Gå til innhold

VATSIM på NRK Petre


Eirik Sørensen

Anbefalte innlegg

NRK Petre ønsker å lage en reportasje om VATSIM i livsstil-magasinet Pullover (er dette virkelig en livsstil??? "" ) som sendes hver formiddag fra kl. 0900 til 1100. For å lage denne reportasjon, ønsker de selvfølgelig å se hvordan det hele foregår "live".

 

De kommer derfor til å være med på en tur på VATSIM, sannsynligvis i løpet av neste uke. I den forbindelse håper jeg vi klarer å få så mange som mulig online så vi kan få litt skikkelig med trafikk. I motsatt fall kan det jo bli et ganske kjedelig innslag for Petres lyttere... ""

 

Jeg vil komme tilbake med aktuelt tidspunkt så snart dette er avtalt. Så får vi håpe vi kan klare å skape litt skikkelig trafikk til dette innslaget...

 

Hilsen Eirik

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • Svar 76
  • Opprettet
  • Siste svar

Mest aktive medlemmer

Da er tid og sted avtalt.

 

Det blir førstkommende onsdag kveld og vi vil være online fra litt over 20.00.

 

Da håper jeg så mange som mulig, både ATC og piloter kommer til å stille opp. Jeg hadde tenkt å fly strekningen Gardermoen - Sola. ETD 2015.

 

De som har tenkt å være ATC, vennligst book dere på VACCN.

 

Hilsen Eirik

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg vil gjerne være med, men jeg vet ikke hvordan jeg kan være med?? Jeg har registret meg på vatsim.net men hvilken RW server bruker dere osvv... dette har ikke jeg peiling på og heller ike hvordan jeg får logget på åmed SB?? ""

 

Heisann!

Se her!

 

Voice serveren bestemmes av ATC, og når du kobler deg til samme frekvens som det ATC har i SB, så vil du automatisk joine hans voice server.

 

 

Kristian B ""

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvor finner jeg ip'n til Vatsim da? eller den som brukes senere i dag?

 

Når du starter opp SB programmet, så får du opp en "rullgardin" der du kan velge de forskjellige serverne, det er det samme hvilken server du velger, ATC og de andre ser deg fordet.

 

Ta en titt på denne siden også. Det er for FS2000, men det er det samma for FS02.

 

 

Kristian B ""

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei hei alle sammen!

Dette hørtes spennende ut! ""

Jeg skulle egentlig blitt med, men desverre har South African Airlines (SAA) klart å tukle litt med bagasjen min og der ligger også mic'en ""

 

Dette blir spennende folkens!

 

PS: Noen som tar opp opptaket?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i diskusjonen!

Du kan poste innlegg nå og registrere deg senere. Hvis du har en brukerkonto kan du logge inn nå for å poste med din egen konto.

Gjest
Skriv svar til emnet …

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere innhold har blitt gjenopprettet.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Opprett ny...