Gå til innhold

Poengoversikt

Populært innhold

Viser innholdet med flest omdømmepoeng den 26. juli 2023 i alle områder

  1. Enig, har ikke hatt problemer med warbirds eller standard Asobo fly, men de siste to, A2A Comanche og Fellowship (+PMDG B737) er annerledes i roroppsettet på en eller annen måte, så på dem har jeg måttet bruke twisten på stikka til nå.
    2 points
  2. Gode pedaler er et must, i hvertfall når man flyr warbirds ☺️. Comanche’n trenger egentlig lite bruk av pedaler, bortsett fra under kraftig «sideslip» når man lander.
    2 points
  3. Startet i «cold and dark» inne i cockpit, åpnet døra på valig måte, klikket med musetasten på vingerota, og vips så var jeg ute av flyet. Fortsatte med «walkaround» derfra, og da fikk jeg tappet bensin fra begge vingene (sjekket at det ikke var vann i bensinen).Etter å ha fullført alle sjekkpunkter, gikk jeg inn i cockpit, og startet flyet i henhold til sjekklisten.
    2 points
  4. Sikringene er i underkant av instrumentpanelet.
    1 point
  5. Joda, Gate 40 har dobbel jetway 😄
    1 point
  6. Måtte investere i rorpedaler pga. at dette flyet og F28 Fellowship ikke godtar racingpedalene mine, som nesten alle andre fly. Men det var vel på tide uansett med skikkelige pedaler.
    1 point
  7. Fungerer det ikke hvis du tar walkaround direkte fra dark and cold med en av kranene mellom setene åpnet? Det gjør det her.
    1 point
  8. Ja, det blir mere og mere som IRL. Sliter litt med å få noe som helst i sump-glasset, forreesten. Har slått på tanktilførselen for den aktuelle tanken. Noen tips, @Ernst K.Furuhatt?
    1 point
  9. Gammel-gater tar form. (Veldig tidlig stadie….)
    1 point
Poengoversikten er satt til Oslo/GMT+01:00
×
×
  • Opprett ny...