Gå til innhold

Hvordan koble seg opp med SB


Einar Halvorsen

Anbefalte innlegg

Jeg har laget en manuel for oppkobling av multiplayer og SB for FS2002. Det er tatt utgangspunkt i den som Roar Sandøy i sin tid laget for FS98/2000 og er tilapsset FS2002. Roar har godkjent denne omarbeidelsen. Finner dere feil eller noe som ikke stemmer så gi meg beskjed slik at det kan bli rettet. Dette vil etterhvert bli lagt inn på VACCNorway sin sider som en del av informasjonen der. Dere finner siden på Hvordan koble seg opp med SB

 

[ 12-08-2002, 01:34: Endret av: Einar Halvorsen ]

Lenke til kommentar
Del på andre sider

quote:

Opprinnelig postet av Einar Kristiansen:

Imponerende Einar!!
"[blink]"
Kommer med et lite synspunkt når det gjelder multiplayer i FS, og start searth i SB: I mitt tilfelle så MÅ jeg være offline mellom pkt.7 og 8 i beskrivelsen ellers så finner ikke SB multiplayer-session som jeg har laget i FS.Kjører Win XP home som oprativsystem. Bare et lite tips.

 

Einar...

Jeg klarer det fint med å være online hele tifen, kan ha noe me at jeg har ADSL å gjøre (??)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Søket skal gå ganske kjapt om den finner noen multiplayer. Du kan prøve følgende: Før du starter selve søket så får du opp et lite vindu hvor det kan skrives in en IP-adresse. Skriv inn: 121.0.0.1 og se om det hjelper. Normalt dkal ikke dette være nødv. om du har gjort alt foran rett, men på noen maskiner/OS-system så må dette til. Når IP'n er skrevet inn skal du klikke på seach og se hva som skjer.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • Premium Medlem

Jeg har selv hatt problemer med å finne multiplayer IP etter at jeg gikk over til WIN XP Home Edition. Løsningen min var da å finne den aktuelle IP adresse jeg benyttet der&da. Prøv denne IP adresse linken og se om det vil hjelpe.

Skrev deretter inn den aktuelle IP adressen inn i FS multiplayer og SB.

Kanskje tungvint, men det var den eneste løsningen for meg.

 

[ 20-08-2002, 11:32: Endret av: Reid Ståle Klovning ]

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bare fint å kunne hjelpe. Velkommen online.

 

Sitter også med ny data her, G4TI4200 kortet ankom i dag, men jeg har nå slitt i 3 døgn med å få selve maskina og simmen til å fungere. Ikke feil fra leverandøren, men helst fra montøren. Nå sitter jeg her og en reformatert HD og legger inn XP Pro. Om 1 time regner jeg med å være ferdig slik at jeg kommer online og tester.

 

C Ya

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i diskusjonen!

Du kan poste innlegg nå og registrere deg senere. Hvis du har en brukerkonto kan du logge inn nå for å poste med din egen konto.

Gjest
Skriv svar til emnet …

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere innhold har blitt gjenopprettet.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Opprett ny...