Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Vet ikke om alle av Dere har sett denne

 

Important Information About Your VATSIM Account

Posted Tuesday, June 3, 2003 22:44 EDT

 

As many of you have noticed, the VATSIM website has been down for most of the day. The problem has now been corrected.

 

As a result of these technical problems, it has become necessary for VATSIM to regenerate all passwords for its members. You will be able to obtain your new password from the VATSIM website by using the lost password function at this link:

 

http://cert.vatsim.net/vatsimnet/statcheck.html

 

You should have no problem retrieving your password if you have maintained your email with VATSIM. If for some reason you have not kept a valid email with VATSIM, you will need to email

membership@vatsim.net and request that your email be updated.

 

VATSIM apologizes for any inconvenience.

 

Richard Jenkins

Communications BoG

VATSIM

 

Skrevet

Utrolig teit dette!

 

Jeg kan jo ikke logge på VATSIM, og VATSIM staffen svarer jo ikke på mailen min!

 

Er dette noe du kan ordne Jan?

Jeg har jo lyst til å fly, skjer det ikke noe innen de neste 20 timene tror jeg nok at jeg registrerer meg på nytt!

 

TYPISK VATSIM!! ""

Skrevet

Registrerer du deg på ny, vil du bli utestengt fra VATSIM på livstid.

Det er veldig enkelt å spore opp dublete konti (det har seg slik at det er en av mine oppgaver på vatsim /er assist. i VM/.

Har videresendt din sak.

Skrevet

Hehe, nå må vi ikke starte en krangel her "". Fikk min i posten for få dager siden.

Skrevet

Bør se deg en ekstra gang etter hvor feilen ligger: En feil ligger hoss VATSIM, da de fikk problemer med datasystemet sitt (eller de som har ansvaret for dette).

 

Men grunnen til at du ikke har fått ny mail er jo rett og slett at du ikke har vedlikeholdt din informasjon slik som du skal gjøre. Nå er det nok ikke bare du som ikke har fått oppdatert din info hoss VATSIM før dette skjedde, så det er nok mye å gjøre for administrasjonen, og derfor tar alt slikt litt ekstra tid. Men det er vel ikke deres feil, eller? ""

Skrevet

Men poenget er da at noen har ikke oppdatert sin mail på vatsim.

Skrevet

I meldingen fra VATSIM, i det innlegget som Jan har først i denne topicen, som jeg har satt inn her:

 

---------

You should have no problem retrieving your password if you have maintained your email with VATSIM. If for some reason you have not kept a valid email with VATSIM, you will need to email

embership@vatsim.net and request that your email be updated.

-----------

 

så står det hva du skal gjøre dersom du ikke har fått nytt passord etter å ha bedt om det, eller dersom du ikke har oppdatert mailadressen din hos VATSIM.

 

Skrevet

Til Dere som synes å ha problemer.

 

IKKE MELD DERE INN PÅ NY!!

 

Hvis du ikke mottar nytt passord ved å bruke linken over å sette inn din VATSIM ID, Har du IKKE en oppdatert e-mail inne i VATSIM systemet.

 

 

Gå til VATSIM

og oppdatere til din nye e-mail.

 

Har du andre problemer ta kontakt med VATSIM memberskip som Einar skriver.

 

Igjen IKKE registrer deg på nytt, ha litt tålmodighet, så ordner dette seg folkens.

 

 

Skrevet

Har ikke registrert meg på nytt!

 

Nå venter jeg på et nytt passord!

 

De "hjelp e-mail adressene" hjelper ikke, så jeg sendte like godt en mail til vise presidenten i VATSIM som sa at han skulle prøve å fikse det!

 

Så vi får se hva som skjer!

Skrevet

A good ideas, when such major issues arise in VATSIM, is to look in the official VATSIM newsgroups (simflight.vatsim or simflight.vateur)

 

Many times, the same questions, that you have, already have been answered there ""

 

Updates on these issues will also be posted there, normally long time before the reach the national groups/forum.

 

The latest update in this matter is, that the membership department at VATSIM is swamped with mails from people who haven´t maintained their account, so there will be some delay in getting it all sorted out ""

 

So keep your initial mail account or remember to maintain your account at VATSIM ""

 

Jon Klose Larsen

VATEUD Chief Examiner

VATSIM Supervisor

Skrevet
Jeg fikk hjelp av Wojciech Bursiak som er EUD Membership Director. Jeg sendte han min nye email adresse og 2 timer etterpå hadde jeg passordet.

Så hvis du ikke har fått svar ennå prøv å maile til :

wbursiak@pro.wp.pl

 

 

 

Han er nok ikke det. Piotr Nowicki er EUD Membership Director. Wojciech er SUP (kjenner begge personlig fra VATSIM treffet i Polen).

 

Men Wojciech er ivrig med å hjelpe andre "" (PS: han er nesten like gammel som deg julian "" )

Bli med i diskusjonen!

Du kan poste innlegg nå og registrere deg senere. Hvis du har en brukerkonto kan du logge inn nå for å poste med din egen konto.

Gjest
Skriv svar til emnet …

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere innhold har blitt gjenopprettet.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Opprett ny...