Einar Halvorsen Skrevet 18. mars 2002 Skrevet 18. mars 2002 Hei igjen Da er det snart tid for et nytt flyinn. Denne gangen er det i Nord-Norge det skjer. Her skal vi bemanne Bodø, Tromsø, Evenes, Bardufoss og Kirkenes. I tillegg tar vi med oss Gardermoen og Værnes. Husk også at vi setter opp AFIS-funksjoner for de mindre flyplassene slik at det er full anledning for de som ønsker å fly VFR. Hovedtyngen ATC skal altså være i nord. Søndag 7 april er datoen og tiden er fra ca. kl. 1900 - 2300 NORSK TID Denne gangen har vi laget egen bookingside slik at dere kan booke ønsket posisjon. Dere finner bookingen ved å trykke på ATC-booking i menyen. Håper nok en gang på mange som stiller. Vi begyner å "få dreis på dette nå". Linken er her: Nytt flyinn Einar Halvorsen VACCNorway, eventcoordinator ACCNOR4 [ 19-03-2002: Endret av: Einar Halvorsen ] Siter
Gjest Skrevet 19. mars 2002 Skrevet 19. mars 2002 Gleder meg. Men kan ikke du ordne et flyinn denne helgen ? Siter
Henrik Wingerei Skrevet 19. mars 2002 Skrevet 19. mars 2002 Heisann Einar Dette ser meget lovende ut, og jeg er med. Dette blir bra! mvh Henrik Wingerei Siter
Julian Barratt-Due Skrevet 19. mars 2002 Skrevet 19. mars 2002 Jeg er også med så det blir i hvertfall 1 BRAxxx Vi seeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeees Siter
Arild Oldervoll Skrevet 19. mars 2002 Skrevet 19. mars 2002 Og jeg skal vere ATC som vanlig. Hehe, denne gangen har jeg jo til og med muligheten til å "representere" stasjonen min på VNoAF (Bardufoss) og det skal jeg gjøre så godt jeg kan. Siter
Einar Halvorsen Skrevet 19. mars 2002 Forfatter Skrevet 19. mars 2002 quote: Gleder meg. Men kan ikke du ordne et flyinn denne helgen ? Et flyinn er ikke noe man "ordner", det er noe som planlegges. Forøvrig er det ingen som nekter noen å fly denne helgen. Siter
Arild Oldervoll Skrevet 20. mars 2002 Skrevet 20. mars 2002 Bare lurer på en ting: Hvordan går det med den voice-ATIS'en på ENGM? Hvordan fungerer den? Kommer den snart til flere flyplasser, eller blir den eventuell "allemannseie"? Siter
Thomas Teslo Skrevet 20. mars 2002 Skrevet 20. mars 2002 quote: Opprinnelig postet av Arild Oldervoll: Hvordan går det med den voice-ATIS'en på ENGM? Hvordan fungerer den? Kommer den snart til flere flyplasser, eller blir den eventuell "allemannseie"? Pga. mye å gjøre på jobben og ellers ahr jeg ikke fått tid til å se noe mer på den. Men målet er at alle som sitter som kontrollere kan bruke den etterhvert. Thomas Siter
Einar Halvorsen Skrevet 23. mars 2002 Forfatter Skrevet 23. mars 2002 Bare en påminnelse om flyinnet. Vi trenger fortsatt flere ATC Siter
Sondre Aabø Skrevet 26. mars 2002 Skrevet 26. mars 2002 Det burde være et minsttekrav for å være ATC på det fly-innet man må kunne bruke Roger Wilco og SKAL bruke det under fly-innet Da blir det mer realistisk Hilsen Sondre (jeg mener det her as) Siter
Einar Halvorsen Skrevet 1. april 2002 Forfatter Skrevet 1. april 2002 Bare ny påminnelse. Dere husker datoen 7. april. Det er fortsatt noen ledige ATC-plasser. Siter
Daniel Gjerstad Skrevet 2. april 2002 Skrevet 2. april 2002 Flotte greier Einar; jeg melder meg på som ATC nå... Siter
Einar Halvorsen Skrevet 3. april 2002 Forfatter Skrevet 3. april 2002 Da er lista over ATC klar. Ikke alle har fått de posisjoner de har "bedt" om. Ingen sure miner håper jeg, men jeg har tatt hensyn til at vi skal få bemannet flest mulig plasser. Siter
Bobbo Skrevet 3. april 2002 Skrevet 3. april 2002 Håper dere får et flott flyinn.. selv kan jeg desverre ikke delta. Er oppe i Harstad denne uken og rekker ikke hjem til flyinnet søndag. Men skjønner at alt går som det skal og etter "sjefens" ønsker... Så denne eventen blir nok like bra som de forrige. Ha en fin kveld alle sammen og husk å stress controllerne litt ekstra Lykke til! Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i diskusjonen!
Du kan poste innlegg nå og registrere deg senere. Hvis du har en brukerkonto kan du logge inn nå for å poste med din egen konto.