Hans Utne Skrevet 11. januar 2003 Skrevet 11. januar 2003 Hei, For de som ikke har registrert det så har ServInfo kommet i ny versjon (v2.0). Denne utgaven er fobedret i forhold til tidligere utgaver (vel, det var vel ingen overraskelse ). MEN !! I tillegg inneholder denne versjon også en utrolig bra kart-del (tilsvarende det som er på WhazzUp), og etter min mening er dette noe av det beste jeg hittil har kommet over som et "bakgrunnsprogram", dvs både for piloter og ATCs. Så, løp avgårde -, last ned -, start opp -, ENJOY ! Mvh Hans Siter
Ivar Skaugstad Skrevet 11. januar 2003 Skrevet 11. januar 2003 Denne versonen er helt konge! for å si det slik Siter
Bjarte Benberg Skrevet 12. januar 2003 Skrevet 12. januar 2003 Fine greier, men hvordan kan man få ServInfo til å oppdatere seg litt oftere? Siter
Edgar Hansen Skrevet 12. januar 2003 Skrevet 12. januar 2003 Klikk options->connection parameters,nede litt til høyre der det står "reload interval" kan du velge hvor ofte Servinfo oppdateres. Siter
Bjarte Benberg Skrevet 12. januar 2003 Skrevet 12. januar 2003 Takk, men synes at "reload interval" kunne vært oftere enn to minutter. Ellers så er denne versjonen strålende. Siter
Anders Klepaker Skrevet 12. januar 2003 Skrevet 12. januar 2003 Hovedgrunnen til at det er 2 minutter er vel fordi servern ikke skal bli overlasset med update-requests av x-antall ServInfo klienter. Update oftere kan du jo gjøre manuelt Siter
Arild Oldervoll Skrevet 12. januar 2003 Skrevet 12. januar 2003 på vatsim får jeg kunn en 9 timer gammel Fordi at VATSIm for øyeblikket har problemer med serverene sine. Det går helt an å fly online, men du kan ikke hente SI-info Siter
Edgar Hansen Skrevet 21. september 2003 Skrevet 21. september 2003 Oppdatering av ServInfo er ute (v2.01) Nå går det an å se ATC-bookinger på kartet,hvis en legger eurobook i den tredje nettverksknappen Siter
Hanne Mæland Strand Skrevet 21. september 2003 Skrevet 21. september 2003 Hei! Ikke for å være negativ, men jeg har hatt en god del problemer med denne helt nye versjonen av servinfo. Den låser seg ofte, og selv om den har lastet ned data står det "loading". Dette medfører også at man ikke får oppdatert dataene. Er det noen andre som har tilsvarende problemer? Søndagshilsen fra Hanne Siter
Fredrik Hoel Skrevet 21. september 2003 Skrevet 21. september 2003 Nå har ikke jeg brukt den så mye, men jeg har brukt den endel og jeg har ikke opplevd at den har låst seg eller noe sånt. Send en mail til utvikleren(e)? Siter
Stian Nilsen Skrevet 21. september 2003 Skrevet 21. september 2003 hmm....har leita men finner den ikke..... Siter
Ivar Skaugstad Skrevet 21. september 2003 Skrevet 21. september 2003 hmm....har leita men finner den ikke..... Her har du den.. For å si litt om denne nye versonen av ServInfo så har jeg ikke hatt noen som helst form for problemer. Det kan jo være at du ikke fikk lastet dataene fordi du prøvde å laste ned data fra en server som var defekt? Hender at jeg ikke får lastet ned data fra en spesiell server, men hvis du holder inne [shift] når du trykker på load knappen mener jeg det skal ordne seg. Hvis ikke får du prøve en annen server. Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i diskusjonen!
Du kan poste innlegg nå og registrere deg senere. Hvis du har en brukerkonto kan du logge inn nå for å poste med din egen konto.