Einar Halvorsen Skrevet 11. august 2002 Skrevet 11. august 2002 Jeg har laget en manuel for oppkobling av multiplayer og SB for FS2002. Det er tatt utgangspunkt i den som Roar Sandøy i sin tid laget for FS98/2000 og er tilapsset FS2002. Roar har godkjent denne omarbeidelsen. Finner dere feil eller noe som ikke stemmer så gi meg beskjed slik at det kan bli rettet. Dette vil etterhvert bli lagt inn på VACCNorway sin sider som en del av informasjonen der. Dere finner siden på Hvordan koble seg opp med SB [ 12-08-2002, 01:34: Endret av: Einar Halvorsen ] Siter
Tor Erling Holmås Skrevet 12. august 2002 Skrevet 12. august 2002 TUSEN TUSEN TUSEN TAKK FOR AT DU HAR LAGET EN SÅ ENKEL INFØRING TIL SB OG DE GREIENE nå kan eg endli beggyne og spille på nettet!! Siter
Einar Kristiansen Skrevet 12. august 2002 Skrevet 12. august 2002 Imponerende Einar!! Kommer med et lite synspunkt når det gjelder multiplayer i FS, og start searth i SB: I mitt tilfelle så MÅ jeg være offline mellom pkt.7 og 8 i beskrivelsen ellers så finner ikke SB multiplayer-session som jeg har laget i FS.Kjører Win XP home som oprativsystem. Bare et lite tips. Einar... Siter
Arne Øverland Skrevet 12. august 2002 Skrevet 12. august 2002 quote: Opprinnelig postet av Einar Kristiansen: Imponerende Einar!! Kommer med et lite synspunkt når det gjelder multiplayer i FS, og start searth i SB: I mitt tilfelle så MÅ jeg være offline mellom pkt.7 og 8 i beskrivelsen ellers så finner ikke SB multiplayer-session som jeg har laget i FS.Kjører Win XP home som oprativsystem. Bare et lite tips. Einar... Jeg klarer det fint med å være online hele tifen, kan ha noe me at jeg har ADSL å gjøre (??) Siter
Einar Kristiansen Skrevet 12. august 2002 Skrevet 12. august 2002 Joda, noen får det til når man er koblet til, og noen ikke. Slik er det bare,hva som er årsaken til det vet ikke jeg,men hovedsaken er jo å få det til Har ADSL selv også... Einar... Siter
Morten Nelson Skrevet 14. august 2002 Skrevet 14. august 2002 Det går jo ikke!!! Jeg gjør nøyaktig slik det står, men slt som skjer er at den står å skøre i en evighet. Noen som har noen tips?? Og hvordan får jeg SB Host inn på modules?? Siter
Daniel Gjerstad Skrevet 15. august 2002 Skrevet 15. august 2002 SBHost inn på modules? Det som skal inn i modules er FSUIPC.DLL. Hvis SB står og søker og søker; er du sikker på at du har hostet en MP session i FS? Siter
Einar Halvorsen Skrevet 15. august 2002 Forfatter Skrevet 15. august 2002 Da får vi ta dette en gang til: Det første du må gjøre er å installere filen FSUIPC.dll og legge den i moduls-mappa i FS2002. deretter laster du ned HostSB som du finner her på fs.no. Denne dll-filen legger du også i moduls-mappa. Sstart fs2002 og føl instruksjonen jeg laget. Siter
Morten Nelson Skrevet 15. august 2002 Skrevet 15. august 2002 Hva heter dll. fila? Jeg lastet ned SB beta ettellerannet. Siter
Morten Nelson Skrevet 15. august 2002 Skrevet 15. august 2002 Standard. Jeg har den nyeste FSUPIC, men jeg lurte på hvordan jeg fikk SBHost inn i modules. Slik som er vist på forklaringen... Skal SB stå å søke lenge?? Siter
Einar Halvorsen Skrevet 15. august 2002 Forfatter Skrevet 15. august 2002 Når du installerer HostSB så skal du legge HostSB.dll i mappen "Modules" i FS2002. Når du så starter opp FS2002 så vil det under modules i menyen liggge to valg: fsuipc og hostsb. Siter
Morten Nelson Skrevet 15. august 2002 Skrevet 15. august 2002 Har ingen ting som heter sbhost.dll De eneste som var med var: SBkey.dll, flysb.dll og atpgetdll.dll... Du hadde vel ikke årsket å sende den til meg?? Siter
Lennart Sommarström Skrevet 15. august 2002 Skrevet 15. august 2002 Hej !! Du kan hämta den från www.avsim.com sök bara på King Ingersoll. Siter
Arild Oldervoll Skrevet 15. august 2002 Skrevet 15. august 2002 Morten: Som nevnt to ganger tidligere, så heter .dll-filen fsuipc.dll Og det ER FS2002 Pro du har? Siter
Einar Halvorsen Skrevet 19. august 2002 Forfatter Skrevet 19. august 2002 Søket skal gå ganske kjapt om den finner noen multiplayer. Du kan prøve følgende: Før du starter selve søket så får du opp et lite vindu hvor det kan skrives in en IP-adresse. Skriv inn: 121.0.0.1 og se om det hjelper. Normalt dkal ikke dette være nødv. om du har gjort alt foran rett, men på noen maskiner/OS-system så må dette til. Når IP'n er skrevet inn skal du klikke på seach og se hva som skjer. Siter
Premium Medlem Reid Ståle Klovning Skrevet 20. august 2002 Premium Medlem Skrevet 20. august 2002 Jeg har selv hatt problemer med å finne multiplayer IP etter at jeg gikk over til WIN XP Home Edition. Løsningen min var da å finne den aktuelle IP adresse jeg benyttet der&da. Prøv denne IP adresse linken og se om det vil hjelpe. Skrev deretter inn den aktuelle IP adressen inn i FS multiplayer og SB. Kanskje tungvint, men det var den eneste løsningen for meg. [ 20-08-2002, 11:32: Endret av: Reid Ståle Klovning ] Siter
Einar Halvorsen Skrevet 20. august 2002 Forfatter Skrevet 20. august 2002 Hei Ser at jeg skrev feil IP-adresse sist. Den rette skal være 127.0.0.1. Prøv den. Om ikke det går kan du skrive den samme IP (127.0.0.1) både i MP og SB. Hjelper ikke det, ja da veit eg ikkje. Siter
Einar Halvorsen Skrevet 20. august 2002 Forfatter Skrevet 20. august 2002 Bare fint å kunne hjelpe. Velkommen online. Sitter også med ny data her, G4TI4200 kortet ankom i dag, men jeg har nå slitt i 3 døgn med å få selve maskina og simmen til å fungere. Ikke feil fra leverandøren, men helst fra montøren. Nå sitter jeg her og en reformatert HD og legger inn XP Pro. Om 1 time regner jeg med å være ferdig slik at jeg kommer online og tester. C Ya Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i diskusjonen!
Du kan poste innlegg nå og registrere deg senere. Hvis du har en brukerkonto kan du logge inn nå for å poste med din egen konto.