Jan Kristiansen Skrevet 4. juni 2003 Skrevet 4. juni 2003 Vet ikke om alle av Dere har sett denne Important Information About Your VATSIM Account Posted Tuesday, June 3, 2003 22:44 EDT As many of you have noticed, the VATSIM website has been down for most of the day. The problem has now been corrected. As a result of these technical problems, it has become necessary for VATSIM to regenerate all passwords for its members. You will be able to obtain your new password from the VATSIM website by using the lost password function at this link: http://cert.vatsim.net/vatsimnet/statcheck.html You should have no problem retrieving your password if you have maintained your email with VATSIM. If for some reason you have not kept a valid email with VATSIM, you will need to email membership@vatsim.net and request that your email be updated. VATSIM apologizes for any inconvenience. Richard Jenkins Communications BoG VATSIM Siter
Ivar Skaugstad Skrevet 4. juni 2003 Skrevet 4. juni 2003 Rart at de sendte ingen NOTAM. De gjorde det Georg, fikk et NOTAM i innboxen i går tror jeg.. Siter
Julian Barratt-Due Skrevet 5. juni 2003 Skrevet 5. juni 2003 Hehe, jeg har jo fått ny e-mail adresse!!! Så sendte jeg en mail til VATSIM folka om at jeg hadde skiftet adresse. Har ikke fått noe svar enda, så da får jeg ikke fløyet Siter
Bjarte Benberg Skrevet 5. juni 2003 Skrevet 5. juni 2003 Et tips er å prøve så godt som overhodet mulig å beholde den mail-adressen du registrerte deg med. Jeg skiftet mail-adressen min og det ble masse tull med NOTAMS, passord osv, fikk til slutt ordnet opp i det. Siter
Julian Barratt-Due Skrevet 5. juni 2003 Skrevet 5. juni 2003 Utrolig teit dette! Jeg kan jo ikke logge på VATSIM, og VATSIM staffen svarer jo ikke på mailen min! Er dette noe du kan ordne Jan? Jeg har jo lyst til å fly, skjer det ikke noe innen de neste 20 timene tror jeg nok at jeg registrerer meg på nytt! TYPISK VATSIM!! Siter
Gjest Skrevet 5. juni 2003 Skrevet 5. juni 2003 Registrerer du deg på ny, vil du bli utestengt fra VATSIM på livstid. Det er veldig enkelt å spore opp dublete konti (det har seg slik at det er en av mine oppgaver på vatsim /er assist. i VM/. Har videresendt din sak. Siter
Christian Jones Skrevet 5. juni 2003 Skrevet 5. juni 2003 Herregud det er teit at man blir utestengt på livstid! Det ekke så lett å spore opp doble konti som du tror! Hvis man er en professionel dataekspert og kan skjule et hvert spor at det er deg! Siter
Gjest Skrevet 5. juni 2003 Skrevet 5. juni 2003 Hehe, nå må vi ikke starte en krangel her . Fikk min i posten for få dager siden. Siter
Arild Oldervoll Skrevet 5. juni 2003 Skrevet 5. juni 2003 Bør se deg en ekstra gang etter hvor feilen ligger: En feil ligger hoss VATSIM, da de fikk problemer med datasystemet sitt (eller de som har ansvaret for dette). Men grunnen til at du ikke har fått ny mail er jo rett og slett at du ikke har vedlikeholdt din informasjon slik som du skal gjøre. Nå er det nok ikke bare du som ikke har fått oppdatert din info hoss VATSIM før dette skjedde, så det er nok mye å gjøre for administrasjonen, og derfor tar alt slikt litt ekstra tid. Men det er vel ikke deres feil, eller? Siter
Einar Kristiansen Skrevet 5. juni 2003 Skrevet 5. juni 2003 Hei. Dette er jo ikke noe ploblem å få ordnet opp i,ta å studer mailen som dere fikk fra vatsim. For å gjøre det enkelt så er det bare å reqest om nytt passord her: http://cert.vatsim.net/vatsimnet/statcheck.html og vips så kommer nytt passord via mail.. VBX161 NOW966 ATC ----------- Siter
Gjest Skrevet 5. juni 2003 Skrevet 5. juni 2003 Men poenget er da at noen har ikke oppdatert sin mail på vatsim. Siter
