Ivar Skaugstad Skrevet 30. september 2003 Skrevet 30. september 2003 jovisst men HVOR??? hehe Det er din jobb å finne ut vet du! Er du litt kreativ av deg så kanskje du sender en mail til Pullover å spør om de har et opptak? Du har jo informaitonen om når det ble sendt, så det skal vel være alt de trenger å vite for å grave opp et bånd med litt støv på (mimmre tilbake til tiden hvor inget var digitalisert). Siter
Gjest Skrevet 1. oktober 2003 Skrevet 1. oktober 2003 Litt dumt spørsmål kanskje, men hva er Pullover ? Siter
Ivar Skaugstad Skrevet 1. oktober 2003 Skrevet 1. oktober 2003 Litt dumt spørsmål kanskje, men hva er Pullover ? Pullover er et radioprogram som går på NRK Petre.. Noe i likhet med Are & Odin og Ønskereprisen.... Siter
Eirik Sørensen Skrevet 1. oktober 2003 Forfatter Skrevet 1. oktober 2003 Jeg har opptaket hos meg. Skal forsøke å få klippet ut den aktuelle delen av programmet og laget en fil dersom noen er interessert. Hilsen Eirik Siter
Frode Grønnestad Skrevet 2. oktober 2003 Skrevet 2. oktober 2003 Ja, jeg er veeeeldig interessert. Hvis du ikke legger den ut på nettet, kan du da sende den på mail til meg? Mvh Frode Siter
Stian Nilsen Skrevet 12. oktober 2003 Skrevet 12. oktober 2003 viss du har den hadde du gidda å sende den over til meg eller`? Siter
Agnor Bertheussen Skrevet 13. oktober 2003 Skrevet 13. oktober 2003 Meg og Leste posten nå først, og trodde med det første det var i 2004 det her skulle gå av stabelen, men så fikk jeg jo rask øye på at det dessverre ikke var slik. Lage et liknende program igjen? Går an det Siter
Eirik Sørensen Skrevet 14. oktober 2003 Forfatter Skrevet 14. oktober 2003 MP3-filen er på over 50 MB, men det er hele programmet på 1 time. Innslaget er på maks 10 min eller så. Jeg må derfor få redigert litt på filen før jeg kan gi den fra meg. Er det noen som har et forslag til et godt gratis redigeringsprogram jeg kan benytte til dette? Hilsen Eirik Siter
Henrik Bjørlo Skrevet 20. oktober 2003 Skrevet 20. oktober 2003 Du kan laste ned en gratis MP3 to WAV Converter og sakse i WAV filen med lydinnspillingsprogrammet som følger med Windows. Siter
Eirik Sørensen Skrevet 20. oktober 2003 Forfatter Skrevet 20. oktober 2003 Endelig har jeg fått laget en redigert utgave og redusert den opprinnelige filen fra 50 MB til 7 MB. Den finnes under "Press" på VACC Norway. Hilsen Eirik Siter
Stian Nilsen Skrevet 20. oktober 2003 Skrevet 20. oktober 2003 Meget bra program dette ja...:=) MEN staal på approach...hmmm jaja det kan jo skje alle. Siter
Daniel Eliassen Skrevet 21. oktober 2003 Skrevet 21. oktober 2003 Var sikkert litt flaut å stalle på direkten Siter
Eirik Sørensen Skrevet 21. oktober 2003 Forfatter Skrevet 21. oktober 2003 Var sikkert litt flaut å stalle på direkten Neida, litt spenning må man jo ha når det skal på radioen Siter
Bjørn Olav Henjum Skrevet 22. oktober 2003 Skrevet 22. oktober 2003 Jeg fikk nettopp hørt dette nå (bedre sent enn aldri)... Veldig bra! Fikk lyst til å prøve meg online igjen. Det må være 4-5 år siden. Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i diskusjonen!
Du kan poste innlegg nå og registrere deg senere. Hvis du har en brukerkonto kan du logge inn nå for å poste med din egen konto.