Bjørn Erik Henriksen Skrevet 16. juni 2003 Del Skrevet 16. juni 2003 Heisann alle sammen! Jeg fant en bra side på nettet for litt siden. Dette kan være gammelt nytt, men for de som ikke vet det, er det en veldig bra side. Link til siden er her: airsidetv.com PS! i dag, den 16.06, og i morgen, den 17.06, sender de en video som alle braathens fans bør få med seg. Dette er mat for bredbånd. mvh. Bjørn Erik Henriksen Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Morten Nelson Skrevet 16. juni 2003 Del Skrevet 16. juni 2003 Ja, siden er gammelt nytt for meg. Men den Braathens-filmen må jeg få med meg. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Bjørn Erik Hansen Skrevet 16. juni 2003 Del Skrevet 16. juni 2003 Hei Bjørn Erik. Kult navn . fra stavanger og greier! Skal se det braathens greiene jeg og Må se, bare må se Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Truls Petter Elven Skrevet 16. juni 2003 Del Skrevet 16. juni 2003 Bare helt råe videoer Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Timmy Brandt Skrevet 16. juni 2003 Del Skrevet 16. juni 2003 6 min inn i den Ronald Regan Washington National Airport video 1 så er det et fly som er 1 sek i fra å lande før et annet fly tatt av.. kult å se Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Arne Øverland Skrevet 16. juni 2003 Del Skrevet 16. juni 2003 Jeg får fram lyden på filmen men ikke bildene. hva er galt og hvordan fikser jeg det?? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Bjørn Erik Henriksen Skrevet 16. juni 2003 Forfatter Del Skrevet 16. juni 2003 Det kan være at du mangler en eller annen videokodeks. Jeg vet at jeg har lagt inn et par kodekser som ikke følger med Windows XP. Jeg vet ikke om divx har noe med dette å gjøre, men man kan da prøve. mvh. Bjørn Erik Henriksen Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kenneth G. Sørensen Skrevet 16. juni 2003 Del Skrevet 16. juni 2003 6 min inn i den Ronald Regan Washington National Airport video 1 så er det et fly som er 1 sek i fra å lande før et annet fly tatt av.. kult å se På Heathrow ifjor sommer kunne noen av oss se flyene lande i det tempoet... Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jonas Lysne Skrevet 16. juni 2003 Del Skrevet 16. juni 2003 Arne Øverland: sjekk pr. beskjed. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Einar Kristiansen Skrevet 16. juni 2003 Del Skrevet 16. juni 2003 Ja,flott side dette Ha nu lagt den inn under favoritter. VBX161 NOW966 ATC ------ Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Morten Nelson Skrevet 16. juni 2003 Del Skrevet 16. juni 2003 Åja, er det den filmen... Har den på VHS, men da er det mye flere turer. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Bli med i diskusjonen!
Du kan poste innlegg nå og registrere deg senere. Hvis du har en brukerkonto kan du logge inn nå for å poste med din egen konto.