Einar Halvorsen Skrevet 5. juni 2003 Skrevet 5. juni 2003 I meldingen fra VATSIM, i det innlegget som Jan har først i denne topicen, som jeg har satt inn her: --------- You should have no problem retrieving your password if you have maintained your email with VATSIM. If for some reason you have not kept a valid email with VATSIM, you will need to email embership@vatsim.net and request that your email be updated. ----------- så står det hva du skal gjøre dersom du ikke har fått nytt passord etter å ha bedt om det, eller dersom du ikke har oppdatert mailadressen din hos VATSIM. Siter
Jan Kristiansen Skrevet 6. juni 2003 Forfatter Skrevet 6. juni 2003 Til Dere som synes å ha problemer. IKKE MELD DERE INN PÅ NY!! Hvis du ikke mottar nytt passord ved å bruke linken over å sette inn din VATSIM ID, Har du IKKE en oppdatert e-mail inne i VATSIM systemet. Gå til VATSIM og oppdatere til din nye e-mail. Har du andre problemer ta kontakt med VATSIM memberskip som Einar skriver. Igjen IKKE registrer deg på nytt, ha litt tålmodighet, så ordner dette seg folkens. Siter
Julian Barratt-Due Skrevet 6. juni 2003 Skrevet 6. juni 2003 Har ikke registrert meg på nytt! Nå venter jeg på et nytt passord! De "hjelp e-mail adressene" hjelper ikke, så jeg sendte like godt en mail til vise presidenten i VATSIM som sa at han skulle prøve å fikse det! Så vi får se hva som skjer! Siter
Jon Klose Larsen Skrevet 6. juni 2003 Skrevet 6. juni 2003 A good ideas, when such major issues arise in VATSIM, is to look in the official VATSIM newsgroups (simflight.vatsim or simflight.vateur) Many times, the same questions, that you have, already have been answered there Updates on these issues will also be posted there, normally long time before the reach the national groups/forum. The latest update in this matter is, that the membership department at VATSIM is swamped with mails from people who haven´t maintained their account, so there will be some delay in getting it all sorted out So keep your initial mail account or remember to maintain your account at VATSIM Jon Klose Larsen VATEUD Chief Examiner VATSIM Supervisor Siter
Baard C Skrevet 6. juni 2003 Skrevet 6. juni 2003 Jeg fikk hjelp av Wojciech Bursiak som er EUD Membership Director. Jeg sendte han min nye email adresse og 2 timer etterpå hadde jeg passordet. Så hvis du ikke har fått svar ennå prøv å maile til : wbursiak@pro.wp.pl Siter
Julian Barratt-Due Skrevet 7. juni 2003 Skrevet 7. juni 2003 Hehe, du ordner opp du Julian! Det er korrekt! Har man problemer, så gå til de med mest makt Nå har jeg fått mitt nye passord, og er klar for mang en online tur! Siter
Gjest Skrevet 7. juni 2003 Skrevet 7. juni 2003 Jeg fikk hjelp av Wojciech Bursiak som er EUD Membership Director. Jeg sendte han min nye email adresse og 2 timer etterpå hadde jeg passordet. Så hvis du ikke har fått svar ennå prøv å maile til : wbursiak@pro.wp.pl Han er nok ikke det. Piotr Nowicki er EUD Membership Director. Wojciech er SUP (kjenner begge personlig fra VATSIM treffet i Polen). Men Wojciech er ivrig med å hjelpe andre (PS: han er nesten like gammel som deg julian ) Siter
Christian Jones Skrevet 7. juni 2003 Skrevet 7. juni 2003 En 13-14 åring som er EUD Membership Director i Vatsim? Det må da gå gærent. Siter
Ivar Skaugstad Skrevet 7. juni 2003 Skrevet 7. juni 2003 En 13-14 åring som er EUD Membership Director i Vatsim? Det må da gå gærent. Ikke om man tar jobben seriøst! Siter
Jon Klose Larsen Skrevet 7. juni 2003 Skrevet 7. juni 2003 Han er nok ikke det. Piotr Nowicki er EUD Membership Director. Wojciech er SUP (kjenner begge personlig fra VATSIM treffet i Polen). Men Wojciech er ivrig med å hjelpe andre (PS: han er nesten like gammel som deg julian ) Wojciech er VATEUD Membership Director. Prøv at kigge her... http://vatsim-eur.org/eud/default.cfm?section=0&sub=2 Jon Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i diskusjonen!
Du kan poste innlegg nå og registrere deg senere. Hvis du har en brukerkonto kan du logge inn nå for å poste med din egen konto.