Gå til innhold

Poengoversikt

Populært innhold

Viser innholdet med flest omdømmepoeng den 24. mars 2024 i alle områder

  1. Hei! Har nå lagt ut versjon 1.1 av Mosjøen: https://flightsim.to/file/71192/enms-mosjen-airport Har gjort følgende endringer: Fjernet og redusert størrelsen på trær sør for helikopterrampen. La på texture på feltet foran localizer-antennene på begynnelsen av RWY 33. Endret noen småting på enkelte 3D modeller. Endret parkeringsområdene til "general aviation" og reduserte størrelsen i håp om at større airlinere ikke dukker opp. La til folk både inn og utvendig for litt mere liv. Lagt til noen røde anti-kollisjonslys i nærheten av flyplassen. Lagt til circling lights (orange) til RWY 15. Lagt til flashing lead lights til RWY 15 og RWY 33. Var det jeg fikk med denne oppdatering. Fortsett å rapporter feil/forbedringsforslag. Siden jeg skal på jobb kommer en ev. ny oppdatering tidligst om 5 uker...:) Enjoy!
    1 point
  2. Du må legge en taxi path (grønn linje) som fortsetter fra runway link i hver ende og snur. Pleier å ha 1 meter bredde på snuplasslinken. I Tromsø la jeg en taxipath helt fra apron exit A, under runway link til snuplassen i sør, og etter å ha dratt "snuplasslinker" koblet jeg meg til runway link. På det viset får jeg flyene til å backtracke og snu før de tar av - as for real.
    1 point
  3. Hei. 72 er ingenting, bare vent til du blir 82. Hilsen fra en flyinterissert 82 åring. God påske forresen.
    1 point
  4. Fra februar. Verken mer eller mindre 🙂 Druk Air A319 (med sharklets faktisk) oppstilt på strand i Paro for en flight til Kathmandu. Samme som tidligere under ankomst Kathmandu. Og returen. Paro har nå fått RNP innflyvning (til et veldig høyt minima dog), men slik jeg forstår det blir denne lite brukt av pilotene da den tar en del omveier. Druk Air igjen, på tur fra Paro til Guwahati i India. Druk Air flyr en del av de lengre rutene via et stopp i nærområdet. Dette pga. vektbegrensninger ut fra Paro. Samme som over på vei ut fra Guwahati til Singapore. Dette flyet flyr en slynge over to dager VQPR (Paro) - VEGT (Guwahati) - WSSS (Singapore) - PTRO (Paual) og samme ruta tilbake. Sistnevnte flys på vegne av Alii Palau Airlines. Det virker for meg veldig risky å fly en slik flight på vegne av andre når regulariteten ut fra Paro er så værstyrt 😄 Wizzair på mer hjemlige fronter. Gdansk mener jeg. Cebu Pacific A321NX i Manila før en flight til Cebu. Samme som over. " Tilbake i Manila igjen. Jeg sliter fortsatt litt med landingene i A321 da vingen har en helt annen utforming en A319/320, med medfølgende veeeeldig liten flare. På vei ned til Puerto Princesa på Fillippinene. Kun en vei inn her, så her utføres en spenstig circle to land. Samme som over, men på stand. Så litt kjøligere strøk på slutten. Icelandair Q400 på vei fra BIRK Reykjavik til BIEG Egilsstaðir på Island. Samme som over. Takk for titten 🙂
    1 point
  5. Her har Fenix gjort en kjempejobb! Ser utrolig bra ut, og er enda bedre å fly manuelt enn før. Eneste problemet jeg har er at ytelsen er noe dårligere i external view, men det regner jeg med er noe som kan fikses etter hvert (evt ved at jeg oppgraderer specs, jada jada)
    1 point
Poengoversikten er satt til Oslo/GMT+01:00
×
×
  • Opprett ny...