. juli 2003 Skrevet 5. juli 2003 Glimrende film!!! Eg ska nemlig reise til alicante om ei uka... med braathens.... sola til alicante.. gleder meg Siter
Gjest Skrevet 5. juli 2003 Skrevet 5. juli 2003 Fin film, men akkurat den switchingen mellom wing-view og bildene ble litt kjedelig i lengden. Musikken kan også bli litt ensformig siden det er sånn auto-musikk i Pinnacle (?) som går i en jevn loop. På den måten må det jo heller nesten stå "Music: Pinnacle Studio", men det er forsåvidt ikke så farlig. Stå på. Filmer er alltid morro å se på. Siter
knut_ekerum Skrevet 5. juli 2003 Skrevet 5. juli 2003 Filmen var grei, men igjen, jeg kan ikke fordra sånn musikk!!! Ikke musikk på filmer i det hele tatt! Legg ut en uten musikk og a, er du snill! Siter
Bjørn Erik Hansen Skrevet 5. juli 2003 Forfatter Skrevet 5. juli 2003 Takker får Svar Knut, er ikke sikker om jeg skal slette musikken eller ikke!Filmen blir så kjedelig uten! Siter
Arild Oldervoll Skrevet 5. juli 2003 Skrevet 5. juli 2003 Jeg ser du bruker en ganske interesang effekt under redigeringen, ved å gi oss korte innblikk i hva som vil komme. Men denne effekten burde vært bedre sammensydd med resten av filmen. Du bryter også en av hovedreglene under regiseringen: Aldri bruk mange forskjellige overganger mellom scener, normalt 2-3 toppen, og det passer svært sjelden med slike forstyrrende som de fleste du brukte. bare noen konstruktive tips Siter
Andrè Amundsen Skrevet 5. juli 2003 Skrevet 5. juli 2003 Virkelig kul film! Men jeg lurer på, lander de alltid på den rullebanen som er mot stranden/kjører over stranden? Er det Runway 18? Siter
Bjørn Erik Hansen Skrevet 7. juli 2003 Forfatter Skrevet 7. juli 2003 Hei Nå er filmen her på flightsim.no, så klikker du bare HER så laster du den ned Siter
K F Skrevet 7. juli 2003 Skrevet 7. juli 2003 Veldig stilig film Bjørn Erik, skvatt litt når flyet tok den hareste usvingen etter landinga i Alicante, men skjønte ettervert at du spolte Siter
Krister Bye Skrevet 7. juli 2003 Skrevet 7. juli 2003 Men jeg lurer på, lander de alltid på den rullebanen som er mot stranden/kjører over stranden? Er det Runway 18? Nei, Det er rwy 11. Denne brukes sjelden av passasjerfly, stort sett kun helikopter og småfly. Siter
Baard C Skrevet 7. juli 2003 Skrevet 7. juli 2003 flott filma dette her! takeoff og landing. og det var jo en kjapp taxing på sola , kapteinen hadde det travelt skjønner jeg... Siter
Frank Ånstad Skrevet 7. juli 2003 Skrevet 7. juli 2003 Fin film, men må si meg helt enig med Knut Ekerum ang. musikken. Mildt sagt KJEDELIG å høre på. Dessuten er det vel ikke slik musikk inni cabinen under veis, eller hva....? Foretrekker heller å høre den naturlige lyden fra flyet. Frank. Siter
Roy Halvorsen Skrevet 7. juli 2003 Skrevet 7. juli 2003 Håper du trekker en rød tråd mellom alle postene fra filmproffene over her. Kjempefin film. Litt høy musikk, eller's veldig kul film. Syntes også du har redigert den fint Siter
Bjørn Erik Hansen Skrevet 7. juli 2003 Forfatter Skrevet 7. juli 2003 VOTE : Skal jeg ta vekk musikken i andre fly filmer? Siter
knut_ekerum Skrevet 7. juli 2003 Skrevet 7. juli 2003 Fin film, men må si meg helt enig med Knut Ekerum ang. musikken. Mildt sagt KJEDELIG å høre på. Dessuten er det vel ikke slik musikk inni cabinen under veis, eller hva....? Foretrekker heller å høre den naturlige lyden fra flyet. Frank. Noen har skjønt det ja! Hehe, 90% av filmene her har musikk i bakrunnen, jeg elsker musikk, og digger FS og fly, hver for seg, ikke sammen! Men filmen er veldig bra, men jeg klarer ikke sånn musikk... Har du mulighet til å legge ut den filmen en gang til, uten musikk eller? U would make me happy! Siter
Roy Halvorsen Skrevet 7. juli 2003 Skrevet 7. juli 2003 VOTE : Skal jeg ta vekk musikken i andre fly filmer? Jeg synes ikke det, men demp den ned 7-8 hakk slik at man kan høre motorer +++ Min mening Siter
Gjest Skrevet 8. juli 2003 Skrevet 8. juli 2003 Noen har skjønt det ja! Hehe, 90% av filmene her har musikk i bakrunnen, jeg elsker musikk, og digger FS og fly, hver for seg, ikke sammen! Men filmen er veldig bra, men jeg klarer ikke sånn musikk... Har du mulighet til å legge ut den filmen en gang til, uten musikk eller? U would make me happy! Vel, ikke 90 %. Det er kun cabin video som har musikk og den münchen filmen. Ikke noe mer. Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i diskusjonen!
Du kan poste innlegg nå og registrere deg senere. Hvis du har en brukerkonto kan du logge inn nå for å poste med din egen konto.