Gå til innhold

Kvinnelig flygeleder i NORGE på VATSIM!


Vegar Mikalsen

Anbefalte innlegg

Jeg pleier ikke åpne kjeften så mye at det gjør noe her på forumet lenger..men nå må jeg spytte ut noe...og jeg har klart det!!! Jeg har oppdaget en jente på 17 år som har lyst til å bli flygeleder...Jeg har vist henne pro controller og hun er frelst på det! Hun er villig til å lære og fortsette!!! ville bare si det...hun er under opplæring nå!

hva sier dere til dette?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Oioi, slettes ikke verst! Hold på henne! Vi kunne absolutt trengt flere jenter, både i VATSIM og i real life utdanning. Her i Grand Forks (North Dakota) er vi 13 gutter og 5 jenter nå, og det sier dem er bra. Neste kull (april 2003) er visstnok 1 jente og 20 gutter (stakkars folk).

 

Nuvel, det er sengetid her. God natt!

 

-Trond-

Lenke til kommentar
Del på andre sider

quote:

Opprinnelig postet av Julian Barratt-Due:

Det blir bra ja!

 

Har ALRDI oppdaget en kvinnelig stemme på VATSIM engang
"[blink]"

Hanne Mæland Strand er jo Controller (C1) i Norge, tror hun er litt med i administrasjonen i VACCN også. Hun er jo på veg til å bli Norges første Senior Controller!

 

Men vi kan absolutt ha flere jenter med her "[stort

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i diskusjonen!

Du kan poste innlegg nå og registrere deg senere. Hvis du har en brukerkonto kan du logge inn nå for å poste med din egen konto.

Gjest
Skriv svar til emnet …

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere innhold har blitt gjenopprettet.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Opprett ny...