Gå til innhold

Ny versjon av ServInfo !


Hans Utne

Anbefalte innlegg

Hei,

 

For de som ikke har registrert det så har ServInfo kommet i ny versjon (v2.0). Denne utgaven er fobedret i forhold til tidligere utgaver (vel, det var vel ingen overraskelse "" ).

MEN !!

I tillegg inneholder denne versjon også en utrolig bra kart-del (tilsvarende det som er på WhazzUp), og etter min mening er dette noe av det beste jeg hittil har kommet over som et "bakgrunnsprogram", dvs både for piloter og ATCs.

 

Så, løp avgårde -, last ned -, start opp -, ENJOY ! ""

 

Mvh

Hans

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei!

 

Ikke for å være negativ, men jeg har hatt en god del problemer med denne helt nye versjonen av servinfo. Den låser seg ofte, og selv om den har lastet ned data står det "loading". Dette medfører også at man ikke får oppdatert dataene. Er det noen andre som har tilsvarende problemer?

 

Søndagshilsen fra Hanne

Lenke til kommentar
Del på andre sider

hmm....har leita men finner den ikke.....:(

Her har du den..

For å si litt om denne nye versonen av ServInfo så har jeg ikke hatt noen som helst form for problemer.

Det kan jo være at du ikke fikk lastet dataene fordi du prøvde å laste ned data fra en server som var defekt?

Hender at jeg ikke får lastet ned data fra en spesiell server, men hvis du holder inne [shift] når du trykker på load knappen mener jeg det skal ordne seg.

Hvis ikke får du prøve en annen server.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i diskusjonen!

Du kan poste innlegg nå og registrere deg senere. Hvis du har en brukerkonto kan du logge inn nå for å poste med din egen konto.

Gjest
Skriv svar til emnet …

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere innhold har blitt gjenopprettet.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Opprett ny...